Er fandeme blevet efterlyst:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Darling<3

smillaluna skriver:

Det kan godt være det bare er mig, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan du kan tage så let på at du skal anholdes! Hvis det var mig ville jeg være bange og ked af måske at få en plet på min straffeattest.... Det er overhovedet ikke sjovt i mine øjne.

Men sådan er vi jo så forskellige....

Ikke for at lyder sur på nogen måder, men jeg kan da ikke sidde hjemme og græde snot, det hjælper da slet ikke på sagen Tager det med et smil, og ser det som en oplevelse (som ikke skal gentage sig!)

Og jeg har da også spurgt politimanden om det havde konsekvenser for min straffeatest, og det har det heldigvis ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Darling<3

Zeus skriver:

Den prøvede jeg også for et stykke tid tilbage... Politiet ringede på min dør, og fortalte mig at jeg var anholdt, og skulle en tur i fogedretten.. Eneste problem var, at jeg IKKE var blevet indkaldt til fogedretten på forhånd  Giv mig en dato, så skal jeg sg da nok møde op, men jeg kan ikke gøre det, hvis jeg ikke har fået en indkaldelse, og ikke har den ringeste anelse om, at jeg skal komme! 

En anden gang kom ham fogeddimsen, og gav mig 2 indkaldelser fra min udlejer.. Først da jeg kom indenfor, opdagde jeg, at de slet ikke var til mig, men til mine underboer, der ikke havde betalt deres husleje..  Fedt at jeg lige fik indblik i det

What??? Mojn jeg var blevet gal... Men omvendt, hvad kan man gøre, når de står udeforan ens dør

Blev du taget med eller hvad skete der??

Der er altså nogle ting man ikke behøver at vide om sine naboer, underboer og overboer

Anmeld

30. marts 2011

Zeus

Honnie's Wife:) skriver:

What??? Mojn jeg var blevet gal... Men omvendt, hvad kan man gøre, når de står udeforan ens dør

Blev du taget med eller hvad skete der??

Der er altså nogle ting man ikke behøver at vide om sine naboer, underboer og overboer

Yeps.. Blev kørt i politibil hele vejen ned gennem gågaden (Vi har "2", hvor der kører biler gennem den ene)... Pinligt!!!!  Jeg blev bare så paf, at jeg overhovedet ikke kunne reagere, eller spørge om, hvorfor pokker jeg ikke var blevet indkaldt på forhånd, heller ikke da jeg så stod nede i fogedretten fik jeg spurgt... Arhmen for fanden da

Anmeld

30. marts 2011

Faith

Ikke for at lyder sur på nogen måder, men jeg kan da ikke sidde hjemme og græde snot, det hjælper da slet ikke på sagen Tager det med et smil, og ser det som en oplevelse (som ikke skal gentage sig!)

Og jeg har da også spurgt politimanden om det havde konsekvenser for min straffeatest, og det har det heldigvis ikke..

Dejligt at det ikke har nogen betydning for din straffeattest... Den er dum at have hængende over hovedet.

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Zeus skriver:

Yeps.. Blev kørt i politibil hele vejen ned gennem gågaden (Vi har "2", hvor der kører biler gennem den ene)... Pinligt!!!!  Jeg blev bare så paf, at jeg overhovedet ikke kunne reagere, eller spørge om, hvorfor pokker jeg ikke var blevet indkaldt på forhånd, heller ikke da jeg så stod nede i fogedretten fik jeg spurgt... Arhmen for fanden da

Ej, ond som jeg er, så kan jeg ikke helt lade være med at trække på smilebåndet(meget) beklager..

Skulle nogen have set dig, se fik de da virkelig chancen for det der... Hvor tarveligt!

Du skulle da have sat dig op imod dem, og nægtede at tage med, før du vidste hvad det handlede om, det havde jeg sku gjordt

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

smillaluna skriver:

Dejligt at det ikke har nogen betydning for din straffeattest... Den er dum at have hængende over hovedet.

Ja, det er sku skønt, det ville jeg være ked af at have hængede

Anmeld

30. marts 2011

Fenris

Hvad sker der lige for politiet???

Hvorfor f**k kontakter de min FAR, og ikke MIG??

Ringede op på gården for at høre, hvad det nu drejede sig om, og jeg er blevet efterlyst pga fogderetten

Skal på gården imorgen, og når jeg ankommer, bliver jeg ANHOLDT, og bliver kørt i retten...

Hvor kriminel er det lige jeg er?? Hahaha...

Ville absolut intet med det her indlæg

Måske det er fordi du har tømt dit affald i skoven? eller taget bad i 2 timer i morges???? EJ sorry, kunne ikke lade være.....

Anmeld

30. marts 2011

Zeus

Ej, ond som jeg er, så kan jeg ikke helt lade være med at trække på smilebåndet(meget) beklager..

Skulle nogen have set dig, se fik de da virkelig chancen for det der... Hvor tarveligt!

Du skulle da have sat dig op imod dem, og nægtede at tage med, før du vidste hvad det handlede om, det havde jeg sku gjordt

Jeg kan også grine lidt af det idag, og så HELDIGVIS ikke nogen jeg kendte, men for pokker da...

Anmeld

30. marts 2011

qp

Ja, det er sku skønt, det ville jeg være ked af at have hængede

Jeg synes din måde, at tackle dette på kunne tyde på du var i chok/ fornægtelsestilstand! ..... Cut the bull shit! Er du ok?

Anmeld

30. marts 2011

Anne85

smillaluna skriver:

Det kan godt være det bare er mig, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan du kan tage så let på at du skal anholdes! Hvis det var mig ville jeg være bange og ked af måske at få en plet på min straffeattest.... Det er overhovedet ikke sjovt i mine øjne.

Men sådan er vi jo så forskellige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.