Har det betydning for jer, hvad "andre" mener om jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Fenja09

Generelt betyder det ikke noget for mig i hverdagen hvad andre mener om mig, men hører jeg fra andre mennesker det samme igen og igen, så tager jeg det til mig, og må finde ud af om det har noget på sig. Synes det er vigtigt at man også ser de evt. fejl man kan have, selvom man får det af vide af folk man ikke kender særlig godt.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Malene84

Eva. skriver:

Inspireret af en anden tråd omkring hvad andre mener/tænker/tror om jer, så sidder jeg og tænker på om det har betydning?

Altså dem jeg kender de ved hvad jeg står for, de elsker mig fordi jeg er mig og har lyst til mit selskab fordi jeg giver dem noget og det samme den anden vej rundt.

Hvad andre så skulle mene eller ikke mene om mig, det bruger jeg altså ikke tid på at tænke over....hvis ikke man kender mig-er lukket ind i mit liv, så er meninger jo dannet uden noget som helst holdbart grundlag...men ok, nu er jeg så også ret ligeglad med hvad andre gør og siger....det interesserer mig på ingen måde...så det er bare ikke noget jeg går op i..

Gør I andre det...tænker over hvad mennesker uden betydning for jer skulle mene om jer eller?

Jeg har altid været usikker på mig selv, og har altid gået meget op i hvad fremmede syntes om mig. Det har fyldt enormt meget i mit liv, og har gjort at jeg intet selvværd og selvtillid har haft i mine teenageår

Det er faktisk kun 2 år siden, lige før jeg blev gravid med drengene - at jeg slap fuldstændig og var ligeglad med hvad folk synes. Jeg følte jeg skulle bevise, at jeg var ligeglad så gik på gaden i nattøj - HAHAHA. Heldigvis et overstået kapitel. I stedet sagde vi ja, til at medvirke i et program på tv2, som er et stort skridt på vejen frem mod at være ligeglad - for det bliver man NØDT TIL. Man bliver talt til på gaden, svinet til på nettet osv.!!!

Jeg indrømmer gerne, at ting kan ramme mig stadigvæk - ting jeg burde være skide ligeglad med - fx. dit, Eva, lille indlæg om navne (specielt med min søns navn, Tristan). jeg burde være kold i røven, men den ramte mig og jeg blev rigtig såret. Jeg tror det var fordi jeg kun vil mine børn det bedste, og har givet de navne af ren kærlighed. Og at få af vide, af en fremmed, at man har lav status fordi man har valgt netop det navn - sårer!!!

Men ingen tvivl om at tv-oplevelsen har gjort mig stærkere!! Og kan meget bedre sortere nu. Jeg går meget op i hvad min familie synes om mig, mine valg i livet og hvordan jeg opfører mig.

Anmeld

29. marts 2011

Kongmulle

Eva. skriver:

Inspireret af en anden tråd omkring hvad andre mener/tænker/tror om jer, så sidder jeg og tænker på om det har betydning?

Altså dem jeg kender de ved hvad jeg står for, de elsker mig fordi jeg er mig og har lyst til mit selskab fordi jeg giver dem noget og det samme den anden vej rundt.

Hvad andre så skulle mene eller ikke mene om mig, det bruger jeg altså ikke tid på at tænke over....hvis ikke man kender mig-er lukket ind i mit liv, så er meninger jo dannet uden noget som helst holdbart grundlag...men ok, nu er jeg så også ret ligeglad med hvad andre gør og siger....det interesserer mig på ingen måde...så det er bare ikke noget jeg går op i..

Gør I andre det...tænker over hvad mennesker uden betydning for jer skulle mene om jer eller?

Det betyder kun noget for mig,hvis det er mennesker jeg holder af der har en mening.

Hvad alle andre mener er jeg fuldstændig ligeglad med

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Det er jeg også sikker på, at vi kunne

Det synes jeg vi skulle finde ud af... kunne være hyggeligt at samle sådan en gruppe seje kvinder-...

Anmeld

29. marts 2011

jannebjerre

Nope - er fuldstændig ligeglad hvad andre mener, så længe jeg er glad og veltilpas!
Det man ser er hvad man får, så det er meget ligetil ved mig

Anmeld

29. marts 2011

Kb

Kan godt tage mig selv i at blive total såret/fornærmet/overrasket/lidt i chok, hvis jeg kan mærke eller måske finder ud af, at en eller anden fuldstændig ligegyldig person, det kan være en venindes veninde, en kollega eller gammel klassekammerat, som af den ene eller anden grund ikke kan li mig og min person.... HVAD ER DER IKKE AT KUNNE LI, tænker jeg så 

Bliver super flov over mig selv, for selvfølgelig vil der være mennesker som ikke bryder sig om mig, uanset hvor meget jeg så anstrenger mig for at undgå det, ved at gøre ynkelige forsøge på at være vanvittig uimodståelig....

Jeg vil gerne uden tøven kunne sige; Jeg hviler så meget i mig selv, at jeg er komplet ligeglad med hvad andre mener om mig..... Det kan jeg bare ikke helt.....ENDNU i hvertfald, skal måske lige modnes lidt mere. Havde ellers en ide om at når jeg blev 30 så måtte al den der Hvilen komme helt af sig selv, det gjord den så bare ikke - det må være når man bliver 35 så SIDEBEMÆRKNING - hvorfor findes der et FÅR blandt de her Smileys??? Hvem bruger det??? og hvornår fyrer man lige et FÅR af???? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.