Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NR3ønskebarn skriver: Heysa.. Jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg gerne vil finde ud af om jeg VIRKELIG er den ENESTE som synes at Paranormal Activity er DØDKEDELIG Selv var jeg ved at falde i søvn til den, (og jeg er normalt en af dem som bliver nemt bange til film) så der må da være noget om det Dømmer ikke folk på deres mening, men vil bare gerne vide om jeg er den eneste som tænker: GAAAAAB når folk snakker om den film Sussie
Heysa.. Jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg gerne vil finde ud af om jeg VIRKELIG er den ENESTE som synes at Paranormal Activity er DØDKEDELIG Selv var jeg ved at falde i søvn til den, (og jeg er normalt en af dem som bliver nemt bange til film) så der må da være noget om det Dømmer ikke folk på deres mening, men vil bare gerne vide om jeg er den eneste som tænker: GAAAAAB når folk snakker om den film
Sussie
DEN ER SÅÅÅÅ KEDELIG !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes de er fede både 1 og 2
ønskebebsi skriver: DEN ER SÅÅÅÅ KEDELIG !
Haha godt så Endnu en som er enig griner..
Jeanne skriver: Det er nok en af de mest røvsyge film jeg nogensinde har set Der røg lige nogle timer af mit liv jeg aldrig får igen Ligesom da jeg så crossroad med Britney S - GAAAAAAAAAAAAB!!!!!
Det er nok en af de mest røvsyge film jeg nogensinde har set Der røg lige nogle timer af mit liv jeg aldrig får igen Ligesom da jeg så crossroad med Britney S - GAAAAAAAAAAAAB!!!!!
Haha der fik du mig sq lige til at grine hahaha... Glad for vi er enige
Jeg synes at begge film er gode. Men synes klart at 2'eren er den bedste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128