Kan man selv gøre noget? Store børn (Nyfødt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.777 visninger
52 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Da jeg fødte Mathias vejede han ved fødslen 4260 gram. Og fordi jeg har utrolig dårlig bækken skal jeg gå til ekstra scanninger, for jeg må muligvis ikke føde alm hvis vores lille datter bliver større end det. Og da det jo tit er sådan at næste barn bliver større igen, skal der holdes ekstra øje med det....

Jeg ville blive rigtig ked af og skulle have kejsersnit, da det bare ligger så fjernt for mig. Og vil derfor gøre rigtig meget for at undgå det.

Kan jeg selv gøre noget for lille pigen holder sig under de 4260 gram? Mht min kost osv?

Jeg er fuldstændig stoppet med at drikke sodavand (drikker kun danskvand m citrus) Slik, chips og kage rør jeg stort set heller ikke, og hvis jeg gør er det kun lige for at smage også bliver det holdt ved det. Netop i håb om det kan gøre hun ikke bliver alt for stor... Der udover tænker jeg også over hvad jeg propper i munden og har endnu tabt mig 5 kg og ikke begyndt at tage på igen....

Men har det noget at sige med min kost, i hvert fald så meget at det kan påvirke hendes str?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Vidunderligeunger

du kan jo begynde at ryge

(og JA det var for sjov!!)

Jeg har ikke lige nogen gode ideer, ville faktisk bare sige et jeg glæder mig til at se hende

Anmeld

23. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

du kan jo begynde at ryge

(og JA det var for sjov!!)

Jeg har ikke lige nogen gode ideer, ville faktisk bare sige et jeg glæder mig til at se hende

Hahaha, ja det gør jeg sku... Vil jo gøre ALT hvad der står i min magt for at hun ikke bliver så stor, jeg ikke må føde alm... Hehe!

Ej der går grænsen nok... Men iden var da super god!

Åhh, du skal blive spamet så meget med billeder.....

Anmeld

23. marts 2011

PsychedeliC

Søge for ikke at gå over tid ..

Min dreng blev født 16 dage over og vejede 4055. Jeg tror at det var de sidste 2 uger der fik ham op på den vægt

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Hahaha, ja det gør jeg sku... Vil jo gøre ALT hvad der står i min magt for at hun ikke bliver så stor, jeg ikke må føde alm... Hehe!

Ej der går grænsen nok... Men iden var da super god!

Åhh, du skal blive spamet så meget med billeder.....

jamen det regner jeg også med ih der bliver godt med liv i det lille hus i Lem om et par år.. pyyha mormor og morfar (som er de enste jeg kender) får da travlt

Anmeld

23. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

jamen det regner jeg også med ih der bliver godt med liv i det lille hus i Lem om et par år.. pyyha mormor og morfar (som er de enste jeg kender) får da travlt

Og du må da egentlig også komme og se hende rigtig...

Hehe ja det siger min mor også, at hvis der kommer ret mange flere, så skal de til at deles op når de skal passes, halvdelen i ringkøbing og den anden halvdel ved farmor og farfar.... hehe

Anmeld

23. marts 2011

Fru Nielsen

PsychedeliC skriver:

Søge for ikke at gå over tid ..

Min dreng blev født 16 dage over og vejede 4055. Jeg tror at det var de sidste 2 uger der fik ham op på den vægt

Hehe.... Jeg får slet ikke lov til at gå over tid. Og gjorde jeg heller ikke med Mathias, gudskelov, for hvad havde han så ikke vejet....

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Og du må da egentlig også komme og se hende rigtig...

Hehe ja det siger min mor også, at hvis der kommer ret mange flere, så skal de til at deles op når de skal passes, halvdelen i ringkøbing og den anden halvdel ved farmor og farfar.... hehe

hehe ja det ender det da med.. ellers må maria tage en flok også.

og tak, det vil jeg da rigtig gerne  

Anmeld

23. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

hehe ja det ender det da med.. ellers må maria tage en flok også.

og tak, det vil jeg da rigtig gerne  

Hun skal overhovedet ikke passe mine børn.... Hun kan bare SLET ikke finde ud af det med børn! Hun elsker hendes nevøer over alt på jorden, og det samme med lillepigen, og hun glæder sig så meget til der kommer en lille pige. Men hun kan ikke passe dem...

Du er altid velkommen....

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Hun skal overhovedet ikke passe mine børn.... Hun kan bare SLET ikke finde ud af det med børn! Hun elsker hendes nevøer over alt på jorden, og det samme med lillepigen, og hun glæder sig så meget til der kommer en lille pige. Men hun kan ikke passe dem...

Du er altid velkommen....

åh gud da.. det havde jeg ikke troet.. jeg troede faktisk hun passede dem ret så ofte. der kan man bare se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.