Filmen Paranormal Activity

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

BellaT

NR3ønskebarn skriver:

The ring?? griner.. Den synes jeg heller ikke er vildt spooky. Det eneste uhyggelige i den film, (efter min mening) er når hun kravler ud af tvet.

Ha Ha, synes alt ved den film er uhyggeligt. Fluen, pigen, bevægelserne, scenariet. Alt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

slettet_7530

ved ikke hvad det er for en film

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

BellaT skriver:

Ha Ha, synes alt ved den film er uhyggeligt. Fluen, pigen, bevægelserne, scenariet. Alt!

Filmen i sig selv er god nok, men synes bare den er lidt kedelig hihi... Men sådan er vi jo så forskellige Og ja det med fluen er skummelt

Anmeld

22. marts 2011

betski

NR3ønskebarn skriver:

Heysa.. Jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg gerne vil finde ud af om jeg VIRKELIG er den ENESTE som synes at Paranormal Activity er DØDKEDELIG Selv var jeg ved at falde i søvn til den, (og jeg er normalt en af dem som bliver  nemt bange til film) så der må da være noget om det Dømmer ikke folk på deres mening, men vil bare gerne vide om jeg er den eneste som tænker: GAAAAAB når folk snakker om den film

Sussie

2'eren er MEGET bedre. Jeg så begge to i træk i biffen. 1'eren rørte mig næsten ikke men 2'erne.....  Den var god

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

duddi. skriver:

2'eren er MEGET bedre. Jeg så begge to i træk i biffen. 1'eren rørte mig næsten ikke men 2'erne.....  Den var god

Ok Sidder og overvejer at se 2eren UDEN at få mine forventninger op smiler... Tak for info

Anmeld

22. marts 2011

Hasselnødden

Har lige set 2'eren med min søster i weekenden. Vi er hardcore gyserfans - især af de asiastiske, såsom The Ring og The Grudge. Den her var vi noget mere obs på fordi den har en hund og en dreng (på nogenlunde min søns alder) med på rollelisten. Så vi har været længe om at bestemme os for at se den og vi er godt nok glade for vi bare så den hjemme. I biografen havde den været endnu værre. Slutningen blev vi voldsomt gale over for der var ingen grund til det sidste. Så det skuffede os rigtig meget! (den slutning dén film så havde, ved I de har forskellige slutninger?)

Det værste tidspunkt er nok der hvor hun går ind på drengens værelse og så sker der det der, lige da valgte min søsters kæreste som IKKE kan lide gysere at gå ud af altandøren i rummet hvor han opholdt sig og gå hen til stuens terassedør, hvor vi opholdt os og slå hårdt på glasdøren mens hans skabte sig...  vi græd nærmest af panisk angst blandet med den scene i filmen.. vi var så bange at vi havde tårer i øjnenen, men latterkrampe... amen genialt påfund, selvom han var heldig jeg ikke blev rasende istedet!  Det kunne være faldet begge veje.

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Har lige set 2'eren med min søster i weekenden. Vi er hardcore gyserfans - især af de asiastiske, såsom The Ring og The Grudge. Den her var vi noget mere obs på fordi den har en hund og en dreng (på nogenlunde min søns alder) med på rollelisten. Så vi har været længe om at bestemme os for at se den og vi er godt nok glade for vi bare så den hjemme. I biografen havde den været endnu værre. Slutningen blev vi voldsomt gale over for der var ingen grund til det sidste. Så det skuffede os rigtig meget! (den slutning dén film så havde, ved I de har forskellige slutninger?)

Det værste tidspunkt er nok der hvor hun går ind på drengens værelse og så sker der det der, lige da valgte min søsters kæreste som IKKE kan lide gysere at gå ud af altandøren i rummet hvor han opholdt sig og gå hen til stuens terassedør, hvor vi opholdt os og slå hårdt på glasdøren mens hans skabte sig...  vi græd nærmest af panisk angst blandet med den scene i filmen.. vi var så bange at vi havde tårer i øjnenen, men latterkrampe... amen genialt påfund, selvom han var heldig jeg ikke blev rasende istedet!  Det kunne være faldet begge veje.

Ikke for noget, men kunne du ikke tænke mig at fortælle mig (evt privat) hvad der sker i 2 eren?

Anmeld

22. marts 2011

Hasselnødden

NR3ønskebarn skriver:

Ikke for noget, men kunne du ikke tænke mig at fortælle mig (evt privat) hvad der sker i 2 eren?

Det vil jeg da gerne, med glæde  jeg skal bare lige ud at trække luft, så er jeg tilbage på pinden

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

MoarJ skriver:

Har fået at vide at 2'eren er der mere gang i og at den ikke skulle være på samme måde som 1eren... Men ved det ikke... 

2'eren, er mega skod... Det sker i samme hus og hende der har hovedrollen i 1'eren, er også med i 2'eren...

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

Honnie's Wife:) skriver:

2'eren, er mega skod... Det sker i samme hus og hende der har hovedrollen i 1'eren, er også med i 2'eren...

øv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.