Er fandeme blevet efterlyst:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Darling<3

Noahmor skriver:

Behøves du at blive anholdt? Du kan vel selv møde op eller? 

Ville da mene at det er lidt mere værdigt selv at møde end at blive hentet af et par betjente. 

Men lyder da lidt mærkeligt at de vil gøre så meget ud af det, hvis der ikke er noget i det? 

Nej jeg skal komme op til politigården, og åbenbart også anholdes

Jeg kunne også bare tage derop her til eftermiddag      Jaaaah, hvem vil ikke gerne have en nat på Hotel GitterLy??! Haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Kofoed.

Honnie's Wife:) skriver:

Tjo, det er det vel faktisk, har sørme også tænkt mig at skælde dem ud for det, imorgen..

Tænk nu hvis jeg havde lavet noget virkelig kriminelt, og så får min far af vide at jeg er efterlyst, som den første

Sagde i telefonen, til ham politimanden, at hvis de skal køre mig nogle steder, så skal det gøre ordenligt Med håndjern og udrykning Dyyyt Dyyyt...

Men husk, ikke for agresiv, som anholder de dig bare på det også

Men ja, man bør selv have lov til, at fortælle det til dem der skal vide det, hvis de nu have kontaktet dig, men du var gået under jorden, var sagen en helt anden.

Hehe, helt sikkert, jeg kan deres bare ikke have håndjern på ryggen, men så er hænderne bare foran, ikke noget problem

Nu ligger fogderetten i Kolding ved siden af stationen, så det er ikke så sjovt igen.

Glæder mig til update, med håndjern og billeder

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

anetteb skriver:

ej okay. det lyder vildt s;

De har ikke banket på min dør, såh?!

De kan altid finde folk's telefon numre, så de kunne da ringe mig op og fortælle hvordan landet nu ligger..

Anmeld

30. marts 2011

Anette&Sophia

De har ikke banket på min dør, såh?!

De kan altid finde folk's telefon numre, så de kunne da ringe mig op og fortælle hvordan landet nu ligger..

ja istedet for at ringe til din far? - det gør man da kun hvis folk er under 18? ( ved ikke lige hvor gammel du er,

Anmeld

30. marts 2011

Tanja1234

Medmindre der er tale om en grov fejl, så må du jo alt andet lige, have ignoreret et antal breve fra fogedretten...

De gør det jo ikke bare for hyggens skyld..

Spild af vores alle sammens penge....

Anmeld

30. marts 2011

Laulund87

Tanja1234 skriver:

Medmindre der er tale om en grov fejl, så må du jo alt andet lige, have ignoreret et antal breve fra fogedretten...

De gør det jo ikke bare for hyggens skyld..

Spild af vores alle sammens penge....

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Kofoed33 skriver:

Men husk, ikke for agresiv, som anholder de dig bare på det også

Men ja, man bør selv have lov til, at fortælle det til dem der skal vide det, hvis de nu have kontaktet dig, men du var gået under jorden, var sagen en helt anden.

Hehe, helt sikkert, jeg kan deres bare ikke have håndjern på ryggen, men så er hænderne bare foran, ikke noget problem

Nu ligger fogderetten i Kolding ved siden af stationen, så det er ikke så sjovt igen.

Glæder mig til update, med håndjern og billeder

Kan heltsikkert ikke ligge billeder ind, desværre Gjorde det skam gerne, men tror ikke de stiller op til lidt fotos Hahaha...

Nej, skal nok prøve at styre mit p*s, synes bare de er latterlige på det område:/

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

anetteb skriver:

ja istedet for at ringe til din far? - det gør man da kun hvis folk er under 18? ( ved ikke lige hvor gammel du er,

Ja, det vil jeg også mene

Meeen, nu er jeg 23, så de burde blande min far udenom:= Har ikke boet hjemme i snart 6 år, så ved da ikke hvad det skulle komme ham ved.. Manden får sgu da dårlige nerver

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Kan heltsikkert ikke ligge billeder ind, desværre Gjorde det skam gerne, men tror ikke de stiller op til lidt fotos Hahaha...

Nej, skal nok prøve at styre mit p*s, synes bare de er latterlige på det område:/

Kunne dog være sjovt og spørge, hehe.

Men forstår dig nu godt.

Anmeld

30. marts 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg syntes det lyder lidt mystisk det hele. Bliver spændende hvad det drejer sig om, man skulle næste tro at det må være en misforståelse det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.