lille Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

eElak

Ja jeg har hørt det via de 2 andre tråde som er i forummet.. 

Men ikke desto mindre er det forfærdeligt.. og ved at en af mine veninder er derude nu for at deltage i eftersøgningen (hun er også på baby.dk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Ranarupta

sarahb skriver:

Jeg kan slet ikk sove fordi han bare kører rundt i mine tanker. Hvordan han har følt tænkt når an er helt alene. Hans familie, alt.. Nej hvor har jeg bare ondt af dem.. Stakkler... Håber de finder ham i god behold ...

Åh Sarah, jeg kan heller ikke håndtere det med, at han er helt alene og ingen, der kan kramme og kysse ham, når han er bange. 

Anmeld

27. marts 2011

Mi

Åhh, hvor jeg dog føler med de stakkels forældre og med drengen, som forhåbentlig er i live  

Anmeld

27. marts 2011

DLM

MHK skriver:

Min søn forsvandt i 7 minutter i Sommerland Sjælland sidste år. Det var i omklædningsrummet til badelandet hvor hans far mistede ham af syne et splitsekund og væk var han.

Jeg husker hvordan jeg løb rundt i kiggede ned i vandet og sagde "Du må ikke gå i panik, Matilde du skal holde hovedet koldt" og tårene pressede på. Jeg var SÅ bange. Tanker om at han var blevet taget eller druknet fløj rundt i hovedet på mig.

Lidt efter kom en dreng på ca. 10 år gående med ham i hånden, han af alle mennesker havde spottet at en lille dreng på 2½ år gik rundt alene!

Beklager smøren men jeg sidder og får ondt i maven og tårer i øjnene når jeg tænker på hvad de stakkels stakkels forældre gennemgår. Mit barn var væk i 7 minutter, deres har været væk i langt over 7 timer. Det er SÅ forfærdeligt og jeg håber så inderligt at han bliver fundet 

ej puha sikke en forskrækkelse men ja det er underligt, af alle mennesker er det et barn der ser en lille alene dreng. hvorfor ser folk ikke sådan noget

Anmeld

27. marts 2011

Bare mig..

MHK skriver:

Min søn forsvandt i 7 minutter i Sommerland Sjælland sidste år. Det var i omklædningsrummet til badelandet hvor hans far mistede ham af syne et splitsekund og væk var han.

Jeg husker hvordan jeg løb rundt i kiggede ned i vandet og sagde "Du må ikke gå i panik, Matilde du skal holde hovedet koldt" og tårene pressede på. Jeg var SÅ bange. Tanker om at han var blevet taget eller druknet fløj rundt i hovedet på mig.

Lidt efter kom en dreng på ca. 10 år gående med ham i hånden, han af alle mennesker havde spottet at en lille dreng på 2½ år gik rundt alene!

Beklager smøren men jeg sidder og får ondt i maven og tårer i øjnene når jeg tænker på hvad de stakkels stakkels forældre gennemgår. Mit barn var væk i 7 minutter, deres har været væk i langt over 7 timer. Det er SÅ forfærdeligt og jeg håber så inderligt at han bliver fundet 

Jeg tror slet ikke jeg ville tænke noget.. Jeg ville panikke og flippe fuldstændig ud.. Virkelig..

Jeg har ikke ord der kan beskrive hvor ondt det gør når jeg hører om børn der er forsvundet.. Også "bare" for 10 minutter..

Anmeld

27. marts 2011

sarahb

Ranarupta skriver:

Jeg kan slet ikke bære det. 
Vi er enormt optaget af det herhjemme og jeg kan mærke det i hele kroppen.

Jeg ser på det som forælder - og jeg ville blive ramt af sådan en panik, at jeg blev handlingslammet. Tror jeg... Og så ville jeg blive hysterisk.
Og så tænker jeg på, hvordan lille Holger mon oplever det...
Han er givetvis ked af det, bange, sulten, kold osv. Og det kan jeg slet ikke håndtere!

Men jeg tror desværre ikke, at odds'ene er gode.  

Jeg kan slet ik falde til ro i min krop og hoved.. Han kører rundt i mine tanker... Jeg hååååååber der er en chance for at han er i love. Men håbet er mere eller mindre væk for mig

Anmeld

27. marts 2011

Hasselnødden

http://ekstrabladet.dk/112/article1526849.ece 

Hvor jeg dog håber de forsøger med isbilen, det er bedre at give det et forsøg end slet ikke...  Bare de finder ham. Er grædefærdig. Jeg håber aldrig Elias bliver væk! Det er både koldt ude og fugtigt, her har der været slud og det blæser. Håber håber håber håber at forældrene får en rigtig god vished så snart som overhovedet muligt. Hpbede sådan at de fandt ham inden aftenen faldt på. Hvor er det hjerteskærende! Jeg overvejede at tage afsted - men der er for langt og politiet (selvom det er velment fra alle de frivillige) så har helikopterne jo brugt varmesøgende for at finde frem til ham, men med alle de folk i skoven blev de sat ud af drift. Ved gud jeg håber det er en kløgtig knægt, der har fundet nogen blade, en hule, et hul, en busk - et eller andet.. og har lært noget af sin mors spejderinteresse... alt er muligt. Jeg håber bare ikke at forældrene får en frygtelig besked, græder bare ved tanken. Forældres værste mareridt - uvished om deres børns færden.  Har ondt i maven og ville ønske jeg kunne gøre noget som ikke allerede bliver gjort. Det er umuligt at sove ved tanken om den lille dreng alene i den mørke nat uden sine forældre til at holde om ham og trøste ham - og sulten må han være.. han skal bare findes!

Anmeld

27. marts 2011

Ranarupta

sarahb skriver:

Jeg kan slet ik falde til ro i min krop og hoved.. Han kører rundt i mine tanker... Jeg hååååååber der er en chance for at han er i love. Men håbet er mere eller mindre væk for mig

Ja, sådan ser jeg det også...  
Og hvis det er tilfældet, så har hans sidste timer nok være rigtigt svære for ham.  

Anmeld

27. marts 2011

merle2010

jeg ville i hvert fald reagere hvis jeg så et lille barn på 3 år gå rundt alene ville sku straks gå over og passe på barnet.. det er jo begrænset hvor langt han kan være nået, og de må da have været i hele skoven nu.. men nu siger de jo osse at dem der bor rundt omkring, skal undersøge udhuse og sådan... åååhhhh lille Holger

Anmeld

27. marts 2011

132319

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg tror slet ikke jeg ville tænke noget.. Jeg ville panikke og flippe fuldstændig ud.. Virkelig..

Jeg har ikke ord der kan beskrive hvor ondt det gør når jeg hører om børn der er forsvundet.. Også "bare" for 10 minutter..

Sådan er vi jo så forskellige.

For mig ville det ikke hjælpe at stille mig op og råbe og skrige i panik. Det gjalt for mig om at finde ham så hurtigt som muligt så at gå i panik, ville ikke hjælpe hverken ham eller jeg.

Han blev jo heldigvis fundet og SÅ tudede jeg, både af glæde men også af ren og skær forskrækkelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.