Kan man selv gøre noget? Store børn (Nyfødt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Fru Nielsen

Caroline86 skriver:

det virker ikke altid....

Min søster tabte sig 500 gram inde i min mutters mavse på de 14 dage hun gik over tid... såe... nogle gange er det en "fordel" at gå over tid hvad angår babys vægt

Louise: Jeg tror du gør præcis hvad du kan Det er super svært at kontrollere babys vægt (også sin egen ) for de tager jo bare hvad de har brug for og lader resten være til dig... At du holder dig fra sukker er nok mit eneste råd og det gør du jo allerede

Jeg er sikker på at lægerne holder godt øje med Jer begge to og hvis de ser hun nærmer sig 4 kg på scanningerne sætter de sig måske i gang tidligere?

Et knus skal du i hvert fald have - og flot med de 5 kg. i øvrigt

Knus Caroline

Jaaa jeg kan nok ikke gøre så meget andet end det jeg allerede gør. Nu skal jeg til md scanning på torsdag og allerede der vil de tjekke op på hendes vægt om hun allerede nu er stor i forhold til kurven og derudfra får jeg nye tider til scanninger....

Tak for rosen, det er altid dejligt og få....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Caroline86

Fru Nielsen skriver:

Jaaa jeg kan nok ikke gøre så meget andet end det jeg allerede gør. Nu skal jeg til md scanning på torsdag og allerede der vil de tjekke op på hendes vægt om hun allerede nu er stor i forhold til kurven og derudfra får jeg nye tider til scanninger....

Tak for rosen, det er altid dejligt og få....

skal du allerede til md? nej nej nej, hvor går tiden bare ALT for hurtigt!!!!

Så håber jeg det bliver en fantastisk scanning og at prinsessen giver Jer nogle gode billeder til albummet

Anmeld

23. marts 2011

Fru Nielsen

Caroline86 skriver:

skal du allerede til md? nej nej nej, hvor går tiden bare ALT for hurtigt!!!!