Eva. skriver:
Inspireret af en anden tråd omkring hvad andre mener/tænker/tror om jer, så sidder jeg og tænker på om det har betydning?
Altså dem jeg kender de ved hvad jeg står for, de elsker mig fordi jeg er mig og har lyst til mit selskab fordi jeg giver dem noget og det samme den anden vej rundt.
Hvad andre så skulle mene eller ikke mene om mig, det bruger jeg altså ikke tid på at tænke over....hvis ikke man kender mig-er lukket ind i mit liv, så er meninger jo dannet uden noget som helst holdbart grundlag...men ok, nu er jeg så også ret ligeglad med hvad andre gør og siger....det interesserer mig på ingen måde...så det er bare ikke noget jeg går op i..
Gør I andre det...tænker over hvad mennesker uden betydning for jer skulle mene om jer eller?
Jeg har altid været usikker på mig selv, og har altid gået meget op i hvad fremmede syntes om mig. Det har fyldt enormt meget i mit liv, og har gjort at jeg intet selvværd og selvtillid har haft i mine teenageår 
Det er faktisk kun 2 år siden, lige før jeg blev gravid med drengene - at jeg slap fuldstændig og var ligeglad med hvad folk synes. Jeg følte jeg skulle bevise, at jeg var ligeglad så gik på gaden i nattøj - HAHAHA. Heldigvis et overstået kapitel. I stedet sagde vi ja, til at medvirke i et program på tv2, som er et stort skridt på vejen frem mod at være ligeglad - for det bliver man NØDT TIL. Man bliver talt til på gaden, svinet til på nettet osv.!!!
Jeg indrømmer gerne, at ting kan ramme mig stadigvæk - ting jeg burde være skide ligeglad med - fx. dit, Eva, lille indlæg om navne (specielt med min søns navn, Tristan). jeg burde være kold i røven, men den ramte mig og jeg blev rigtig såret. Jeg tror det var fordi jeg kun vil mine børn det bedste, og har givet de navne af ren kærlighed. Og at få af vide, af en fremmed, at man har lav status fordi man har valgt netop det navn - sårer!!!
Men ingen tvivl om at tv-oplevelsen har gjort mig stærkere!! Og kan meget bedre sortere nu. Jeg går meget op i hvad min familie synes om mig, mine valg i livet og hvordan jeg opfører mig.