Dum - malou stella - come on....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

qp

MoarJ skriver:

Jeps - Sådan er det jo, når så mange kvinder er samlet ét sted... 

Hehe... Ohh yes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Darling<3

MHK skriver:

Jeg synes bare det er forkasteligt at hun kan få råd til det -2 afsnit efter hun knapt nok kan bruge penge på tøj til ham  Christ en dåse, altså!

VED godt at du har fået det afvide, men de penge hun bruger på babser.. Hun tager et "lån" i deres forsikrings penge, og det synes jeg er super okay!

Tino mangler ingenting, det kan du være helt sikker på, hun shopper og går meget op i udseende, så det kan vi vidst blande os udenom

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

MoarJ skriver:

Malou mener at selvtilliden ved kvinder sidder i brysterne og at selvtilliden ved mænd sidder i Penis.... 

Hvad er det for en kommentar at smide? Min kæresten grinede virkelig af det... 

Sjovt

Anmeld

24. marts 2011

SSL

Jeg vil til dels, erklære mig enig med MHK.. Jeg mener at MS tager ALT for lidt ansvar for hendes dreng! Tino er en stor dreng, med hans mormor er mere mor, end hans MOR! Og dét er min teori, at det IKKE er sund for ham at vokse op med!

Jeg synes hun burde have flyttet hjemmefra for lang tid siden, men dejligt at hun har haft mulighed for at bo hjemme ved sin mor, for at få start hjælp, men nu er det vidst ved at være luksus (set udfra serien)!

MS har været igang med sin 9. klasse FEM gange, og har ikke gennemført det! Hun mangler klart at tage ansvar, og dét vil jo alt sammen ramme Tino! Så må vi håbe han er mønsterbryder og selv lærer at tage snsvar, men det tyder på han IKKE vil lærer dte udfra hans mor..

Så for at svare på TS tråd, jeg synes der er noget galt hvis ens selvtillid sidder i bryster, udseende, ansigt osv..... Selvtilliden synes jeg, i takt med selvværd er noget inde i én selv! Og jeg respektere og forstår fuuuuldt ud, og man får lavet bryster osv, MEN jeg er personligt skræmt og ked af at se pigerne idag, mange har påsat hår, store (men flotte) silikone bryster, piercinger, mere solariebrune end 4 ugers ferie på Kreta, osvosv, man kan blive ved.. Og dér synes jeg man skal arbejde med sig selv! Hvis man har behov for at udstyre sin krop sådan, tror jeg det er noget psykisk og det har noget at gøre med én indeni! Det samme med f.eks spiseforstyrrelser, dét handler jo ikke om mad og at være tynd, men selvværd, selvtillid osv.. Forstår I? Lidt svært at forklarer.. Men at man får lavet bryster er bare fint, og dejligt at man har muligheden! Men, der er grænser for hvornår det er for ens egen skyld og/eller når det tager overhånd og man mener at ALT ens selvtillid ligger i ét bestemt sted i kroppen..

Anmeld

24. marts 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
MoarJ skriver:

Malou mener at selvtilliden ved kvinder sidder i brysterne og at selvtilliden ved mænd sidder i Penis.... 

Hvad er det for en kommentar at smide? Min kæresten grinede virkelig af det... 

Jeg bed mærke i hendes kommentar Hvis folk har ondt i røven over at jeg får lavet mine bryster er det fordi de enten ikke selv har råd eller er for bange til at gøre det...

Anmeld

24. marts 2011

henh01

Altså vi kan hurtigt blive enige om at selvtillid er hvordan man ser sig selv UDEFRA og selvværd er hvordan man ser ud INDENI! Der er en meget stor forskel. Bryster og andre ydre faktorer er et spil i hvordan ens seltillid er, dog ikke hvordan ens selvværd er. Selvværdet bliver påvirket af selvtilliden ligeså vel som selvtilliden bliver påvirket af selvværdet, derfor skal man finde en balance.

Jeg fik selv ordnet mine bryster da jeg var kun 18 år, og jeg er blevet mere glad for mig selv, det var ikke en mirakel kur for har man det skidt så skal man kigge indda og et par implentater kan ikke ændre synet på ens indre, det kræver hårdt arbejde.

At hun bruger sine forsikringspenge på bryster kan overhovedet ikke gå mig på. Det er BESTEMT ikke små penge de har fået - de har mistet alt inkl hus. Vil skyde på de har fået et par mill, så hvorfor ikke bruge 30 kg på noget der kan gøre hende glad? Tino mangler tilsyneladende ingenting.

I modsætning til SSL så mener jeg at det er godt for Tino at være ved mormor da hun giver ham stabilitet og tryghed i hverdagen hvor MS er meget flyvsk og ikke rigtig formår at tilsidesætte egne behov frem for drengens.

Anmeld

24. marts 2011

SSL

henh01 skriver:

Altså vi kan hurtigt blive enige om at selvtillid er hvordan man ser sig selv UDEFRA og selvværd er hvordan man ser ud INDENI! Der er en meget stor forskel. Bryster og andre ydre faktorer er et spil i hvordan ens seltillid er, dog ikke hvordan ens selvværd er. Selvværdet bliver påvirket af selvtilliden ligeså vel som selvtilliden bliver påvirket af selvværdet, derfor skal man finde en balance.

Jeg fik selv ordnet mine bryster da jeg var kun 18 år, og jeg er blevet mere glad for mig selv, det var ikke en mirakel kur for har man det skidt så skal man kigge indda og et par implentater kan ikke ændre synet på ens indre, det kræver hårdt arbejde.

At hun bruger sine forsikringspenge på bryster kan overhovedet ikke gå mig på. Det er BESTEMT ikke små penge de har fået - de har mistet alt inkl hus. Vil skyde på de har fået et par mill, så hvorfor ikke bruge 30 kg på noget der kan gøre hende glad? Tino mangler tilsyneladende ingenting.

I modsætning til SSL så mener jeg at det er godt for Tino at være ved mormor da hun giver ham stabilitet og tryghed i hverdagen hvor MS er meget flyvsk og ikke rigtig formår at tilsidesætte egne behov frem for drengens.

Ja, enig i at det er godt at mormor giver dén omsorg.. Men, det er bare ikke 'rigtigt'.. Det kan ikke være sundt for ham, i fremtiden at hans mor har været som en søster, og hans mormor som mor.. Og jeg tror han vil være for farvet af hans mors lade måde at være på, at han ikke selv bliver den mest ansvarsbevidste osv.. Men ja, det er godt han har mormor, når han ikke har hans mor som mor!

Og mht. selvværd, og selvtillid er det to individuelle ting, ja! Enig.. Men det går oftest hånd i hånd.. Men hvis man føler/tænker/tror at alt bare bliver bedre pga. et sæt bryster, så er der jo MEGET galt? Men at man får dem, fordi man føler sig bedre tilpas, man har lyst til fremover at gå på stranden osv, så er det jo bare et boost til selvtilliden som man i forvejen har, men den bliver bare bedre af det.. Men at det HELE ligger i brysterne viser at det hele bare er galt vel? Groft sagt altså....

Anmeld

24. marts 2011

henh01

SSL skriver:

Ja, enig i at det er godt at mormor giver dén omsorg.. Men, det er bare ikke 'rigtigt'.. Det kan ikke være sundt for ham, i fremtiden at hans mor har været som en søster, og hans mormor som mor.. Og jeg tror han vil være for farvet af hans mors lade måde at være på, at han ikke selv bliver den mest ansvarsbevidste osv.. Men ja, det er godt han har mormor, når han ikke har hans mor som mor!

Og mht. selvværd, og selvtillid er det to individuelle ting, ja! Enig.. Men det går oftest hånd i hånd.. Men hvis man føler/tænker/tror at alt bare bliver bedre pga. et sæt bryster, så er der jo MEGET galt? Men at man får dem, fordi man føler sig bedre tilpas, man har lyst til fremover at gå på stranden osv, så er det jo bare et boost til selvtilliden som man i forvejen har, men den bliver bare bedre af det.. Men at det HELE ligger i brysterne viser at det hele bare er galt vel? Groft sagt altså....

Boede MS og Tino alene så ville jeg da håbe kommunen ville være indeover

Nej det mener jeg heller ikke at det hele ligger i brysterne, men det har en stor betydning for hvordan man ser sig selv

Anmeld

24. marts 2011

SSL

henh01 skriver:

Boede MS og Tino alene så ville jeg da håbe kommunen ville være indeover

Nej det mener jeg heller ikke at det hele ligger i brysterne, men det har en stor betydning for hvordan man ser sig selv

Ja, som hun er nu! Ville kommunen uden tvivl være indenover, håber jeg ))

Men jeg mener det r usundt for drengen at hans mor er sådan! Jeg menr hun forsømmer ham, psykisk! Hun er slet ikke mor! Og dét er at forsømme ham.. Og dér er hele pointen.. Hun burde få noget vejledning, og så burde hun flytte hjemmefra (efter vejledning ) .. Man kan også sige, at idet hendes mor gør alt for hende, vil hendes mor også gøre alt for Tino, så kører rouletten jo bare der ud af.. Chancerne er bare store for at han bliver 'ødelagt' i dén forstand som hans mor er det... Det er stadig groft sagt.. Det er ikke så ondt som det staves..

Anmeld

24. marts 2011

henh01

SSL skriver:

Ja, som hun er nu! Ville kommunen uden tvivl være indenover, håber jeg ))

Men jeg mener det r usundt for drengen at hans mor er sådan! Jeg menr hun forsømmer ham, psykisk! Hun er slet ikke mor! Og dét er at forsømme ham.. Og dér er hele pointen.. Hun burde få noget vejledning, og så burde hun flytte hjemmefra (efter vejledning ) .. Man kan også sige, at idet hendes mor gør alt for hende, vil hendes mor også gøre alt for Tino, så kører rouletten jo bare der ud af.. Chancerne er bare store for at han bliver 'ødelagt' i dén forstand som hans mor er det... Det er stadig groft sagt.. Det er ikke så ondt som det staves..

Der er jeg ikke enig. Han har alle forudsætninger for ikke at blive som MS netop fordi hans primære omsorgsperson er hans mormor som er stabil, har job osv.

Tino's forbillede er hans mormor og det er meget tydeligt. Om det er godt eller ej kan jo diskuteres, men én ting er sikkert, det er jo bedre end hvis han ikke havde mormor og boede alene med MS hvor han ville blive tilsidesat hele tiden osv.-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.