Dum - malou stella - come on....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

SSL

henh01 skriver:

Der er jeg ikke enig. Han har alle forudsætninger for ikke at blive som MS netop fordi hans primære omsorgsperson er hans mormor som er stabil, har job osv.

Tino's forbillede er hans mormor og det er meget tydeligt. Om det er godt eller ej kan jo diskuteres, men én ting er sikkert, det er jo bedre end hvis han ikke havde mormor og boede alene med MS hvor han ville blive tilsidesat hele tiden osv.-

Men hvem har opdraget MS og hendes søster?? Det har deres mor, hvem opdrager ham, det gør mormor... Så noget er galt og han bliver jo nok lige sådan.. DESVÆRRE..

Men, derfor mener jeg at MS skulle have et los o rumpetten, hun sku tag og få talt med nogle prof., og så burde hun få noget mødre hjælp til at lære at være mor og klare sig selv og vigtigst, opdrage og drage omsorg for hendes søn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

henh01

SSL skriver:

Men hvem har opdraget MS og hendes søster?? Det har deres mor, hvem opdrager ham, det gør mormor... Så noget er galt og han bliver jo nok lige sådan.. DESVÆRRE..

Men, derfor mener jeg at MS skulle have et los o rumpetten, hun sku tag og få talt med nogle prof., og så burde hun få noget mødre hjælp til at lære at være mor og klare sig selv og vigtigst, opdrage og drage omsorg for hendes søn..

Der kan være mange ting der gør at MS og søster er som de er. Man ser mange gange at en mor ikke helt formår at opdrage egne børn fordi det ydre pres er for stort ift økonomi osv. Men så ser man at når disse får børnebørn er det en hel anden snak fordi her tilvælger de tiden med barnet.

Kan komme med et lille eks. Da jeg var barn arbejdede mine forældre 24/7 - de var selvstændige. De havde af den årsag ikke mulighed for at være så familiære som de ønskede fordi firmaet ikke kørte så godt i en periode. (de valgte at stoppe det mens legen var god ift os børn og fik derfor en kæmpe økonomisk krise de stadig den dag i dat bøvler med) Nu hvor jeg har fået børn er de de mest nærværende bedsteforældre man kunne forestille sig.

Med det sagt vil jeg slutte af med at sige at man skal passe på med ikke at se tingene sort/hvidt- Der er en årsag til den agering man formår på det givne tidspunkt.

Anmeld

24. marts 2011

twiggi

der er nok en gund til at hun får dem lavet når hun siger det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.