Dum - malou stella - come on....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Na-Wi

MHK skriver:

Jeg vidste at den kommentar ville komme 

Nej, sikkert ikke de penge men de beklager sig over ingen penge at have og så sidder hun med en Mac og vimser rundt i en Canadian Goose jakke og får lavet patter 

Forsikringspengene burde gå til de ting de har mistet, ikke alt muligt andet!

Synes der blev snakket om at de penge til hendes nye bryster var taget af forsikringspengene, men de blev betalt tilbage igen når hun blev 21 for så fik hun nogle penge der var helt hendes egne..

Synes sku det er okay at hun får dem lavet Det er absolut ikke noget jeg kan have ondt i røven over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

*Toffee*

Når jeg læser denne tråd kan jeg ikke lade være med at tænke på hvad det er for et "skred" der er sket. Bare i denne tråd er der relativt mange der skal have lavet bryster for at få god selvtillid. Men hvorfor kan man ikke få/have en god selvtillid som den man er? Og ikke om man har store eller små bryster, en skæv næse eller hvad det måtte være? Hvad er det der er "sket"?

Hvorfor får man god selvtillid af at få lavet noget fysisk ved sin krop, det er jo ikke en selv, men noget kunstigt?

Anmeld

23. marts 2011

132319

Naannaa87 skriver:

Synes der blev snakket om at de penge til hendes nye bryster var taget af forsikringspengene, men de blev betalt tilbage igen når hun blev 21 for så fik hun nogle penge der var helt hendes egne..

Synes sku det er okay at hun får dem lavet Det er absolut ikke noget jeg kan have ondt i røven over

Ok, ja det aner jeg så intet om. 

Du behøver ikke ligge ord i min mund, jeg har ikke "ondt i røven" over noget men jeg tænker da mit når hun kaster om sig med penge på den måde.

Anmeld

23. marts 2011

L83

hun er jo heller ikke så gammel..

Jeg Synes sgu hun er en skøn tøs

hun siger måske ikke altid de rigtige ting eller gør der smarste ting . Men sådan er vi alle vi bliver bare ikke filmet og sat på tv

Anmeld

23. marts 2011

Na-Wi

MHK skriver:

Ok, ja det aner jeg så intet om. 

Du behøver ikke ligge ord i min mund, jeg har ikke "ondt i røven" over noget men jeg tænker da mit når hun kaster om sig med penge på den måde.

Det var bare det indtryk jeg fik af de indlæg du skrev

Men beklager da mange gange hvis jeg har taget fejl

Anmeld

23. marts 2011

L83

MHK skriver:

Malou Stella skulle have det største los i røven og lade være med at bruge vores skattekroner på patter men i stedet for bruge dem på sit stakkels barn!

Men når dét nu er sagt, så er jeg for første gang nogensinde enig med hende. Jeg HADER mine bryster og min krop generelt. 

Jeg er ret sikker på at jeg ville have meget større selvtillid end jeg har nu, hvis jeg havde nogle pæne bryster og en pæn krop.

hvorfor hendes stakkels søn ?

Anmeld

23. marts 2011

nvm

Elias<3 skriver:

Bevares..

Nu skiller jeg mig nok meget ud..

Jeg har selv fået lavet silikone bryster, og må ærligt indrømme, at jeg havde det MEGET dårligt med mig selv før jeg fik dem lavet, men nu her, efter operationen, der er selvtilliden altså steget en hel del !

Forstår hende udemærket..

det samme her

Anmeld

23. marts 2011

132319

Linda83 skriver:

hvorfor hendes stakkels søn ?

Jeg ORKER ikke at diskutere Malou Stella -Og slet ikke udfra dit første indlæg her i tråden 

Anmeld

23. marts 2011

132319

Naannaa87 skriver:

Det var bare det indtryk jeg fik af de indlæg du skrev

Men beklager da mange gange hvis jeg har taget fejl

Så længe det ikke er på bekostning af hendes dreng, har jeg ikke ondt i røven over noget 

Men derfor kan man godt undre sig over hvordan pokker hun får råd 

Anmeld

23. marts 2011

L83

MHK skriver:

Jeg ORKER ikke at diskutere Malou Stella -Og slet ikke udfra dit første indlæg her i tråden 

haha nej det ku jeg forstille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.