Jeg ville lige tilføje dette, som er skrevet af Holgers mor inde på facebook - så er der vidst ingen tvivl om hvordan historien rigtigt var:
Holger af Heidi Kragh, Holgers mor
Tak for alt , vi kan ikke takke jer nok alle jer som har gået i flere timer og ledt efter vores søn, jeg bliver nød til at skrive den rigtige hendelse her da jeg bliver skør i hovedet af at de falske ting de r står eller bliver sagt,
Holger er ik gået fordi han var sur på sin mor eller far eller nogen anden pga af den dum jakke,Holger synes det er sjovt at ha sin jakke omvent
vi har været på spejder weekend og skulle slutte en super weekend af med et pirat løb, Holger går med på løbet, men vil ikke med efter post 1, han får besked på at blive stående stille af den spejderleder der stod ved post 1, han skulle lige sende de andre vidrer og ville så gå tilbage med holger til spejderhytten, mens de andrer bliver sendt, går holger og af gud ved hvilken grund er han væk lige med det samme, det er hvad der sket ik andet
håber på i vil læse det her og ik læse alt muligt som ikke passer. kan ik takke jer nok , jeg er rørt over jeres hjælp.
Anmeld