Jokes om Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Dinna88

Kofoed33 skriver:

Rigtig sødt navn.

Men der er problemet bare, at det er old news og så gider de ikke lave sjov med det mere, men det er bare for groft.

Det tænker jeg også. Er sgu skuffet over at folk kan finde på det - jeg troede vi var bedre end som så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Det tænker jeg også. Er sgu skuffet over at folk kan finde på det - jeg troede vi var bedre end som så 

Og man bliver lige skuffet hver gang.

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Kofoed33 skriver:

Og man bliver lige skuffet hver gang.

Jaaa, det er sandt.

Anmeld

28. marts 2011

eElak

Jeg synes det er grotesk så meget suppe der kan koges på at en lille dreng blev væk. Altså JO han skulle da findes og det må være pissesvært at være de forældre.. Men det der skandale-sensations jounalistik har jeg INTET til overs for! Knægten er fundet - kom videre!!! 

Desuden kan jeg godt forstå trådstarter i hvis der bliver brugt billeder af drengen, hvor der bliver gjort grin med ham - det er satme smagsløst!!! 

samfundet har udviklet sig til at man kan tillade sig at være kolde i røven, og pisse på respekten for andre mennesker - det kan man jo selv se efterhånden... For hvis det passer det i fortæller med joke grupper og lign... håber virkelig ikke at de grupper eksisterer eller er synlige til når kngæten bliver større...

Men... med det sagt.. jeg har altså smågrint/fniset en del gange over tesen "find Holger"... Det er virkelig tragi-komisk!!  

Anmeld

28. marts 2011

6800

Dinna88 skriver:

Er jeg den eneste der er stødt på dem?! Hold k*ft, hvor har jeg brokket mig utallige gange i dag, fordi folk er SÅ respektløse.

Det er jo hundehamrende sjovt, at den lille dreng hedder Holger og at han var forsvundet. Ej, men hvor lidt empati har folk lov til at have? Inkompetente mennesker, synes jeg  (Okay, her mener jeg jo ikke mennesker der faktisk lider af syndommen, men mennesker der åbenbart ikke ved hvordan man opfører sig i dette samfund)

Torben Chris (komikeren) har skrevet en joke om det, som status opdatering, hvilket MANGE blev stødt over...men det stoppede lidt da Holgers farbror skrev dette som kommentar:

Hej, som holger´s farbror vil jeg lige smide en bemærkning ind. Jeg synes sgu "find holger" er fair nok. Jeg, min bror (Holger´s far) og øvrig familie jokede allerede med "find Holger" i går aftes og i nat, da ledte og ventede, ledte og ven ... tede. Vi havde faktisk næsten gang i et vædemål om hvorvidt BT og Ekstra Bladet ville have "find holger" som overskrift på forsiden. Så grin bare af det, tro mig, det gør vi i familien. Og ja, Hogler HAR det godt, men han skylder sgu en kvajebajer når han bliver gammel nok..  når man render rundt i sådan en situation som vi gjorde der, så har man behov for at grine lidt og lave lidt spas for ikke at tabe modet.. Og "find Holger" den lå sgu da lige til højrebenet..

Anmeld

28. marts 2011

Zeus

Dinna88 skriver:

Og hvad så derefter? Jeg mente dette: uden tilstrækkelige kvalifikationer på et bestemt område, og det er det der står i ordbogen

Pudsigt sammentræf, ja. Men til at joke med? Ej. Jeg synes det er møg respektløst. Og som jeg skrev til en anden også: var det min niece og folk gjorde grin med det (lad os sige at det er lige så sjovt med "find Maria") så var jeg blevet RASENDE. Og dette ville være ligemeget om hun var fundet eller ej - chokket lægger sig jo ikke med det samme.

Sorry, jeg kan ikke lade være

Jeg tror hun hentyder til den sygdom, du selv hentyder til? Det er inkontinens, ikke inkompetent, den hedder...

Anmeld

28. marts 2011

Happiness

linselouise skriver:

Her efter han er fundet i god behold kan jeg sagtens trække på smilebåndet og er sikker på at forældrene til lille Holger også sagtens kan se det sjove i det når først forskrækkelsen har lagt sig .

Har det på samme måde. Det var usmageligt da han stadig var forsvundet, men nu hvor han er fundet, så synes jeg ik der er noget i det.

Der var jo en lidt sjov sammenhæng...

Anmeld

28. marts 2011

Vial

Zeus skriver:

Sorry, jeg kan ikke lade være

Jeg tror hun hentyder til den sygdom, du selv hentyder til? Det er inkontinens, ikke inkompetent, den hedder...

Ja, jeg må sige, at jeg tabte helt tråden... men hvad pokker.

Anmeld

28. marts 2011

Zafir

Først vil jeg sige, at jeg har fulgt rigtig meget med, for som mor er det jo det frygteligste mareridt, men når det er sagt, så syntes jeg faktisk, at det er et sjovt sammentræf, at han hedder Holger. Hehe. Først da jeg fortalte Tom om det, havde jeg jo sagt at han hed Holger og at det var ligesom find Holger... Da jeg Så pegede på forsiden af avisen, Og viste ham det, var han sådan helt.. Ai jeg troede sku da det var en joke, da du sagde det.. Mmm kunne ikke lade være at trække på smilebåndet...

Anmeld

28. marts 2011

Vial

6800 skriver:

Torben Chris (komikeren) har skrevet en joke om det, som status opdatering, hvilket MANGE blev stødt over...men det stoppede lidt da Holgers farbror skrev dette som kommentar:

Hej, som holger´s farbror vil jeg lige smide en bemærkning ind. Jeg synes sgu "find holger" er fair nok. Jeg, min bror (Holger´s far) og øvrig familie jokede allerede med "find Holger" i går aftes og i nat, da ledte og ventede, ledte og ven ... tede. Vi havde faktisk næsten gang i et vædemål om hvorvidt BT og Ekstra Bladet ville have "find holger" som overskrift på forsiden. Så grin bare af det, tro mig, det gør vi i familien. Og ja, Hogler HAR det godt, men han skylder sgu en kvajebajer når han bliver gammel nok..  når man render rundt i sådan en situation som vi gjorde der, så har man behov for at grine lidt og lave lidt spas for ikke at tabe modet.. Og "find Holger" den lå sgu da lige til højrebenet..

Cool! Tænkte nok, at familien også ville tage let på det. Det er da et SÅ sjovt sammentræf. Som ALLE da har set. At blive fortørnet over det, er bare lidt mangel på humor, synes jeg.

Mener stadig, at hvis drengen var fundet død, så var der ikke noget at grine af - slet ikke holger-jokes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.