ja har gået til psykolog og er begyndt på medicin igen...nej hun havde rygelunger men eller kunne vi ikke rigtig få noget af vide fik af vide det var hjerte stop....men var så gal på min lillebror for ham og hans kone var derude aften før min mor havde det rigtig skidt hun kunne ikke rejse sig fra sofaen for og komme ud og tisse hun skulle have en bakke under sig...de ringer til vagt lægen og han kommer ...hun får nogen piller og han køre igen og de andre køre hjem men vi får ikke noget afvide...hun dør så nogen timer senere
var bare så skuffet over han ikke ringede og sage mor havde det skidt...puha kan godt mærke det er hårdt det her nu...
Ja det ville nok have været bedre, hvis der var nogen, der var blevet ved hende. Kan godt forstå du har det svært med det, for man kan ikke lade være med at tænke, "hvad nu hvis". Jeg tror bare det er bedst for en selv, at slippe den tanke, for jeg tror det meget nemt kan gøre, at man bliver fastholdt i sorgen. Jeg kan sagtens forstå at du har det svært ved at din bror intet sagde, men han kan jo desværre ikke ændre det
Men det ville da have givet dig muligheden, for at være der for din mor.
Det er godt at du får snakket det igennem hos en psykolog....der er nemlig ikke noget værre end at lukke alle sine følelser inde. Det kan helt klart bremse en i sorg-processen. Men rart at høre at du på en eller anden måde, får det bearbejdet.
Og så er det da godt nok en dejlig pige du har......flot at hun er så observerende. Jeg er sikker på at hun sagtens kan forstå din smerte. Hun savner sikkert også sin mormor....det ved jeg da, at min søn ville gøre...han er også 10 år.
Jeg håber du får det bedre snart, men jeg forstår altså også godt, at du har det svært med at komme dig over din mors død. Hun har jo betydet rigtig meget for dig, og det er ikke nemt, pludselig at skulle undvære hende i sit liv.
Jeg håber bare at år 2011, bliver det år, hvor du får det lidt bedre med det hele 

Anmeld