lille Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

sarahb

Ranarupta skriver:

Ja, h*n kan jo netop have vidst dét med spejderne... 

Åh, håber også, at det ikke er tilfældet. Håber bare sådan, at han har gemt sig i et skur el.lign.

åhhhh søde han er stadig ikk fundet, jeg har næsten ikke sovet i nat fordi jeg bare har tænkt og tænkt på den lille stakkel.
Min hjerne har kørt så vildt, og jeg tænker også om han kan være taget. Han blev set ved et ferie center osv osv. For synes det er mystisk han ikk er dukket op endnu.

Men nu tømmes vandhullerne så må vi se. Det kan jo meget vel være han er faldet i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

celkt

hellere finde ham i et vandhul end at der er en pædofil der har fået fingre i ham. Men det er nu min mening...

stakkels stakkels forældre.

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

sarahb skriver:

åhhhh søde han er stadig ikk fundet, jeg har næsten ikke sovet i nat fordi jeg bare har tænkt og tænkt på den lille stakkel.
Min hjerne har kørt så vildt, og jeg tænker også om han kan være taget. Han blev set ved et ferie center osv osv. For synes det er mystisk han ikk er dukket op endnu.

Men nu tømmes vandhullerne så må vi se. Det kan jo meget vel være han er faldet i

Kan slet ikke bære det...

Jeg har slet ikke læst det med, at han (nok) er set...

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

celkt skriver:

hellere finde ham i et vandhul end at der er en pædofil der har fået fingre i ham. Men det er nu min mening...

stakkels stakkels forældre.

Jeg tænker faktisk det samme.

Men håber lidt, at hvis han er taget, at det så er en psykisk syg, der har ville have et barn (og forhåbentlig passet godt på ham). Men det er nok utopi.

Ser allerhelst at han har søgt læ i et skur og er faldet i søvn.

Anmeld

28. marts 2011

Lulle25

Kan slet ikke holde tanken udhåber sådan den lille gut er ok. havde sådan håbet han havde flyverdragt på, men en jakke kun i det kolde vejr.

knus louise der har tjekket news flere gange i nat

Anmeld

28. marts 2011

smokin

Ranarupta skriver:

Jeg tænker faktisk det samme.

Men håber lidt, at hvis han er taget, at det så er en psykisk syg, der har ville have et barn (og forhåbentlig passet godt på ham). Men det er nok utopi.

Ser allerhelst at han har søgt læ i et skur og er faldet i søvn.

søde Karina, det tror jeg altså også er utopi - det med skuret.... 

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

Zette skriver:

søde Karina, det tror jeg altså også er utopi - det med skuret.... 

Ja, det er det nok 

Anmeld

28. marts 2011

An&Jo

som mor til 2 små børn og bosiddende i området så er jeg virkelig berørt af det her.. Vi kan høre helikopterne flyve rundt derude og det skærer rigtig meget i mit hjerte..

Håber han bliver fundet i løbet af idag så forældrene ikke skal vente mere..

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth85

Stakkels lille mand Hvor må det være forfærdeligt for både ham og hans familie.

Jeg sender tanker og HÅBER sådan, at han er helt ok når de finder ham!

Anmeld

28. marts 2011

lauras*mor*

Mette+Mathias skriver:

Der stod i en af aviserne, at en mand havde set et barn som godt kunne være Holger ved 15-tiden i går, men at han ikke havde lagt mærke til at om der var voksne med.

Der stod også at en anden person havde set et barn som kunne være Holger, og det var i samme retning som den første person, så måske måske?

De fortalte i nat da vi tog derfra at der havde været 2 borger henvendelser som nok er dem du også referere til.. De haavde ikke givet noget, udover at de pegede i den samme retning.. Men ja, man kigger vel lige efter barnets forældre og spørger om han er alene eller hvordan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.