Jokes om Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Happiness

Dinna88 skriver:

Joken var også at holger ER væk, da de ogs å var fremme imens drengen var væk - dvs. de var fremme imens han kunne være død. "væk" kunne sagtens "være kidnappet".

Næh, det gør vi nok ikke

Jeg stødte heldigvis ikke på joken da han var væk! Det synes jeg er usmageligt. Så der havde jeg helt klart reageret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Bshizzle

KaLee skriver:

Jeg synes det er grotesk så meget suppe der kan koges på at en lille dreng blev væk. Altså JO han skulle da findes og det må være pissesvært at være de forældre.. Men det der skandale-sensations jounalistik har jeg INTET til overs for! Knægten er fundet - kom videre!!! 

Desuden kan jeg godt forstå trådstarter i hvis der bliver brugt billeder af drengen, hvor der bliver gjort grin med ham - det er satme smagsløst!!! 

samfundet har udviklet sig til at man kan tillade sig at være kolde i røven, og pisse på respekten for andre mennesker - det kan man jo selv se efterhånden... For hvis det passer det i fortæller med joke grupper og lign... håber virkelig ikke at de grupper eksisterer eller er synlige til når kngæten bliver større...

Men... med det sagt.. jeg har altså smågrint/fniset en del gange over tesen "find Holger"... Det er virkelig tragi-komisk!!  

Kunne ikke ha sagt det bedre..

Jeg er så chokket over nogle kan være så respektløs overfor den lille dreng og hans familie.

Tænk hvis det var jeres børn!!! " HAAA HA HAA HA HA HA.. så kan i fandme lære det" stil.. Jøsses..  

Anmeld

29. marts 2011

eElak

Jeg ville lige tilføje dette, som er skrevet af Holgers mor inde på facebook - så er der vidst ingen tvivl om hvordan historien rigtigt var:

Holger af Heidi Kragh, Holgers mor
Tak for alt , vi kan ikke takke jer nok alle jer som har gået i flere timer og ledt efter vores søn, jeg bliver nød til at skrive den rigtige hendelse her da jeg bliver skør i hovedet af at de falske ting de r står eller bliver sagt,

Holger er ik gået fordi han var sur på sin mor eller far eller nogen anden pga af den dum jakke,Holger synes det er sjovt at ha sin jakke omvent vi har været på spejder weekend og skulle slutte en super weekend af med et pirat løb, Holger går med på løbet, men vil ikke med efter post 1, han får besked på at blive stående stille af den spejderleder der stod ved post 1, han skulle lige sende de andre vidrer og ville så gå tilbage med holger til spejderhytten, mens de andrer bliver sendt, går holger og af gud ved hvilken grund er han væk lige med det samme, det er hvad der sket ik andet

håber på i vil læse det her og ik læse alt muligt som ikke passer. kan ik takke jer nok , jeg er rørt over jeres hjælp.

Anmeld

29. marts 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

det er da træls.. det må være nogle rimelig store kraftidioter der er på din venneliste..

Jep! Og jeg har endda lige sorteret i dem - må vist igang lidt grundigere 

Anmeld

29. marts 2011

Dinna88

Happiness skriver:

Jeg stødte heldigvis ikke på joken da han var væk! Det synes jeg er usmageligt. Så der havde jeg helt klart reageret!

Jamen, det var faktisk primært dem jeg reagerede på. Jeg så dem allerede om aftenen. 

Anmeld

29. marts 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Jep! Og jeg har endda lige sorteret i dem - må vist igang lidt grundigere 

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

Dinna88 skriver:

Er jeg den eneste der er stødt på dem?! Hold k*ft, hvor har jeg brokket mig utallige gange i dag, fordi folk er SÅ respektløse.

Det er jo hundehamrende sjovt, at den lille dreng hedder Holger og at han var forsvundet. Ej, men hvor lidt empati har folk lov til at have? Inkompetente mennesker, synes jeg  (Okay, her mener jeg jo ikke mennesker der faktisk lider af syndommen, men mennesker der åbenbart ikke ved hvordan man opfører sig i dette samfund)

Jeg er glad for at jeg ikke har stødt på nogen, for jeg var os blevet stik tosset!!!

Anmeld

29. marts 2011

Dinna88

Mormilla skriver:

Jeg er glad for at jeg ikke har stødt på nogen, for jeg var os blevet stik tosset!!!

Det blev jeg også, alle gangene 

Anmeld

29. marts 2011

Mormilla

Dinna88 skriver:

Det blev jeg også, alle gangene 

Jeg kan slet ikke fatte at folk kan se noget sjovt i det!!!

Anmeld

29. marts 2011

Dinna88

Mormilla skriver:

Jeg kan slet ikke fatte at folk kan se noget sjovt i det!!!

Nej. Det kan jeg jo så heller ikke. Jeg er ret rystet over at nogle kan finde på det - usær dem der gjorde det imens han stadig var væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.