Jokes om Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.221 visninger
69 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Dinna88

Er jeg den eneste der er stødt på dem?! Hold k*ft, hvor har jeg brokket mig utallige gange i dag, fordi folk er SÅ respektløse.

Det er jo hundehamrende sjovt, at den lille dreng hedder Holger og at han var forsvundet. Ej, men hvor lidt empati har folk lov til at have? Inkompetente mennesker, synes jeg  (Okay, her mener jeg jo ikke mennesker der faktisk lider af syndommen, men mennesker der åbenbart ikke ved hvordan man opfører sig i dette samfund)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

bøgelund

Dinna88 skriver:

Er jeg den eneste der er stødt på dem?! Hold k*ft, hvor har jeg brokket mig utallige gange i dag, fordi folk er SÅ respektløse.

Det er jo hundehamrende sjovt, at den lille dreng hedder Holger og at han var forsvundet. Ej, men hvor lidt empati har folk lov til at have? Inkompetente mennesker, synes jeg  (Okay, her mener jeg jo ikke mennesker der faktisk lider af syndommen, men mennesker der åbenbart ikke ved hvordan man opfører sig i dette samfund)

det er frygteligt at folk kan være så tåbelige.  

Godt han er fundet igen..

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Jeg er også ret sippet over det! Har selv lige lavet en tråd om holger, hvor der er lavet billeder med ham, med hue og briller! SLET IKKE I ORDEN!! 

Anmeld

28. marts 2011

Manakauapo

Jeg kunne nu godt se det lidt sjove i et af de billeder, der florerer i øjeblikket omkring. Det er jo noget folk kan relatere til, og jeg tvivler på at de gør det for at være onde ved andre! Der ligger jo ikke nogen ond tanke bag! Kender faktisk en, der var ude for at lede efter ham i går aftes (politimand) og i dag så lagde dette billede ud. Han var jo dybt berørt af sagen, men kunne i dag også godt se det lidt sjove i det.

Jeg syntes også det er en forfærdelig sag og er rigtig glad for at han er fundet nu, og det ikke gik mere galt end det gjorde!

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

bøgelund1 skriver:

det er frygteligt at folk kan være så tåbelige.  

Godt han er fundet igen..

Ja. Det er skide synd! Og jeg synes det er så respektløst.

Men ja. Og han har det godt!

Anmeld

28. marts 2011

L.J.L

Her efter han er fundet i god behold kan jeg sagtens trække på smilebåndet og er sikker på at forældrene til lille Holger også sagtens kan se det sjove i det når først forskrækkelsen har lagt sig .

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Valkyrien skriver:

Jeg kunne nu godt se det lidt sjove i et af de billeder, der florerer i øjeblikket omkring. Det er jo noget folk kan relatere til, og jeg tvivler på at de gør det for at være onde ved andre! Der ligger jo ikke nogen ond tanke bag! Kender faktisk en, der var ude for at lede efter ham i går aftes (politimand) og i dag så lagde dette billede ud. Han var jo dybt berørt af sagen, men kunne i dag også godt se det lidt sjove i det.

Jeg syntes også det er en forfærdelig sag og er rigtig glad for at han er fundet nu, og det ikke gik mere galt end det gjorde!

Jeg kan slet, slet ikke se det sjove i det. Det handler om en lille dreng der kunne være død - og så joker folk med det? Det er virkelig slet ikke okay. Som jeg sagde til en veninde tidligere, så skulle DE prøve at miste personen de har tættest på og opleve folk joke om det. Hvis jeg mistede min niece, så ville jeg blive RASENDE hvis folk jokede med det. Det er ikke at vise respekt!

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

På ingen måde skal det her opfattes som ondt, men i går aftens da jeg intet endnu havde hørt og hele Holger situationen, læste jeg overskriften "De kan ikke finde Holger", kom til at små fnis og tænkte, det må man ved mere om, men da jeg så fik læst hvad det handlede om, blev jeg helt sur over jeg grinede og synes det var så synd og ham og familien. Men synes bestemt navnet i denne situation er uheldigt, men man skal ikke gøre sådan med billeder og på den måde gøre nar, det er jo direkte mobberi af en lille dreng.

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

linselouise skriver:

Her efter han er fundet i god behold kan jeg sagtens trække på smilebåndet og er sikker på at forældrene til lille Holger også sagtens kan se det sjove i det når først forskrækkelsen har lagt sig .

"Fair nok" - bagefter. Men imens - hamrende respektløst. (jeg synes heller ikke det er OK nu hvor han er fundet, men kan bedre forstå at andre kan smile af det.)

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

MoarJ skriver:

Jeg er også ret sippet over det! Har selv lige lavet en tråd om holger, hvor der er lavet billeder med ham, med hue og briller! SLET IKKE I ORDEN!! 

Ej, den tråd havde jeg slet ikke set! Jeg er dybt enig med dig. Hold op, hvor kan det gøre mig harm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.