Har det betydning for jer, hvad "andre" mener om jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

TbCp

Eva. skriver:

Men hvorfor....altså jeg tænker hvis alle skulle kunne lide mig, så var jeg ikke mig men mere som dem jeg mødte ville have mig...og dermed var der jo aldrig nogensinde nogen der ville kunne lide mig, for jeg var ingen...er det helt sort eller?

Men altså, mit er kommet med alderen...da jeg var yngre havde det meget betydning og jeg kunne ikke forstå hvis nogen pludselig sagde noget grimt om mig til andre som slet ikke passede..jeg blev virkelig ked og skuffet...men altså, det siger jo mere om dem end om mig...sådan ser jeg det nu i hvert fald....

Det er slet ikke sådan at jeg laver mig selv om for at andre kan lide mig, har det bare bedst med at folk kan lide mig.
Jeg ser egentlig ikke noget forkert i det, men ind imellem ville det da være rart hvis jeg kunne være ligeglad....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Aves.

wamse skriver:

Jeg lader mig desværre forstyrre lidt af andres mening om mig, specielt hvis det slet ikke svarer til mit selvbillede/selvforståelse.  Men det kommer nok også meget an på måden deres mening kommer frem på. 

Men jeg øver mig i, at jeg ikke tager det så nært, hvad andre mener, for det billede afhænger jo også af deres egne erfaringer i livet. 

Jeg står hver morgen foran spejlet og siger til mig selv, at jeg er okay som jeg er.........................Nej gu gør jeg ej, men det kunne måske være sjovt at stå og føre en samtale med sig selv foran spejlet, så fik jeg da en meget intelligent samtale 

Haha...nu fik jeg altså lige et skønt billede af dig stå der og snakke med dig selv hver morgen og så var det ikek rigtigt..altså..

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

TbCp skriver:

Det er slet ikke sådan at jeg laver mig selv om for at andre kan lide mig, har det bare bedst med at folk kan lide mig.
Jeg ser egentlig ikke noget forkert i det, men ind imellem ville det da være rart hvis jeg kunne være ligeglad....

Pointen var bare at den eneste måde at man kan få alle til at lide en er ved at man ændrer sig... forstod det ikke som om det var det du gjorde...

Anmeld

29. marts 2011

dorthemus

TbCp skriver:

Jeg er vist bare mest til

Peace love and harmony

Det er jeg også  Derfor holder jeg mig også altid ude af de kontroversielle debatter herinde

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Det er jeg også  Derfor holder jeg mig også altid ude af de kontroversielle debatter herinde

Det gør jeg også...inde i mit hoved i hvert fald...ville gerne være meget mere blid og sød og smile overbærende...og ikke komme til at spørge hvad dælen der foregår..

Anmeld

29. marts 2011

wamse

Eva. skriver:

Haha...nu fik jeg altså lige et skønt billede af dig stå der og snakke med dig selv hver morgen og så var det ikek rigtigt..altså..

Måske det skulle tages op, det kunne da være en underholdende hobby 

Men tænk, hvis man blev uvenner over et eller andet, det ville da gå helt galt så, for hver gang jeg skulle have make up på, så ville mit spejlbillede vende ryggen til mig 

Anmeld

29. marts 2011

Ellim

dorthemus skriver:

Tjaaa, jeg ville gerne kunne sige, at det rager mig en høstblomst hvad andre mener om mig...men et eller andet sted så gør det alligevel. Irriterende nok

Det samme her...

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

wamse skriver:

Måske det skulle tages op, det kunne da være en underholdende hobby 

Men tænk, hvis man blev uvenner over et eller andet, det ville da gå helt galt så, for hver gang jeg skulle have make up på, så ville mit spejlbillede vende ryggen til mig 

Haha...ja, jeg ville som nok hurtiogt finde mig selv ret træls og råbe: SÅ HOLD DA MUND EVA.....

Anmeld

29. marts 2011

Rockertand

Eva. skriver:

Det gør jeg også...inde i mit hoved i hvert fald...ville gerne være meget mere blid og sød og smile overbærende...og ikke komme til at spørge hvad dælen der foregår..

Jeg synes, at det er fedt, når du deltager i en debat - du skriver ofte, hvad andre tænker (nogle tør bare ikke skrive det), og selvom vi er forskellige, så skal der være plads til alle meninger, når det skrives på en sober måde uden nedsættende bemærkninger og bandeord.

Anmeld

29. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Hahaha tjaaa du kan vist ikke helt dy dig fra at kommentere hist og her

Jeg vil gerne tage en konfrontation i mit privatliv, men ikke herinde hvor det skrevne ord hurtigt får en betydning som måske ikke var hensigten. Eller hvor folk måske synes de kan tillade sig mere når nu de ikke sidder over for personen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.