Har det betydning for jer, hvad "andre" mener om jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
55 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Aves.

Inspireret af en anden tråd omkring hvad andre mener/tænker/tror om jer, så sidder jeg og tænker på om det har betydning?

Altså dem jeg kender de ved hvad jeg står for, de elsker mig fordi jeg er mig og har lyst til mit selskab fordi jeg giver dem noget og det samme den anden vej rundt.

Hvad andre så skulle mene eller ikke mene om mig, det bruger jeg altså ikke tid på at tænke over....hvis ikke man kender mig-er lukket ind i mit liv, så er meninger jo dannet uden noget som helst holdbart grundlag...men ok, nu er jeg så også ret ligeglad med hvad andre gør og siger....det interesserer mig på ingen måde...så det er bare ikke noget jeg går op i..

Gør I andre det...tænker over hvad mennesker uden betydning for jer skulle mene om jer eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Isabella_mor

nogle mennesker syntes jeg da det er vigtigt.. de mennesker jeg har tæt på livet.. min kæreste og mine venninder syntes jeg at det er vigtigt at de kan lide mig, og ikke er falske for jeg vil ikke spilde min tid på nogen som ikke bryder sig om mig..

min kæreste vil jeg da også helst at han kan lide mig.. ellers gad jeg da ikke være sammen med ham..

folk jeg ikke kender. er jeg fulstendig ligeglad med om hvad de syntes om mig.. hvis de syntes jeg er en idiot eller en spade eller en møgkælling eller noget helt 4. ligegyldigt, dem skal jeg ikke bruge til noget alligevel..

så både og..

og på den anden side bliver jeg ked af det hvis der er nogen som ikke kender  mig udtaler sig grimt om mig til andre. som bla. Eva. har været udsat for at der var en der gjorde herinde. hvis det var mig der blev sagt den slags om ville jeg virkelig blive ked af det, fordi at det er ikke sådan jeg gerne vil opfattes... så hvis folk har en negativ holdning om mig som jeg ikke kan bruge til en skid, så bedes de holde den for sig selv

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

isabellamor skriver:

nogle mennesker syntes jeg da det er vigtigt.. de mennesker jeg har tæt på livet.. min kæreste og mine venninder syntes jeg at det er vigtigt at de kan lide mig, og ikke er falske for jeg vil ikke spilde min tid på nogen som ikke bryder sig om mig..

min kæreste vil jeg da også helst at han kan lide mig.. ellers gad jeg da ikke være sammen med ham..

folk jeg ikke kender. er jeg fulstendig ligeglad med om hvad de syntes om mig.. hvis de syntes jeg er en idiot eller en spade eller en møgkælling eller noget helt 4. ligegyldigt, dem skal jeg ikke bruge til noget alligevel..

så både og..

men jeg tænker også at dem du nævner jo ikek er andre mennesker...det er mennesker som er en del af ens liv og dem må man da virkelig håbe kan lide en for den man er..

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Nej... Mennesker må tage mig som jeg er - Hvis de ikke kan respektere det, må de lade mig være... 

Anmeld

29. marts 2011

B&J

Min familie elsker mig for den jeg er og for jeg tit afvide super dejlig ang. andre er jeg lige glad hvis de ikke kan lig mig og ikke ønsker af lære mig afkende jamen så er det jo nok sådan det er...

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Jeg lever lidt efter mottoet: "Take it or leave it"

Jeg er som jeg er, mange kan måske ikke lide mig, men mange kan. Jeg står inde for de ting jeg værdsætter såsom ærlighed, troværdighed mv.

Mange kan blive stødt over min ærlighed og nogen gange prøver jeg at ændre min attitude når jeg henvender mig til folk for at de ikke skal blive skræmt - jeg er meget lige ud af posen, men prøver for så vidt muligt at slå mit filter til indimellem. haha

Men nej i bund og grund er jeg ligeglad med hvad folk tænker om mig. Jeg er nok en tand for god til at vælge folk fra, for jeg skal dælme også kunne lide dem for at bruge min tid på dem. Kan virke lidt hårdt, men har sågar valgt noget familie fra. For mig er det vigtigt at den familie jeg tilbringer min tid med og som jeg kan lide også kan lide mig, men jeg kan jo ikke tvinge folk til at elske mig, og ændre/tilpasser jeg mig så er det lidt på falsk grundlag og så vil det aldrig blive et dybt forhold.

Anmeld

29. marts 2011

Dinna88

Jeg tænker ikke som sådan over hvad andre tænker om mig, men det er vigtigt for mig at folk ser mig som en empatisk, glad (osv osv osv) person, fordi det er sådan en person jeg er - jeg oplever tit at folk danner et andet indtryk af mig, fordi jeg er meget bestemt i mine holdninger, og SÅ tror folk med det samme, at jeg er en sk*de sur person, der lever livet med en negativ tilgang. Så det er vigtigt at dem jeg har tæt på ved hvem jeg er  

Jeg har oplevet herinde at en bruger skrev det indtryk hun havde af mig, og det var BESTEMT ikke positivt (jeg ved faktisk ikke hvorfor) og det gjorde mig ret ked af det, fordi det ikke er sådan en person jeg er. 

Men det er ikke sådan at jeg går på kompromis med den jeg er som person, for at andre får et bedre indtryk af mig.

Er det kun mht. personlighed?

Anmeld

29. marts 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

men jeg tænker også at dem du nævner jo ikek er andre mennesker...det er mennesker som er en del af ens liv og dem må man da virkelig håbe kan lide en for den man er..

jeg tilføjede lige lidt mere til hvad jeg havde skrevet.

Anmeld

29. marts 2011

Lullaby

Eva. skriver:

Inspireret af en anden tråd omkring hvad andre mener/tænker/tror om jer, så sidder jeg og tænker på om det har betydning?

Altså dem jeg kender de ved hvad jeg står for, de elsker mig fordi jeg er mig og har lyst til mit selskab fordi jeg giver dem noget og det samme den anden vej rundt.

Hvad andre så skulle mene eller ikke mene om mig, det bruger jeg altså ikke tid på at tænke over....hvis ikke man kender mig-er lukket ind i mit liv, så er meninger jo dannet uden noget som helst holdbart grundlag...men ok, nu er jeg så også ret ligeglad med hvad andre gør og siger....det interesserer mig på ingen måde...så det er bare ikke noget jeg går op i..

Gør I andre det...tænker over hvad mennesker uden betydning for jer skulle mene om jer eller?

Det er ret sjovt du siger det for jeg har det på samme måde. Dengang jeg gik på semi skulle vi lave en øvelse hvor man skulle bedømme 3 ting ud fra hvordan ens 1 indtryk af en person var og alle skrev at jeg virkede lukket/utilnærmelig/negativ. Og ja, jeg er faktisk sådan så længe jeg ikke kender folk. Så passer jeg på mig selv efter at blive skuffet mange gange. Min mand derimod kan simpelthen ikke have hvis folk ikke kan lide ham, derfor passede han nok godt som sælger for der skulle alle helst kunne lide ham

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Generelt nej...og jo alligevel.

Det betyder noget for mig, at de mennesker, der møder mig, møder et velopdragent, varmhjertet og ægte menneske...DET betyder meget for mig.
Men derudover, så må man tage mig som jeg er.

Det betyder også meget for mig, at folk hurtigt finder ud af, at jeg er ægte helt igennem, og at jeg som det sidste i verden ønsker at gøre en anden ondt eller komme til at træde dem over tæerne.

Men jeg vil ikke lave om på værdierne i mig selv, hvis det koster min kærlighed til andre mennesker...hvis du forstår, hvad jeg mener, men jeg ændrer gerne på min adfærd, hvis jeg gør en anden ondt med den.
Men, jeg går aldrig på kompromis med min åbenhed, venlighed og respekt for andre..og især min optimisme og livsglæde.
Den må man lære at leve med 

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.