Har lige set 2'eren med min søster i weekenden. Vi er hardcore gyserfans - især af de asiastiske, såsom The Ring og The Grudge. Den her var vi noget mere obs på fordi den har en hund og en dreng (på nogenlunde min søns alder) med på rollelisten. Så vi har været længe om at bestemme os for at se den og vi er godt nok glade for vi bare så den hjemme. I biografen havde den været endnu værre. Slutningen blev vi voldsomt gale over for der var ingen grund til det sidste. Så det skuffede os rigtig meget! (den slutning dén film så havde, ved I de har forskellige slutninger?)
Det værste tidspunkt er nok der hvor hun går ind på drengens værelse og så sker der det der, lige da valgte min søsters kæreste som IKKE kan lide gysere at gå ud af altandøren i rummet hvor han opholdt sig og gå hen til stuens terassedør, hvor vi opholdt os og slå hårdt på glasdøren mens hans skabte sig...
vi græd nærmest af panisk angst blandet med den scene i filmen.. vi var så bange at vi havde tårer i øjnenen, men latterkrampe... amen genialt påfund, selvom han var heldig jeg ikke blev rasende istedet!
Det kunne være faldet begge veje. 
Anmeld