Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malou mener at selvtilliden ved kvinder sidder i brysterne og at selvtilliden ved mænd sidder i Penis....
Hvad er det for en kommentar at smide? Min kæresten grinede virkelig af det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For nogen er det sikkert ikke helt forkert....men så er der da mulighed for at sådanne mennesker kan finde hinanden...
MoarJ skriver: Malou mener at selvtilliden ved kvinder sidder i brysterne og at selvtilliden ved mænd sidder i Penis.... Hvad er det for en kommentar at smide? Min kæresten grinede virkelig af det...
haha.. jaah hvorfor undrer det mig ikk???? hvor dum har man lov til a være.....
Eva. skriver: For nogen er det sikkert ikke helt forkert....men så er der da mulighed for at sådanne mennesker kan finde hinanden...
jeg tænkte lige akkurat det samme
Bemærk - det er den pige, som får opereret siliconebryster, som siger dette....
men for nogles vedkommende så passer det sgu.....
det kan da være at det er hendes opfattelse af hvor selvtilliden sidder... Geezus
Tjuhl skriver: jeg tænkte lige akkurat det samme
Hehe...
Det var lidt en forkert kommentar med det med damer og det med mænd og selvtilliden..Men kan sagtens følge hende i at få dem lavet..Jeg ville heller ikk synes det var fedt at være så ung og allerede ha hængepatter eller hva det er hun har haft
der er nu noget ved den pige jeg godt kan li', jeg smiler hver gang jeg ser hende..
og smuk det er hun sku
nvm skriver: der er nu noget ved den pige jeg godt kan li', jeg smiler hver gang jeg ser hende.. og smuk det er hun sku
Ja smuk det er hun - Men sjove kommentar hun smider afsted...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128