Kan man selv gøre noget? Store børn (Nyfødt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Fru Nielsen

Caroline86 skriver:

det virker ikke altid....

Min søster tabte sig 500 gram inde i min mutters mavse på de 14 dage hun gik over tid... såe... nogle gange er det en "fordel" at gå over tid hvad angår babys vægt

Louise: Jeg tror du gør præcis hvad du kan Det er super svært at kontrollere babys vægt (også sin egen ) for de tager jo bare hvad de har brug for og lader resten være til dig... At du holder dig fra sukker er nok mit eneste råd og det gør du jo allerede

Jeg er sikker på at lægerne holder godt øje med Jer begge to og hvis de ser hun nærmer sig 4 kg på scanningerne sætter de sig måske i gang tidligere?

Et knus skal du i hvert fald have - og flot med de 5 kg. i øvrigt

Knus Caroline

Jaaa jeg kan nok ikke gøre så meget andet end det jeg allerede gør. Nu skal jeg til md scanning på torsdag og allerede der vil de tjekke op på hendes vægt om hun allerede nu er stor i forhold til kurven og derudfra får jeg nye tider til scanninger....

Tak for rosen, det er altid dejligt og få....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Caroline86

Fru Nielsen skriver:

Jaaa jeg kan nok ikke gøre så meget andet end det jeg allerede gør. Nu skal jeg til md scanning på torsdag og allerede der vil de tjekke op på hendes vægt om hun allerede nu er stor i forhold til kurven og derudfra får jeg nye tider til scanninger....

Tak for rosen, det er altid dejligt og få....

skal du allerede til md? nej nej nej, hvor går tiden bare ALT for hurtigt!!!!

Så håber jeg det bliver en fantastisk scanning og at prinsessen giver Jer nogle gode billeder til albummet

Anmeld

23. marts 2011

Fru Nielsen

Caroline86 skriver:

skal du allerede til md? nej nej nej, hvor går tiden bare ALT for hurtigt!!!!

Så håber jeg det bliver en fantastisk scanning og at prinsessen giver Jer nogle gode billeder til albummet

Jaaa, jeg er lige gået ind i uge 20 idag.. Tiden går så hurtig, og dog, hehe.... Jeg er så utålmodig...

Anmeld

23. marts 2011

Caroline86

Fru Nielsen skriver:

Jaaa, jeg er lige gået ind i uge 20 idag.. Tiden går så hurtig, og dog, hehe.... Jeg er så utålmodig...

uha ja.. den utålmodighed Men det hjælper vel lidt at du alligevel har hænderne fulde af de andre derhjemme?

Anmeld

23. marts 2011

Fru Nielsen

Caroline86 skriver:

uha ja.. den utålmodighed Men det hjælper vel lidt at du alligevel har hænderne fulde af de andre derhjemme?

Hehe ja, der er nok at se til, så den ene dag tager hurtig den anden.... Og lige nu når vejret er så godt, så kan man gå ture osv, så det hjælper også på det.....

Anmeld

23. marts 2011

Caroline86

Fru Nielsen skriver:

Hehe ja, der er nok at se til, så den ene dag tager hurtig den anden.... Og lige nu når vejret er så godt, så kan man gå ture osv, så det hjælper også på det.....

det er nemlig det... tror altså også vi er nødt til at få pakket weberen frem en af dagene! I forgårs spiste vi frokost på terassen såå hyggeligt og Laura elskede det haha.. tænk at få lov til at sidde og kigge på fugle MENS man spiser mad wow.. hihi

Anmeld

23. marts 2011

Fru Nielsen

Caroline86 skriver:

det er nemlig det... tror altså også vi er nødt til at få pakket weberen frem en af dagene! I forgårs spiste vi frokost på terassen såå hyggeligt og Laura elskede det haha.. tænk at få lov til at sidde og kigge på fugle MENS man spiser mad wow.. hihi

Ja det er skisme spændende.....

Åhh vi har grillet mange gange allerede, og eeeelsker det!

Anmeld

23. marts 2011

Caroline86

Fru Nielsen skriver:

Ja det er skisme spændende.....

Åhh vi har grillet mange gange allerede, og eeeelsker det!

vi har, desværre, ingen overdækket terasse her i det nye hus, så det er lidt koldt og besværligt med alt det sne og regn vi har fået

Hov.. jeg skal ikke "grisse" din tråd til med alt muligt andet snak beklager

Anmeld

23. marts 2011

Fru Nielsen

Caroline86 skriver:

vi har, desværre, ingen overdækket terasse her i det nye hus, så det er lidt koldt og besværligt med alt det sne og regn vi har fået

Hov.. jeg skal ikke "grisse" din tråd til med alt muligt andet snak beklager

Er jeg jo selv med til, så der ggør ikke noget....

Men nu vil jeg slukke min computer og tage mig en lur....

Hav en go dag....

Anmeld

23. marts 2011

Caroline86

Fru Nielsen skriver:

Er jeg jo selv med til, så der ggør ikke noget....

Men nu vil jeg slukke min computer og tage mig en lur....

Hav en go dag....

i lige måde og sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.