Jokes om Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Isabella_mor

men det var nu alligevel lidt et morsomt sammentræf at man skulle finde holger i virkeligheden, man kan jo ikke lade være med at tænke på den /de bøger..

nu er drengen fundet og han har det godt..  det er trods alt det vigtigste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

henh01

Jeg har ikke læst hele tråden, ville blot sige at jeg simpelthen har så ondt af de forældre der har ar for livet. At der så tilmed skal florere jokes, er simpelthen for respektløst. Hellere glæde sig på deres vegne over at have fået deres totalt lækre Holger hjem

Anmeld

28. marts 2011

Pia.

Jeg kan godt føle dn tanke gang - men det er ikke noget jeg har tænkt over, før jeg læser dt indlæg nu .... Ingen af mine venner på min venneliste på facebook har lavet sjov med det/ham - kun en skrev at bogen "find Holger" ville få en helt anden betydning for hende nu ... - men det så jeg som en kærlig tanke... da hun sluttede af med at hun var så lettet over den lille dreng var fundet...

Knus Pia ...

Anmeld

28. marts 2011

SpunkenJo

linselouise skriver:

Her efter han er fundet i god behold kan jeg sagtens trække på smilebåndet og er sikker på at forældrene til lille Holger også sagtens kan se det sjove i det når først forskrækkelsen har lagt sig .

Helt enig Det hele er jo gået fra en mulig tragedie til et lille mirakel - tænker på hvordan hans sangskjuler til konfiramtionen mon kommer til at se ud?- og mon ikke "find Holger" vil hænge ved resten af livet? Det er da en livsberkæftende hændelse, og at lave lidt grin med tilværelsen er da ikke så forkert. Eller er det?Knus Jo

Anmeld

28. marts 2011

6800

KaMa skriver:

Cool! Tænkte nok, at familien også ville tage let på det. Det er da et SÅ sjovt sammentræf. Som ALLE da har set. At blive fortørnet over det, er bare lidt mangel på humor, synes jeg.

Mener stadig, at hvis drengen var fundet død, så var der ikke noget at grine af - slet ikke holger-jokes.

hvis drengen var død tror jeg slet ikke der var nogle jokes ude...

Anmeld

28. marts 2011

Happiness

henh01 skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, ville blot sige at jeg simpelthen har så ondt af de forældre der har ar for livet. At der så tilmed skal florere jokes, er simpelthen for respektløst. Hellere glæde sig på deres vegne over at have fået deres totalt lækre Holger hjem

Er altså ikke sikkert de vil have ar for livet. Jeg var selv væk da jeg var 5 år. Godt nok "kun" i 10 timer eller sådan noget. Men politi og alle mulige var indblandet. Men mine forældre har da joket med det siden.

Og hørte for det både til min konfirmation og min 18års fødselsdag!

Og som et familiemedlem til Holger selv har skrevet, så kan de altså godt se humoren i det.

Men synes bestemt ikke vitighederne var sjove da han stadig var væk. Og det ville ikke være sjovt hvis der var sket ham noget. Men nu er han jo fundet i god behold Og gudskelov for det!

Anmeld

29. marts 2011

Dinna88

6800 skriver:

Torben Chris (komikeren) har skrevet en joke om det, som status opdatering, hvilket MANGE blev stødt over...men det stoppede lidt da Holgers farbror skrev dette som kommentar:

Hej, som holger´s farbror vil jeg lige smide en bemærkning ind. Jeg synes sgu "find holger" er fair nok. Jeg, min bror (Holger´s far) og øvrig familie jokede allerede med "find Holger" i går aftes og i nat, da ledte og ventede, ledte og ven ... tede. Vi havde faktisk næsten gang i et vædemål om hvorvidt BT og Ekstra Bladet ville have "find holger" som overskrift på forsiden. Så grin bare af det, tro mig, det gør vi i familien. Og ja, Hogler HAR det godt, men han skylder sgu en kvajebajer når han bliver gammel nok..  når man render rundt i sådan en situation som vi gjorde der, så har man behov for at grine lidt og lave lidt spas for ikke at tabe modet.. Og "find Holger" den lå sgu da lige til højrebenet..

Det er godt nok at de kan joke om det, jeg synes bare ikke man kan tillade sig det, når ikke man ved hvordan familien ser på det! 

Anmeld

29. marts 2011

Dinna88

KaLee skriver:

Jeg synes det er grotesk så meget suppe der kan koges på at en lille dreng blev væk. Altså JO han skulle da findes og det må være pissesvært at være de forældre.. Men det der skandale-sensations jounalistik har jeg INTET til overs for! Knægten er fundet - kom videre!!! 

Desuden kan jeg godt forstå trådstarter i hvis der bliver brugt billeder af drengen, hvor der bliver gjort grin med ham - det er satme smagsløst!!! 

samfundet har udviklet sig til at man kan tillade sig at være kolde i røven, og pisse på respekten for andre mennesker - det kan man jo selv se efterhånden... For hvis det passer det i fortæller med joke grupper og lign... håber virkelig ikke at de grupper eksisterer eller er synlige til når kngæten bliver større...

Men... med det sagt.. jeg har altså smågrint/fniset en del gange over tesen "find Holger"... Det er virkelig tragi-komisk!!  

Jeg er DYBT enig med dig!

Anmeld

29. marts 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

men det var nu alligevel lidt et morsomt sammentræf at man skulle finde holger i virkeligheden, man kan jo ikke lade være med at tænke på den /de bøger..

nu er drengen fundet og han har det godt..  det er trods alt det vigtigste..

Det var også den første tanke der slog mig! Men derfra til at lave jokes, der synes jeg er langt

Anmeld

29. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Er jeg den eneste der er stødt på dem?! Hold k*ft, hvor har jeg brokket mig utallige gange i dag, fordi folk er SÅ respektløse.

Det er jo hundehamrende sjovt, at den lille dreng hedder Holger og at han var forsvundet. Ej, men hvor lidt empati har folk lov til at have? Inkompetente mennesker, synes jeg  (Okay, her mener jeg jo ikke mennesker der faktisk lider af syndommen, men mennesker der åbenbart ikke ved hvordan man opfører sig i dette samfund)

Pudsigt nok, har jeg selv lige idag skrevet på min væg i facebook, at jeg synes det er respektløs at lave jokes omkring det.

Fatter ikke det sjove ved det....og jeg er ellers en person med en god portion humor, men lige her.....ja jeg forstår det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.