Jokes om Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Dinna88

linselouise skriver:

Nu har jeg slet ikke set eller hørt de jokes der skulle have været før efter han er fundet, men hvis man har forsøgt at få en sjov historie ud af en så uhyggelig hændelse hvor man endnu ikke kender udfaldet, nej det er ikke i orden.

Jeg så dem allerede i aftes. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Dinna88

KaMa skriver:

Jamen, det handler da ikke om kvalifikationer? Man kan måske sige manglende empati.

Har ikke set billeder af ham med hat og briller. Ville jeg nok også synes, var lige i overkanten.

Lad os ikke gå i mundkløveri - jeg tror godt du ved hvad jeg mente

Jeg har set et par stykker af dem, men kommentarerne til billederne var også slemme! 

Anmeld

28. marts 2011

Manakauapo

Dinna88 skriver:

Hvad så da du ikke vidste om han var død? 

jeg ser ikke anderledes på det - det har været en skrækkelig oplevelse for forældrene, og man kunne jo se på lille Holger at han var skræmt.

Jeg så det først efter at han var blevet fundet, og der gik jeg så ud fra at siden han nu optrådte lyslevende på videoer, at så var han nok ikke død.

Jeg kan godt følge dig, hvis han var død. Men det er han nu engang ikke, og så må vi altså også se lidt lyst på det

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Valkyrien skriver:

Jeg så det først efter at han var blevet fundet, og der gik jeg så ud fra at siden han nu optrådte lyslevende på videoer, at så var han nok ikke død.

Jeg kan godt følge dig, hvis han var død. Men det er han nu engang ikke, og så må vi altså også se lidt lyst på det

Jeg mener, med tråden, ikke efter han blev fundet -  jeg mener dem alle! Og det er så også dem der blev lavet imens han var forsvundet, hvor han lige så vel kunne være død som levende.

Jeg vælger at se lyst på det, ved at tænke på forældrene og ham - hvor heldige de har været, hvor lykkelige de er lige nu, hvor dejligt det var for Holger at komme hjem osv. Ikke at "Nu kan vi joke om hans navn og forsvinden, fordi han ikke døde."

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Først tænkte jeg også: "det må sgu da være en joke!" men ja, da det så gik op for mig, så var det jo en hamrende alvorlig sag. 

Og ja - jeg har set billeder på facebook af en "tegnet" holger med rødt hår og så jokes nedenunder billedet. Og dette var INDEN han blev fundet. Hvordan kan folk gøre det?! 

Tror ikke de fatter hvad det indebære. Man tænker bare, hvis det var jeres egne ville i næste slå den ihjel der gør sådan noget.

Men rart jeg ikke er den eneste der reagere sådan.

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Kofoed33 skriver:

Tror ikke de fatter hvad det indebære. Man tænker bare, hvis det var jeres egne ville i næste slå den ihjel der gør sådan noget.

Men rart jeg ikke er den eneste der reagere sådan.

Præcis!! Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg ville gøre hvis min niece blev væk, og folk jokede om det. Puha. 

Jeg er bestemt enig med dig. Om ikke andet, så selvom man selv synes det er sjovt, så synes jeg man skal tage det med ro alligevel - man ved jo ikke om forældrene selv kan se det sjove i vittighederne nu hvor han er fundet, eller om de har det som vi har det. 

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Så kom Hjem Is-bilen sgu! I modsætning til Holger, så fløj jeg straks ud af døren, og nu er fryseren proppet med københavnerstænger og marsbar-is.

Så læste jeg lige denne joke på Facebook. 

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Præcis!! Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg ville gøre hvis min niece blev væk, og folk jokede om det. Puha. 

Jeg er bestemt enig med dig. Om ikke andet, så selvom man selv synes det er sjovt, så synes jeg man skal tage det med ro alligevel - man ved jo ikke om forældrene selv kan se det sjove i vittighederne nu hvor han er fundet, eller om de har det som vi har det. 

Men jeg havde aldrig døbt ham Holger, da jeg ved hvordan børn er fortiden og med det navn, for han sikkert problemer i folkeskole og ja, hvis han bliver væk er det ikke det heldigste navn i verden.

Synes folk skal tænkes sig om når det angår børn, men laver forældre selv sjov med det, må vi andre også godt (men det sker jo nok først om en måneds tid).

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Kofoed33 skriver:

Men jeg havde aldrig døbt ham Holger, da jeg ved hvordan børn er fortiden og med det navn, for han sikkert problemer i folkeskole og ja, hvis han bliver væk er det ikke det heldigste navn i verden.

Synes folk skal tænkes sig om når det angår børn, men laver forældre selv sjov med det, må vi andre også godt (men det sker jo nok først om en måneds tid).

Jaa, det er et meget uheldigt navn - børn kan virkelig være onde hvad angår sådan noget. Men det er nu et rigtig sødt navn!

Jeg syne slet SLET ikke det er OK at tænke i de baner overhovedet, hvis ikke man er sikker på at forældrene selv ser sådan på det. Og ja, hvis de kan det om en måned, så er det jo godt nok. 

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Jaa, det er et meget uheldigt navn - børn kan virkelig være onde hvad angår sådan noget. Men det er nu et rigtig sødt navn!

Jeg syne slet SLET ikke det er OK at tænke i de baner overhovedet, hvis ikke man er sikker på at forældrene selv ser sådan på det. Og ja, hvis de kan det om en måned, så er det jo godt nok. 

Rigtig sødt navn.

Men der er problemet bare, at det er old news og så gider de ikke lave sjov med det mere, men det er bare for groft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.