Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: øv...
øv...
Jeg blev super skuffet, men synes du skal se den selv, for jeg ved jo ikke om vi er lige nemme at skræmme med film
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Det vil jeg da gerne, med glæde jeg skal bare lige ud at trække luft, så er jeg tilbage på pinden
Det vil jeg da gerne, med glæde jeg skal bare lige ud at trække luft, så er jeg tilbage på pinden
Ok lyder godt Jeg venter spændt griner.. hehe..
Hvis du har fb, så må du gerne tilføje mig Smiler..
NR3ønskebarn skriver: Ok lyder godt Jeg venter spændt griner.. hehe.. Hvis du har fb, så må du gerne tilføje mig Smiler..
Det har jeg - bruger du samme kaldenavn derinde som her? NRKosv.
Honnie's Wife:) skriver: Jeg blev super skuffet, men synes du skal se den selv, for jeg ved jo ikke om vi er lige nemme at skræmme med film
Det er jo det...
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Det har jeg - bruger du samme kaldenavn derinde som her? NRKosv.
Nej jeg bruger mit fulde navn Jeg sender det lige til dig i en pb
NR3ønskebarn skriver: Nej jeg bruger mit fulde navn Jeg sender det lige til dig i en pb
Mor til Elias 13.01.10 skriver:
Sendt
NR3ønskebarn skriver: Sendt
Modtaget
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Modtaget
hehe ok
NR3ønskebarn skriver: Heysa.. Jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg gerne vil finde ud af om jeg VIRKELIG er den ENESTE som synes at Paranormal Activity er DØDKEDELIG Selv var jeg ved at falde i søvn til den, (og jeg er normalt en af dem som bliver nemt bange til film) så der må da være noget om det Dømmer ikke folk på deres mening, men vil bare gerne vide om jeg er den eneste som tænker: GAAAAAB når folk snakker om den film Sussie
Heysa.. Jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg gerne vil finde ud af om jeg VIRKELIG er den ENESTE som synes at Paranormal Activity er DØDKEDELIG Selv var jeg ved at falde i søvn til den, (og jeg er normalt en af dem som bliver nemt bange til film) så der må da være noget om det Dømmer ikke folk på deres mening, men vil bare gerne vide om jeg er den eneste som tænker: GAAAAAB når folk snakker om den film
Sussie
Det er nok en af de mest røvsyge film jeg nogensinde har set Der røg lige nogle timer af mit liv jeg aldrig får igen Ligesom da jeg så crossroad med Britney S - GAAAAAAAAAAAAB!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128