Er fandeme blevet efterlyst:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Darling<3

Tanja1234 skriver:

Medmindre der er tale om en grov fejl, så må du jo alt andet lige, have ignoreret et antal breve fra fogedretten...

De gør det jo ikke bare for hyggens skyld..

Spild af vores alle sammens penge....

Jeg var derinde for 4 mdr siden, og da sagde de at der ville gå mindst 6 mdr, inden jeg hørte fra dem igen, men ja, jeg ved jo ikke hvad det handler om

Men er da taknemmelig for at "I" giver en en tur i en "fin" bil, tak for det Hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Fru Nielsen

Haha da jeg var højgravid med Nicklas fik jeg pludselig et brev om at jeg skulle tilbringe 5 dage i sdr omme statsfængsel, for at betale en regning af som jeg ikke havde betalt... FOR AT KØRE UDEN SELE!

Jeg viste godt hvad det drejede sig om, men af en anden årsag var jeg blevet fritaget for at køre med sele under min graviditet, og det havde jeg papir på som jeg havde vist strisserne.... Og det hele skulle være okay...

De forskellige papir havde så forlagt sig et sted i politigården og pludselig fik jeg det her brev om jeg skulle afsone denne både fordi jeg efter gentagende gange ikke havde betalt. (havde aldrig hørt fra dem) Der stod jeg så 3 dage før termin og havde fået brev om at jeg dagen efter min termin skulle møde op der og der og gjorde jeg ikke det ville jeg i stedet blive hentet...

Viste jo jeg havde det hele på min side, men var sku alligevel nervøs. Jeg ringede og snakkede med forskellige mennesker rundt i systemet og de fandt hurtig ud af der var sket en fejl.....

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Kofoed33 skriver:

Kunne dog være sjovt og spørge, hehe.

Men forstår dig nu godt.

Kan da godt spørge, på DIN opfordring Hehe.. Siger at de kan finde dig herinde på Baby

Anmeld

30. marts 2011

Ox.

Min veninde var det igennem, men dte var fordi hun havde fået en indkaldelse, og den skriver man under på man har modtaget, og møder man ikke op, bliver man anholdt og kørt derind, så det var hendes egen fejl ...

Anmeld

30. marts 2011

Laulund87

Fru Nielsen skriver:

Haha da jeg var højgravid med Nicklas fik jeg pludselig et brev om at jeg skulle tilbringe 5 dage i sdr omme statsfængsel, for at betale en regning af som jeg ikke havde betalt... FOR AT KØRE UDEN SELE!

Jeg viste godt hvad det drejede sig om, men af en anden årsag var jeg blevet fritaget for at køre med sele under min graviditet, og det havde jeg papir på som jeg havde vist strisserne.... Og det hele skulle være okay...

De forskellige papir havde så forlagt sig et sted i politigården og pludselig fik jeg det her brev om jeg skulle afsone denne både fordi jeg efter gentagende gange ikke havde betalt. (havde aldrig hørt fra dem) Der stod jeg så 3 dage før termin og havde fået brev om at jeg dagen efter min termin skulle møde op der og der og gjorde jeg ikke det ville jeg i stedet blive hentet...

Viste jo jeg havde det hele på min side, men var sku alligevel nervøs. Jeg ringede og snakkede med forskellige mennesker rundt i systemet og de fandt hurtig ud af der var sket en fejl.....

Skræmmende Fjolser altså!

Anmeld

30. marts 2011

Noahmor

Medmindre der er tale om en grov fejl, så må du jo alt andet lige, have ignoreret et antal breve fra fogedretten...

De gør det jo ikke bare for hyggens skyld..

Spild af vores alle sammens penge....

Kan ikke lige finde ud af at sætte det ind i en boks, men er helt enig. Tror heller ikke jeg ville kunne tage så let på det, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige. 

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Fru Nielsen skriver:

Omg, sikke da et træls brev at få Og så lige sdr omme, det er da et l***e fængsel.. (har været der, af anden grund) Tsk Tsk..

Jeg skal nok give en update på det hele imorgen, når jeg bliver løsladt

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Honnie's Wife:) skriver:

Kan da godt spørge, på DIN opfordring Hehe.. Siger at de kan finde dig herinde på Baby

Det gør du bare, håber de kontakter MIG med et svar så

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Ox. skriver:

Min veninde var det igennem, men dte var fordi hun havde fået en indkaldelse, og den skriver man under på man har modtaget, og møder man ikke op, bliver man anholdt og kørt derind, så det var hendes egen fejl ...

Jeg har ikke modtaget noget fra dem og har heller ikke skrevet under

Har været derinde en gang før, men ikke sammen med nogle betjente. så det skal nok blive en spændene dag imorgen, det er jeg ikke i tvivl om

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Kofoed33 skriver:

Det gør du bare, håber de kontakter MIG med et svar så

Hehe, jeg prøver Men kan desværre ikke love at de kontakter dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.