Filmen Paranormal Activity

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Synes du at Paranormal Activity er KEDELIG??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.219 visninger
55 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Dansker I Holland

Heysa.. Jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg gerne vil finde ud af om jeg VIRKELIG er den ENESTE som synes at Paranormal Activity er DØDKEDELIG Selv var jeg ved at falde i søvn til den, (og jeg er normalt en af dem som bliver  nemt bange til film) så der må da være noget om det Dømmer ikke folk på deres mening, men vil bare gerne vide om jeg er den eneste som tænker: GAAAAAB når folk snakker om den film

Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

twinny

det er den mest dårlige og kedelig film jeg nogensinde har set... er så enig......

Anmeld

22. marts 2011

B&J

Jeg syntes den var sindsyg god men ikke uhyggelig men mega god

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

Den er så kedelig.... Vil rigtig gerne se 2'eren... 

Anmeld

22. marts 2011

twinny

MoarJ skriver:

den skulle være vildt dårlig... har ikk set den, men folk siger den er dårligere end 1'eren....  Den har også fået lavere på IMDB.com (folk fra hele verden går der ind og stemmer)

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

Hehe ok Er glad for jeg ikke er den eneste som synes den er totalt nederen Den er så kedelig at jeg ikke en gang gider at se nr 2

Anmeld

22. marts 2011

DLM

2'eren forgår samtidig, man følger hende der er i 1'erens søster. så er det noget med at deres oldemor har indgået en aftale med djævlen om at han skal ha den første fødte søn i familien og søsterens er den første i 100 år eller sådan noget.

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

Jeg synes den var MEGA!!!! uhyggelig!!!

Så måske sammenlagt 20 min. af den film, resten af tiden turde jeg ikke kigge og manden blev bedt om at skrue ned

Anmeld

22. marts 2011

Mor til Mike

Tror VIRKELIG man skal tro på spøgelser før den er fed!

Men jeg synes den er mega fed, især 2eren!

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ok Er glad for jeg ikke er den eneste som synes den er totalt nederen Den er så kedelig at jeg ikke en gang gider at se nr 2

Har fået at vide at 2'eren er der mere gang i og at den ikke skulle være på samme måde som 1eren... Men ved det ikke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.