Dum - malou stella - come on....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Aves.

Katte87 skriver:

Det har du bestemt ret i!

Min pointe var blot, at de dog har en del af æren hehe

Ja...selvfølgelig..jeg forstod bare på ts at det var selvtilliden der lå i babserne, altså den hele...og det er da skidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Silvermist

Helt ærligt så afhænger min selvtillid altså rigtig meget af mine bryster. Netop derfor har jeg en drøm om at få dem opereret større når jeg engang får råd. Btw, jeg er 30 år gammel  Gammel eller ung, så betyder de der bryster altså rigtig meget for nogle.

Anmeld

23. marts 2011

sabrina89

MHK skriver:

Malou Stella skulle have det største los i røven og lade være med at bruge vores skattekroner på patter men i stedet for bruge dem på sit stakkels barn!

Men når dét nu er sagt, så er jeg for første gang nogensinde enig med hende. Jeg HADER mine bryster og min krop generelt. 

Jeg er ret sikker på at jeg ville have meget større selvtillid end jeg har nu, hvis jeg havde nogle pæne bryster og en pæn krop.

Kan så ikke lige se hvordan du for hendes forsikrings penge til at være "vores" skattepenge??

Anmeld

23. marts 2011

Mira0911

Jeg må så ikke have min mening om den kommentar hun sagde? 

Det duer slet ikke hvis vi alle var ens med meninger... 

Anmeld

23. marts 2011

132319

sabrina89 skriver:

Kan så ikke lige se hvordan du for hendes forsikrings penge til at være "vores" skattepenge??

Jeg vidste at den kommentar ville komme 

Nej, sikkert ikke de penge men de beklager sig over ingen penge at have og så sidder hun med en Mac og vimser rundt i en Canadian Goose jakke og får lavet patter 

Forsikringspengene burde gå til de ting de har mistet, ikke alt muligt andet!

Anmeld

23. marts 2011

MaliksMor

Jeg er enig med hende

jeg skal også snart ha' lavede mine bryster og det kommer til at påvirke min selvtilid meget. Jeg haaader mine to små sokker med tennis bolde i

glæææææææææææder mig SÅ meget til at få dem lavede større og knap så hængende .

Anmeld

23. marts 2011

132319

Eva. skriver:

Ok...så deres forsikringspenge er dine/vores eller?

Jeg synes det er fedt hun har fået lavet det hun ønsker sig og håber du en dag får det samme..nu har jeg selv fåetg lavet et par smukke bryster og jeg er dælme glad for dem..så glæd dig..

Nej men det er alle de andre penge hun har fået tillusket sig de sidste mange år 

Som nævnt, så burde hun jo slet ikke få råd til dem. Meningen med forsikringspenge er vel at man skaffer det man mistede -Og hendes bryster brændte vel ikke sammen med hendes ejendele? 

Jeg får sgu aldrig råd til nye bryster og modsat MS, er mine børn en del vigtigere end hvordan jeg ser ud 

Anmeld

23. marts 2011

sabrina89

MHK skriver:

Jeg vidste at den kommentar ville komme 

Nej, sikkert ikke de penge men de beklager sig over ingen penge at have og så sidder hun med en Mac og vimser rundt i en Canadian Goose jakke og får lavet patter 

Forsikringspengene burde gå til de ting de har mistet, ikke alt muligt andet!

Det rør mig over hovedet ikke. Det er deres penge og de må være gamle nok til selv at styrer deres økonomi og så tror jeg faktisk ikke at Tino mangler noget. Jeg sys det er helt fint at hun bruger nogle penge på en "stor" ting til sig selv.

Anmeld

23. marts 2011

Swerg

Bevares..

Nu skiller jeg mig nok meget ud..

Jeg har selv fået lavet silikone bryster, og må ærligt indrømme, at jeg havde det MEGET dårligt med mig selv før jeg fik dem lavet, men nu her, efter operationen, der er selvtilliden altså steget en hel del !

Forstår hende udemærket..

Anmeld

23. marts 2011

132319

sabrina89 skriver:

Det rør mig over hovedet ikke. Det er deres penge og de må være gamle nok til selv at styrer deres økonomi og så tror jeg faktisk ikke at Tino mangler noget. Jeg sys det er helt fint at hun bruger nogle penge på en "stor" ting til sig selv.

Jeg synes bare det er forkasteligt at hun kan få råd til det -2 afsnit efter hun knapt nok kan bruge penge på tøj til ham  Christ en dåse, altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.