lille Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Mette+Mathias

Ranarupta skriver:

Åh Sarah, jeg kan heller ikke håndtere det med, at han er helt alene og ingen, der kan kramme og kysse ham, når han er bange. 

Jeg har det nøjagtigt lige sådan, kunne ikke engang fortælle min mand om det med hjemis-bilen i morges, uden at få tårer i øjnene.

Find ham nu, for pokker!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Sabina

merle2010 skriver:

har i hørt det om den lille dreng der er forsvundet i skoven?? JEG SYNES SIMPELTHEN DET ER FORFÆRDELIGT hvor kan han dog være???

Det er virkelig forfærdeligt. Og endnu værre at han ikke er blevet fundet endnu .
STAKKELS familie, hvor må de dog bare have det skrækkeligt..

Anmeld

28. marts 2011

lauras*mor*

CamillaRH skriver:

stakkels lille dreng og ikke mindst hans forældre

jeg krydser alt hvad der kan krydes for at de finder ham i god behold 

.. jeg forstår virkelig heller ikke hvorfor ham manden ikke har regeret på at der går sådan en lille gut rundt alene

hvad for en mand??

Anmeld

28. marts 2011

Mette+Mathias

lauras*mor* skriver:

hvad for en mand??

Der stod i en af aviserne, at en mand havde set et barn som godt kunne være Holger ved 15-tiden i går, men at han ikke havde lagt mærke til at om der var voksne med.

Der stod også at en anden person havde set et barn som kunne være Holger, og det var i samme retning som den første person, så måske måske?

Anmeld

28. marts 2011

celkt

jeg er bare alvorligt bange for at han ikke 'bare' er blevet væk... jeg tror ikke de ville kunne undgå at finde sådan et lille barn efter en så omfattende eftersøgning...

men jeg håber ved gud jeg tager fejl....

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

celkt skriver:

jeg er bare alvorligt bange for at han ikke 'bare' er blevet væk... jeg tror ikke de ville kunne undgå at finde sådan et lille barn efter en så omfattende eftersøgning...

men jeg håber ved gud jeg tager fejl....

Du tænker, om han er blevet taget?

Ja, det har jeg også tænkt, men er det ikke mere noget, der sker i fx. byen? Altså man kan jo ikke som kidnapper vide sig sikker på, at der kommer et barn i en stor skov...?

Anmeld

28. marts 2011

slettet_7530

merle2010 skriver:

ja han skulle jo kun gå 200 meter tilbage til hytten... men moderen tog jo afsted med spejderne, så det kan være at hun først opdagede at han var væk, da hun kom tilbage fra turen.. jeg ved det ikke, men forfærdeligt er det i hvert fald

Nej hvad er det det har jeg ikke læst eller hørt????

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

Albertesmor skriver:

Nej hvad er det det har jeg ikke læst eller hørt????

Tjek eb.dk/tv2.dk/bt.dk.

Der står en masse... 

Anmeld

28. marts 2011

celkt

Ranarupta skriver:

Du tænker, om han er blevet taget?

Ja, det har jeg også tænkt, men er det ikke mere noget, der sker i fx. byen? Altså man kan jo ikke som kidnapper vide sig sikker på, at der kommer et barn i en stor skov...?

oftest er det de spontane forbrydelser, der lykkedes bedst...

en tilfældig person med forkerte tilbøjeligheder kan ved en tilfældighed have været i området. Især, når man nu tænker på der ligger en spejderhytte, hvilket lokale nok ved...

jeg håber bare jeg tager fejl...

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

celkt skriver:

oftest er det de spontane forbrydelser, der lykkedes bedst...

en tilfældig person med forkerte tilbøjeligheder kan ved en tilfældighed have været i området. Især, når man nu tænker på der ligger en spejderhytte, hvilket lokale nok ved...

jeg håber bare jeg tager fejl...

Ja, h*n kan jo netop have vidst dét med spejderne... 

Åh, håber også, at det ikke er tilfældet. Håber bare sådan, at han har gemt sig i et skur el.lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.