Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har i hørt det om den lille dreng der er forsvundet i skoven?? JEG SYNES SIMPELTHEN DET ER FORFÆRDELIGT hvor kan han dog være???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han skal bare findes! NU! Det er så forfærdeligt. De leder stadig. Det er så koldt og mørkt nu. Lille pus.
har ikk hørt om det... men det lyder forfærdeligt, det i skriver....
Ja, jeg kan slet slet ikke bære det.. Har sat på tekst tv og nettet hele aftenen for at se om de havde fundet ham..
Håber SÅ meget, at han er fundet imorgen når jeg står op..
Ahmen du gode Gud, hvor er det skrækkeligt.. Jeg håber og BÈR til, han er fundet inden meget kort tid..
Han må jo være godt kold og enormt bange! Jeg kan slet ikke have det! Puha.. Hvor det skær i mig og det hele vender sig, på mystisk vis, fuldkommen i mig!!!
jeg jeg sidder også bare med tåre i øjnene hver gang jeg hører om det i nyhederne. stakkels forældre, hvor må de have det frygteligt.
håber så meget at vi vågner op til gode nyheder
merle2010 skriver: har i hørt det om den lille dreng der er forsvundet i skoven?? JEG SYNES SIMPELTHEN DET ER FORFÆRDELIGT hvor kan han dog være???
Det er SÅ forfærdeligt, stakkels lille dreng som må være helt ude af sig selv og stakkels forældre !!
Boede jeg i området havde jeg også meldt mig i eftersøgningen.. Jeg synes det er så flot, at så mange frivillige vil hjælpe med at finde ham.
Nicolinesmor170510 skriver: Ja, jeg kan slet slet ikke bære det.. Har sat på tekst tv og nettet hele aftenen for at se om de havde fundet ham.. Håber SÅ meget, at han er fundet imorgen når jeg står op.. Ahmen du gode Gud, hvor er det skrækkeligt.. Jeg håber og BÈR til, han er fundet inden meget kort tid.. Han må jo være godt kold og enormt bange! Jeg kan slet ikke have det! Puha.. Hvor det skær i mig og det hele vender sig, på mystisk vis, fuldkommen i mig!!!
jeg frygter bare så meget at han er faldet i en grøft eller et vandløb der er vel for søren ikke nogen der har taget ham mærkeligt at de ikke har fundet ham endnu.. men han kan jo have lagt sig under en busk for at hvile sig lidt eller noget... han skal bare findes og helst NU...
Dk_lady skriver: Det er SÅ forfærdeligt, stakkels lille dreng som må være helt ude af sig selv og stakkels forældre !! Boede jeg i området havde jeg også meldt mig i eftersøgningen.. Jeg synes det er så flot, at så mange frivillige vil hjælpe med at finde ham.
jeg ville sku osse have hjulpet med at lede efter ham hvis jeg boede deroppe.. men fedt at så mange hjælper...
han har jo været forsvundet 12 timer nu, for pokker stakkels knægt, stakkels forældre. kan ikke lade være med at tænke, hvordan f..pokker er han blevet væk til at starte med og hvor langt kan han lige ha nået før de begyndte at lede efter ham
du kan læse om det her:
http://nyhederne.tv2.dk/ar ticle.php/id-38503850:inte t-spor-af-treårige-holger.html?forside
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128