Er fandeme blevet efterlyst:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Magsen

qp skriver:

Jeg synes din måde, at tackle dette på kunne tyde på du var i chok/ fornægtelsestilstand! ..... Cut the bull shit! Er du ok?

Jeg elsker den måde du siger tingene på 

til ts: men som en anden også har sagt ville jeg BESTEMT heller ikke kunne tage det så let som du gør 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Darling<3

Apples skriver:

Måske det er fordi du har tømt dit affald i skoven? eller taget bad i 2 timer i morges???? EJ sorry, kunne ikke lade være.....

Hahaha, det er nok det bedste came back ever!!

Bader aldrig mere end 20 min, så det kan ikke være derfor

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

qp skriver:

Jeg synes din måde, at tackle dette på kunne tyde på du var i chok/ fornægtelsestilstand! ..... Cut the bull shit! Er du ok?

Hvor er du sød Ja jeg er helt ok, er hverken sur/ked eller bange

Sådan er jeg ikke som person, det skal meget til at "ændre" min sorte og sarkastiske humor

Anmeld

30. marts 2011

qp

Honnie's Wife:) skriver:

Hvor er du sød Ja jeg er helt ok, er hverken sur/ked eller bange

Sådan er jeg ikke som person, det skal meget til at "ændre" min sorte og sarkastiske humor

Okay, når du siger det så må jeg jo tro på det

Anmeld

30. marts 2011

Vial

Nu har jeg mødt i fogedretten i de sager, da jeg var advokatsekretær.

En politifremstilling sker, når man ikke selv er mødt i fogedretten, når man er blevet indkaldt pr. brev. OG man kommer kun i fogedretten, når man har ignoreret breve fra inkasso eller nægtet at lave en afdragsordning - eller misvedligeholdt den.

Noget tyder på, at du ikke har adreses der, hvor du opholder dig, når du ikke har fået breve fra inkasso og fogedretten. Det vil også forklare, hvorfor politiet kontakter din far.

Anmeld

30. marts 2011

Stumpen

Maggieh skriver:

Jeg elsker den måde du siger tingene på 

til ts: men som en anden også har sagt ville jeg BESTEMT heller ikke kunne tage det så let som du gør 

Det kunne jeg bestemt heller ikke.. Jeg ville dog nok heller ikke græde snot, men jeg ville absolut ringe og spørge hvorfor det er at de vil anholde mig dagen derpå..

Anmeld

30. marts 2011

Pia.

Nu har jeg ikke læst hele debatten da jeg er på mobilen - men jeg vil bare lige skrive at du kan risikere at blive fængslet til fogedretten har tid til at tage dig ind !!! Så jeg håber sørme for dig de kan finde tid... Håber du er okay med det her - jeg havde været panikslagende !

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

qp skriver:

Okay, når du siger det så må jeg jo tro på det

Hihi, tak Skal nok sige til hvis jeg ikke er ok, men lige nu, tager jeg det helt cool

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

KaMa skriver:

Nu har jeg mødt i fogedretten i de sager, da jeg var advokatsekretær.

En politifremstilling sker, når man ikke selv er mødt i fogedretten, når man er blevet indkaldt pr. brev. OG man kommer kun i fogedretten, når man har ignoreret breve fra inkasso eller nægtet at lave en afdragsordning - eller misvedligeholdt den.

Noget tyder på, at du ikke har adreses der, hvor du opholder dig, når du ikke har fået breve fra inkasso og fogedretten. Det vil også forklare, hvorfor politiet kontakter din far.

Så lugtede du lunten Jeg har nemlig ikke addresse her, hvor jeg opholder mig. MEN, det er heller ikke noget nede i "min" postkasse, så jeg må vente til imorgen, og se hvad der sker

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Pia. skriver:

Nu har jeg ikke læst hele debatten da jeg er på mobilen - men jeg vil bare lige skrive at du kan risikere at blive fængslet til fogedretten har tid til at tage dig ind !!! Så jeg håber sørme for dig de kan finde tid... Håber du er okay med det her - jeg havde været panikslagende !

Jeg har fået en tid imorgen, gennem ham politimanden Men var jeg taget direkte op på gården, så havde jeg fået lov til at sidde i Vestre i nat Og så havde jeg satme tudet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.