Jeg vil til dels, erklære mig enig med MHK.. Jeg mener at MS tager ALT for lidt ansvar for hendes dreng! Tino er en stor dreng, med hans mormor er mere mor, end hans MOR! Og dét er min teori, at det IKKE er sund for ham at vokse op med!
Jeg synes hun burde have flyttet hjemmefra for lang tid siden, men dejligt at hun har haft mulighed for at bo hjemme ved sin mor, for at få start hjælp, men nu er det vidst ved at være luksus (set udfra serien)!
MS har været igang med sin 9. klasse FEM gange, og har ikke gennemført det! Hun mangler klart at tage ansvar, og dét vil jo alt sammen ramme Tino! Så må vi håbe han er mønsterbryder og selv lærer at tage snsvar, men det tyder på han IKKE vil lærer dte udfra hans mor..
Så for at svare på TS tråd, jeg synes der er noget galt hvis ens selvtillid sidder i bryster, udseende, ansigt osv..... Selvtilliden synes jeg, i takt med selvværd er noget inde i én selv! Og jeg respektere og forstår fuuuuldt ud, og man får lavet bryster osv, MEN jeg er personligt skræmt og ked af at se pigerne idag, mange har påsat hår, store (men flotte) silikone bryster, piercinger, mere solariebrune end 4 ugers ferie på Kreta, osvosv, man kan blive ved.. Og dér synes jeg man skal arbejde med sig selv! Hvis man har behov for at udstyre sin krop sådan, tror jeg det er noget psykisk og det har noget at gøre med én indeni! Det samme med f.eks spiseforstyrrelser, dét handler jo ikke om mad og at være tynd, men selvværd, selvtillid osv.. Forstår I? Lidt svært at forklarer.. Men at man får lavet bryster er bare fint, og dejligt at man har muligheden! Men, der er grænser for hvornår det er for ens egen skyld og/eller når det tager overhånd og man mener at ALT ens selvtillid ligger i ét bestemt sted i kroppen..

Anmeld