lille Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

merle2010

Ranarupta skriver:

Ja, sådan ser jeg det også...  
Og hvis det er tilfældet, så har hans sidste timer nok være rigtigt svære for ham.  

ja han burde da være fundet nu men han kan jo ligge i et vandløb eller en dyb grøft.. som jeg selvfølgelig bestemt ikke håber... men håbet forsvinder som timerne går desværre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

DLM

Ranarupta skriver:

Og hvis det er tilfældet, så har hans sidste timer nok være rigtigt svære for ham.  

ej ej ej det vil jeg slet ikke tænke på de skal bare finde ham i live, det skal de bare. Jeg kan slet ikke tage tanken om andet.

Anmeld

27. marts 2011

sarahb

Ranarupta skriver:

Ei men det et helt forfærdeligt..
Synes snart godt der må komme noge opdateringer. Bare om hvor langt de er kommet osv osv. Kan slet ikk finde ro

Anmeld

27. marts 2011

132319

DLM skriver:

ej puha sikke en forskrækkelse men ja det er underligt, af alle mennesker er det et barn der ser en lille alene dreng. hvorfor ser folk ikke sådan noget

Folk sådan et sted har travlt med deres, intet ondt i det sådan er det jo når man er et sted med mange mennesker/børn.

Jeg er dog siden den dag, blevet meget obs på når små børn ligner nogen der er blevet væk.

Jeg har et par gange i zoo og tivoli gået rundt med børn i hånden der er blevet væk indtil vi fandt deres mor/mormor, måske har jeg fået en speciel radar efter den episode 

Anmeld

27. marts 2011

isimaven

jamen det er så forfærdeligt!!!

jeg kan slet ikke holde op med at tænke på Ham... og så kan jeg ikke lade være med at forestille mig hvis det var min egen julius... han har da gået i samme skov mange gange da mine svigerforældre har sommerhus i nærheden....

ej kom nu find ham!!!!

Anmeld

27. marts 2011

Ranarupta

merle2010 skriver:

ja han burde da være fundet nu men han kan jo ligge i et vandløb eller en dyb grøft.. som jeg selvfølgelig bestemt ikke håber... men håbet forsvinder som timerne går desværre..

Ja. 
Det er så svært at forstå, at han skulle være nået længere væk end dem.
Håber, at han er smuttet ind i et skur ved et sommerhus.
Men tror desværre, at han er faldet og er kommet noget til.  

Anmeld

27. marts 2011

Bare mig..

MHK skriver:

Sådan er vi jo så forskellige.

For mig ville det ikke hjælpe at stille mig op og råbe og skrige i panik. Det gjalt for mig om at finde ham så hurtigt som muligt så at gå i panik, ville ikke hjælpe hverken ham eller jeg.

Han blev jo heldigvis fundet og SÅ tudede jeg, både af glæde men også af ren og skær forskrækkelse.

Selvfølgelig er det på ingen måde særlig optimalt hvis man panikkede sådan.. Men panikke ville jeg gøre.. Men da også lede efter min datter..

Håber ALDRIG ALDRIG ALDRIG jeg kommer ud for det!!!!

Anmeld

27. marts 2011

Ranarupta

DLM skriver:

ej ej ej det vil jeg slet ikke tænke på de skal bare finde ham i live, det skal de bare. Jeg kan slet ikke tage tanken om andet.

Nej, jeg har det ligesådan!

Har lige taget mig en ordentlig tudetur - har så ondt indeni, stakkels lille dreng.

Anmeld

27. marts 2011

Ranarupta

sarahb skriver:

Ei men det et helt forfærdeligt..
Synes snart godt der må komme noge opdateringer. Bare om hvor langt de er kommet osv osv. Kan slet ikk finde ro

Ja, jeg synes også, at der mangler noget ny info.

Anmeld

27. marts 2011

merle2010

isimaven skriver:

jamen det er så forfærdeligt!!!

jeg kan slet ikke holde op med at tænke på Ham... og så kan jeg ikke lade være med at forestille mig hvis det var min egen julius... han har da gået i samme skov mange gange da mine svigerforældre har sommerhus i nærheden....

ej kom nu find ham!!!!

ja det er forfærdeligt... ja det er jo lige en dreng på julius alder det er bare ikke fedt.. de skal bare finde ham i god behold...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.