Er fandeme blevet efterlyst:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Hmm tænkte jeg også..

Er skam igang med at betale, så det behøver du ikke også at tænke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Anette&Sophia

Honnie's Wife:) skriver:

Hvad sker der lige for politiet???

Hvorfor f**k kontakter de min FAR, og ikke MIG??

Ringede op på gården for at høre, hvad det nu drejede sig om, og jeg er blevet efterlyst pga fogderetten

Skal på gården imorgen, og når jeg ankommer, bliver jeg ANHOLDT, og bliver kørt i retten...

Hvor kriminel er det lige jeg er?? Hahaha...

Ville absolut intet med det her indlæg

nu spørger jeg dumt. men hvad er det der fogderetten?

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Baagøe skriver:

Freaky, men det er nu engang sådan, at systemet er skruet sammen

Det var da bedre at de anholdte nogle af de latterlige bandemedlemmer Og ikke en pige på 23, som ikke ved hvad det drejer sig om Hehe..

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Jeg ved ikke hvorfor jeg skal anholdes:/ Men det bliver jeg imorgen tidlig, eller hvis de "ser" mig på gaden iaften.. Holder mig hjemme

Ja, synes det er lidt for dårligt at de kontakter min far, og ikke bare ringer til mig

Jamen det lyder da "hyggeligt". Så glæder jeg ig da til og høre, om der er lavet en fejl, fra den ene eller anden side.

Tænker lidt, om det ikke er en krænkelse af dit privatliv, at de kontakter din far i sådan en sag. De har jo hverken opsøgt dig i privaten eller telefonisk.

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

anetteb skriver:

nu spørger jeg dumt. men hvad er det der fogderetten?

Det er der man kan få "lov" til at komme ind, hvis man ikke kan finde ud af at betale sine regninger

Men jeg er igang med at afdrage, så jeg ved ikke hvad de vil mig

Anmeld

30. marts 2011

Pige2009

Det var da bedre at de anholdte nogle af de latterlige bandemedlemmer Og ikke en pige på 23, som ikke ved hvad det drejer sig om Hehe..

Det er sgu morsomt

Anmeld

30. marts 2011

Noahmor

Behøves du at blive anholdt? Du kan vel selv møde op eller? 

Ville da mene at det er lidt mere værdigt selv at møde end at blive hentet af et par betjente. 

Men lyder da lidt mærkeligt at de vil gøre så meget ud af det, hvis der ikke er noget i det? 

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Kofoed33 skriver:

Jamen det lyder da "hyggeligt". Så glæder jeg ig da til og høre, om der er lavet en fejl, fra den ene eller anden side.

Tænker lidt, om det ikke er en krænkelse af dit privatliv, at de kontakter din far i sådan en sag. De har jo hverken opsøgt dig i privaten eller telefonisk.

Tjo, det er det vel faktisk, har sørme også tænkt mig at skælde dem ud for det, imorgen..

Tænk nu hvis jeg havde lavet noget virkelig kriminelt, og så får min far af vide at jeg er efterlyst, som den første

Sagde i telefonen, til ham politimanden, at hvis de skal køre mig nogle steder, så skal det gøre ordenligt Med håndjern og udrykning Dyyyt Dyyyt...

Anmeld

30. marts 2011

Anette&Sophia

Det er der man kan få "lov" til at komme ind, hvis man ikke kan finde ud af at betale sine regninger

Men jeg er igang med at afdrage, så jeg ved ikke hvad de vil mig

ej okay. det lyder vildt s;

Anmeld

30. marts 2011

Klumpe-dumpe

Tja nu ved jeg jo ikke om der sket en fejl, men hvorfor du bliver anholdt, er jo fordi du ikke er mødt i fogderette, de gange de har indkaldt dig til retsmøde.

Ligeså vel som folk der ikke møder op i den "alm." ret også vil blive efterlyst og anholdt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.