lille Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

MaliksMor

stakkels lille dreng og ikke mindst hans forældre

jeg krydser alt hvad der kan krydes for at de finder ham i god behold 

.. jeg forstår virkelig heller ikke hvorfor ham manden ikke har regeret på at der går sådan en lille gut rundt alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Siljesmor

Jeg har bare helt ondt i maven over at de ikke har fundet en stakkels knægt endnu  Mit hjerte kan slet ikke bære det 

Anmeld

28. marts 2011

eliasogmor

håbede sådan på at vi kunne vågne til en god nyhed, men desværre.. han er  ikke fundet endnu... jeg går ud fra at alle vandhuller er undersøgt.... så håber han er gået ind  i et af sommehusenes legehus eller lign.... pyh.. find han nu...

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Siljesmor skriver:

Jeg har bare helt ondt i maven over at de ikke har fundet en stakkels knægt endnu  Mit hjerte kan slet ikke bære det 

Det er så forfærdeligt ja...

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

Det er så skrækkeligt!!!

Det første jeg gjorde her til morgen da jeg åbnede min computer, var at tjekke om der var nyt i sagen...

Nej men altså, hvor må han have været bange hele natten

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

TbCp skriver:

Det er så skrækkeligt!!!

Det første jeg gjorde her til morgen da jeg åbnede min computer, var at tjekke om der var nyt i sagen...

Nej men altså, hvor må han have været bange hele natten

Det samme her... stakkels lille Holger og hans familie

Anmeld

28. marts 2011

Mi

Mit hjerte sank også lige, da jeg vågnede op til at han stadig ikke var fundet. Åhhhhh den stakkel

Anmeld

28. marts 2011

wamse

Hvor er det bare frygteligt

Jeg havde en naiv tro om, at efter den første artikel om, at et barn var meldt savnet, så ville der ikke gå ret lang tid, inden han var fundet. 

Stakkels stakkels barn, og hans familie.

Anmeld

28. marts 2011

Diana...

eliasogmor skriver:

håbede sådan på at vi kunne vågne til en god nyhed, men desværre.. han er  ikke fundet endnu... jeg går ud fra at alle vandhuller er undersøgt.... så håber han er gået ind  i et af sommehusenes legehus eller lign.... pyh.. find han nu...

Nej de ikke undersøgt endnu men bliver det her til morgen der er redskab på vej som skal tømme alle vandhullerne.

Det er så forfærdeligt bare tanken om en lille 3 årig dreng alene ude i en skov  ØV det er simpelthen forfærdeligt. 

Jeg har slet ikke kunne sove inat og har måtte ind og se til Lucas flere gange i løbet af natten 

Hvor jeg dog håber de finder ham hurtigt her til morgen 

Anmeld

28. marts 2011

FrkT

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38508697:vi-bliver-ved-til-vi-har-fundet-ham.html

Han er stadig ikke fundet.... det er skræmmende at de slet ikke kan finde ham synes jeg. Så mange mennesker, helikoptere og hunde og alligevel intet spor.

Jeg havde bestemt også regnet med at han ville være fundet i løbet af få timer... det kan man bestemt ikke sige længere. Hvor må de dog være bange forældrene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.