http://ekstrabladet.dk/112/article1526849.ece 
Hvor jeg dog håber de forsøger med isbilen, det er bedre at give det et forsøg end slet ikke...
Bare de finder ham. Er grædefærdig. Jeg håber aldrig Elias bliver væk! Det er både koldt ude og fugtigt, her har der været slud og det blæser. Håber håber håber håber at forældrene får en rigtig god vished så snart som overhovedet muligt. Hpbede sådan at de fandt ham inden aftenen faldt på. Hvor er det hjerteskærende! Jeg overvejede at tage afsted - men der er for langt og politiet (selvom det er velment fra alle de frivillige) så har helikopterne jo brugt varmesøgende for at finde frem til ham, men med alle de folk i skoven blev de sat ud af drift. Ved gud jeg håber det er en kløgtig knægt, der har fundet nogen blade, en hule, et hul, en busk - et eller andet.. og har lært noget af sin mors spejderinteresse... alt er muligt. Jeg håber bare ikke at forældrene får en frygtelig besked, græder bare ved tanken. Forældres værste mareridt - uvished om deres børns færden.
Har ondt i maven og ville ønske jeg kunne gøre noget som ikke allerede bliver gjort. Det er umuligt at sove ved tanken om den lille dreng alene i den mørke nat uden sine forældre til at holde om ham og trøste ham - og sulten må han være.. han skal bare findes! 
Anmeld