Jeg synes det er rigtig flot at i helt ærligt kan sige at det ikke betyder noget som helst hvad andre synes om jer..
Jeg ville gerne kunne sige at jeg er ligeglad.. men det er jeg altså ikke helt...
Fx. vil jeg da gerne ha at andre (altså folk der ikke som sådan er inde i mit liv)syne jeg er flink, og vil da også rrigtig gerne ha at de synes jeg klæder mig pænt eller sådan noget.. At jeg er e god mor osv..
Jeg ved at dem der kender mig selvfølgelig synes jeg er flink og jeg VED jeg er en god mor osv.. Men derfor vil jeg da gerne ha andre også synes det...
Jeg kan da ikke lade være med at blive en anelse "ked" hvis nogen siger at jeg er dum, en dårlig mor og mit tøj altid er grimt mm.. Ikke at jeg tænker så meget over det, men det er da aldrig rart hvis nogen kommer og siger grimme ting om en.. om det er bag ryggen eller direkte til mig..
Man må dog ikke være i tvivl om jeg at bestemt ikke lever mit liv efter hvad andre mener og synes om mig... Det gør jeg bestemt ikke... Jeg går ud fra at dem der ikke synes om mig, ikke snakker med mig, og lader mig være... Og ellers må man vurdere at de mennesker er falske og ikke tro mod deres egne meninger...
Jeg er sammen med de mennesker jeg kan lide, og jeg forventer det omvendte. Men det er da aldrig rart ikke at være en god person i andres øjne.. Men lever ikke mit liv efter det
Anmeld