Dum - malou stella - come on....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

nvm

MoarJ skriver:

Ja smuk det er hun - Men sjove kommentar hun smider afsted... 

ja det har du helt ret i

snyd alt slags hår klær den pige hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Mira0911

nvm skriver:

ja det har du helt ret i

snyd alt slags hår klær den pige hehe

Jaaa...

Anmeld

23. marts 2011

missbach

Syns da nu i er lidt hård ved den kommentar.. Jeg kan sagtens følge hende..

Før jeg fødte havde jeg flotte struttende store bryster, så jeg følte mig sku fræk i en bikini.. Men NU  nu er to små grydelapper tilbage, og selvtilliden er da helt i bund når jeg er svømmehallen...

Så hvis i ingen bryster havde, så tror jeg ikke på at i havde den samme selvtillid som i har nu!!! Men jeg er selvfølgelig også ung (23)....

Anmeld

23. marts 2011

nvm

missbach skriver:

Syns da nu i er lidt hård ved den kommentar.. Jeg kan sagtens følge hende..

Før jeg fødte havde jeg flotte struttende store bryster, så jeg følte mig sku fræk i en bikini.. Men NU  nu er to små grydelapper tilbage, og selvtilliden er da helt i bund når jeg er svømmehallen...

Så hvis i ingen bryster havde, så tror jeg ikke på at i havde den samme selvtillid som i har nu!!! Men jeg er selvfølgelig også ung (23)....

Anmeld

23. marts 2011

miinimeal

må nok ærligt indrømme at jeg holder lidt med hende, self sidder alt selvtilliden ikke i patterne. men meget af min gør, men den selvtillid er skisme væk efter at have ammet, men hva gør man ikke for sit vidunder barn(;     og vil da osse engang have lavet mine, men vil gerne have alle mine børn først(:

Anmeld

23. marts 2011

Ka+Ma=Be

Sorry, men jeg er altså lidt enig Tror ikke jeg ville have den samme selvtillid uden mine bryster

Anmeld

23. marts 2011

132319

Malou Stella skulle have det største los i røven og lade være med at bruge vores skattekroner på patter men i stedet for bruge dem på sit stakkels barn!

Men når dét nu er sagt, så er jeg for første gang nogensinde enig med hende. Jeg HADER mine bryster og min krop generelt. 

Jeg er ret sikker på at jeg ville have meget større selvtillid end jeg har nu, hvis jeg havde nogle pæne bryster og en pæn krop.

Anmeld

23. marts 2011

Aves.

Katte87 skriver:

Sorry, men jeg er altså lidt enig Tror ikke jeg ville have den samme selvtillid uden mine bryster

Selvfølgelig ville bryster contra ingen bryster påvirke ens selvtillid, det ville det vel også hvis man mistede en arm eller et ben..men at hele bunken af selvtillid skulle se i brysterne, så skal man altså arbejde lidt med sig selv,tror jeg..

Anmeld

23. marts 2011

Ka+Ma=Be

Eva. skriver:

Selvfølgelig ville bryster contra ingen bryster påvirke ens selvtillid, det ville det vel også hvis man mistede en arm eller et ben..men at hele bunken af selvtillid skulle se i brysterne, så skal man altså arbejde lidt med sig selv,tror jeg..

Det har du bestemt ret i!

Min pointe var blot, at de dog har en del af æren hehe

Anmeld

23. marts 2011

Aves.

MHK skriver:

Malou Stella skulle have det største los i røven og lade være med at bruge vores skattekroner på patter men i stedet for bruge dem på sit stakkels barn!

Men når dét nu er sagt, så er jeg for første gang nogensinde enig med hende. Jeg HADER mine bryster og min krop generelt. 

Jeg er ret sikker på at jeg ville have meget større selvtillid end jeg har nu, hvis jeg havde nogle pæne bryster og en pæn krop.

Ok...så deres forsikringspenge er dine/vores eller?

Jeg synes det er fedt hun har fået lavet det hun ønsker sig og håber du en dag får det samme..nu har jeg selv fåetg lavet et par smukke bryster og jeg er dælme glad for dem..så glæd dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.