Eva. skriver:
Inspireret af en anden tråd omkring hvad andre mener/tænker/tror om jer, så sidder jeg og tænker på om det har betydning?
Altså dem jeg kender de ved hvad jeg står for, de elsker mig fordi jeg er mig og har lyst til mit selskab fordi jeg giver dem noget og det samme den anden vej rundt.
Hvad andre så skulle mene eller ikke mene om mig, det bruger jeg altså ikke tid på at tænke over....hvis ikke man kender mig-er lukket ind i mit liv, så er meninger jo dannet uden noget som helst holdbart grundlag...men ok, nu er jeg så også ret ligeglad med hvad andre gør og siger....det interesserer mig på ingen måde...så det er bare ikke noget jeg går op i..
Gør I andre det...tænker over hvad mennesker uden betydning for jer skulle mene om jer eller?
Generelt nej...og jo alligevel.
Det betyder noget for mig, at de mennesker, der møder mig, møder et velopdragent, varmhjertet og ægte menneske...DET betyder meget for mig.
Men derudover, så må man tage mig som jeg er.
Det betyder også meget for mig, at folk hurtigt finder ud af, at jeg er ægte helt igennem, og at jeg som det sidste i verden ønsker at gøre en anden ondt eller komme til at træde dem over tæerne.
Men jeg vil ikke lave om på værdierne i mig selv, hvis det koster min kærlighed til andre mennesker...hvis du forstår, hvad jeg mener, men jeg ændrer gerne på min adfærd, hvis jeg gør en anden ondt med den.
Men, jeg går aldrig på kompromis med min åbenhed, venlighed og respekt for andre..og især min optimisme og livsglæde.
Den må man lære at leve med 

Kærligst
Sussie
Anmeld