Kan man selv gøre noget? Store børn (Nyfødt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Fru Nielsen

SussieThyssen skriver:

Ja, det tog man så intet hensyn til der hvor jeg kommer fra
Snyyd!
Det var "piv-piv! og "Tag dig sammen og lad være med at skabe dig".

Men jeg er sikker på, at de kloge hoveder nok skal holde øje med dig, og hvis de er obs på det på sygehuset og hos JM, så bliver du forhåbentligt tilbudt at blive sat igang.

Har en skade i mit bækken pga en gammel ulykke, og derfor har jeg meget meget dårlig bækken (også selvom jeg ikke er gravid) Og de er simpelthen bange for om jeg ender ikørestol hvis jeg skal gå igennem en fødsel af et for stort barn....

Er de det mindste i tvivl bliver det kejsersnit, færdig slut....

Ved godt at så er det for mit eget bedste og at så er det jo bare sådan. Men jeg kan bare sleeeeet ikke klare tanken om ikke at skulle føde alm.... Så jeg håber håber håber!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Ville nå et hiv også ville jeg dø som følge af hoste anfald..... Har kun røget da jeg var de der 13-14 for at spille sej og har aldrig kunne finde ud af det.... Hehe

LOOOOL

Anmeld

23. marts 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Har en skade i mit bækken pga en gammel ulykke, og derfor har jeg meget meget dårlig bækken (også selvom jeg ikke er gravid) Og de er simpelthen bange for om jeg ender ikørestol hvis jeg skal gå igennem en fødsel af et for stort barn....

Er de det mindste i tvivl bliver det kejsersnit, færdig slut....

Ved godt at så er det for mit eget bedste og at så er det jo bare sådan. Men jeg kan bare sleeeeet ikke klare tanken om ikke at skulle føde alm.... Så jeg håber håber håber!

Og så vil jeg krydse en masse fingre for dig søde ven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.