lille Holger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

merle2010

DLM skriver:

han har jo været forsvundet 12 timer nu, for pokker stakkels knægt, stakkels forældre. kan ikke lade være med at tænke, hvordan f..pokker er han blevet væk til at starte med og hvor langt kan han lige ha nået før de begyndte at lede efter ham

ja han skulle jo kun gå 200 meter tilbage til hytten... men moderen tog jo afsted med spejderne, så det kan være at hun først opdagede at han var væk, da hun kom tilbage fra turen.. jeg ved det ikke, men forfærdeligt er det i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Mimic

synes det her er en super idé håber de finder ham i live...

http://www.bt.dk/krimi/hjem-is-bil-skal-hjaelpe-med-at-finde-holger

og citerer fra BT.dk

"- Han begyndte at løbe væk, fordi han var træt af at gå. Og da de kunne se ham i det fjerne, så løb de efter ham - men da var han væk, siger Erik Hjørringsgaard til bt.dk"

Anmeld

27. marts 2011

Bare mig..

merle2010 skriver:

jeg frygter bare så meget at han er faldet i en grøft eller et vandløb der er vel for søren ikke nogen der har taget ham mærkeligt at de ikke har fundet ham endnu.. men han kan jo have lagt sig under en busk for at hvile sig lidt eller noget... han skal bare findes og helst NU...

Ahmen, vil du da holde op med at sige sådan noget (selvf. ment som i at det er noget så forfærdeligt, hvis det er sket)

Det er jo mildest talt en katastrofe..

Jeg ved ikke hvorfor, men lige præcis det her, det røre mig SÅ meget.. At nogen bliver skudt, stukket ned osv osv, det rager mig egentlig, for jeg kan ikke forholde mig til det der med at slå andre ihjel, og det i den dur..

Men det her kan jeg.....desværre....forholde mig til (eller måske nok ikke), for hvis det var min datter der var forsvundet.. Nej nej nej.. Jeg kan ikke holde det ud!!!

Anmeld

27. marts 2011

Bare mig..

Mimic skriver:

synes det her er en super idé håber de finder ham i live...

http://www.bt.dk/krimi/hjem-is-bil-skal-hjaelpe-med-at-finde-holger

og citerer fra BT.dk

"- Han begyndte at løbe væk, fordi han var træt af at gå. Og da de kunne se ham i det fjerne, så løb de efter ham - men da var han væk, siger Erik Hjørringsgaard til bt.dk"

Det er da næsten også for utroligt, at han på den måde kan blive væk for næsen af forældrene.. Eller noget fra dem, men alligevel, at de ikke kan nå at indhente ham inden han er pist væk!

Det lyder sgu for underligt..

Noget helt andet er, at de da for pokker snart må have gået den skov tynd, når de er så mange mennesker. Mon det er sikkert han er derinde, og ikke er kommet ud af den.. Hmm...

håber snart han er fundet..

Anmeld

27. marts 2011

132319

Min søn forsvandt i 7 minutter i Sommerland Sjælland sidste år. Det var i omklædningsrummet til badelandet hvor hans far mistede ham af syne et splitsekund og væk var han.

Jeg husker hvordan jeg løb rundt i kiggede ned i vandet og sagde "Du må ikke gå i panik, Matilde du skal holde hovedet koldt" og tårene pressede på. Jeg var SÅ bange. Tanker om at han var blevet taget eller druknet fløj rundt i hovedet på mig.

Lidt efter kom en dreng på ca. 10 år gående med ham i hånden, han af alle mennesker havde spottet at en lille dreng på 2½ år gik rundt alene!

Beklager smøren men jeg sidder og får ondt i maven og tårer i øjnene når jeg tænker på hvad de stakkels stakkels forældre gennemgår. Mit barn var væk i 7 minutter, deres har været væk i langt over 7 timer. Det er SÅ forfærdeligt og jeg håber så inderligt at han bliver fundet 

Anmeld

27. marts 2011

fit_fys

Synes det er så forfærdeligt  Mine tanker går til lille Holger og hans familie....

Anmeld

27. marts 2011

merle2010

Nicolinesmor170510 skriver:

Ahmen, vil du da holde op med at sige sådan noget (selvf. ment som i at det er noget så forfærdeligt, hvis det er sket)

Det er jo mildest talt en katastrofe..

Jeg ved ikke hvorfor, men lige præcis det her, det røre mig SÅ meget.. At nogen bliver skudt, stukket ned osv osv, det rager mig egentlig, for jeg kan ikke forholde mig til det der med at slå andre ihjel, og det i den dur..

Men det her kan jeg.....desværre....forholde mig til (eller måske nok ikke), for hvis det var min datter der var forsvundet.. Nej nej nej.. Jeg kan ikke holde det ud!!!

jeg har det på samme måde... hvis det var min børn var jeg da gået helt i spåner ej kan slet ikke holde tanken ud.. sikke kold og bange han må være nu vil ønske og bede til at han bliver fundet snart...

Anmeld

27. marts 2011

sarahb

Jeg kan slet ikk sove fordi han bare kører rundt i mine tanker. Hvordan han har følt tænkt når an er helt alene. Hans familie, alt.. Nej hvor har jeg bare ondt af dem.. Stakkler... Håber de finder ham i god behold ...

Anmeld

27. marts 2011

DLM

merle2010 skriver:

ja han skulle jo kun gå 200 meter tilbage til hytten... men moderen tog jo afsted med spejderne, så det kan være at hun først opdagede at han var væk, da hun kom tilbage fra turen.. jeg ved det ikke, men forfærdeligt er det i hvert fald

det er uhyggeligt at han bare kan blive væk..bare lige sådan. Der er nogen der har set hem omkring kl 15. hvorfor stopper man ikke lige og høre hvor er din mor og far? har bare sådan en knuen i maven tænk hvis det var min søn, stakkels forældre

Anmeld

27. marts 2011

Ranarupta

Jeg kan slet ikke bære det. 
Vi er enormt optaget af det herhjemme og jeg kan mærke det i hele kroppen.

Jeg ser på det som forælder - og jeg ville blive ramt af sådan en panik, at jeg blev handlingslammet. Tror jeg... Og så ville jeg blive hysterisk.
Og så tænker jeg på, hvordan lille Holger mon oplever det...
Han er givetvis ked af det, bange, sulten, kold osv. Og det kan jeg slet ikke håndtere!

Men jeg tror desværre ikke, at odds'ene er gode.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.