Filmen Paranormal Activity

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

Har fået at vide at 2'eren er der mere gang i og at den ikke skulle være på samme måde som 1eren... Men ved det ikke... 

Hehe det ved jeg heller ikke Men når du har set den, så kan du jo give et input med din mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Mira0911

NR3ønskebarn skriver:

Hehe det ved jeg heller ikke Men når du har set den, så kan du jo give et input med din mening

Ja, tror ikke det sker så længe jeg er gravid.. Ved det ikke... 

Anmeld

22. marts 2011

Lou87

NR3ønskebarn skriver:

Heysa.. Jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg gerne vil finde ud af om jeg VIRKELIG er den ENESTE som synes at Paranormal Activity er DØDKEDELIG Selv var jeg ved at falde i søvn til den, (og jeg er normalt en af dem som bliver  nemt bange til film) så der må da være noget om det Dømmer ikke folk på deres mening, men vil bare gerne vide om jeg er den eneste som tænker: GAAAAAB når folk snakker om den film

Sussie

Har stemt jeg har set det der var mere scary..
Men tror grunden til jeg fik chok var nok mere fordi folk havde kørt den så meget op til den sku være så ulækker osv, men det var den ikke i forhold til andre ting jeg har set..

Synes det er så ærgeligt at man får at vide den er autentisk og der så er alternative ending på... GIR INGEN MENING!!
Det gjorde den endnu mere dårlig for mig..

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Har stemt jeg har set det der var mere scary..
Men tror grunden til jeg fik chok var nok mere fordi folk havde kørt den så meget op til den sku være så ulækker osv, men det var den ikke i forhold til andre ting jeg har set..

Synes det er så ærgeligt at man får at vide den er autentisk og der så er alternative ending på... GIR INGEN MENING!!
Det gjorde den endnu mere dårlig for mig..

Kunne ikke være mere enig Har osse hørt om folk der skulle på hospitalet efter at have set den pga angstanfald eller sådan noget.. DOH! griner...

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

Ja, tror ikke det sker så længe jeg er gravid.. Ved det ikke... 

Hehe det er så fair nok smiler ...

Anmeld

22. marts 2011

Lou87

NR3ønskebarn skriver:

Kunne ikke være mere enig Har osse hørt om folk der skulle på hospitalet efter at have set den pga angstanfald eller sådan noget.. DOH! griner...

Haha godt så !
Så meget har jeg dog ikk hørt..
Men har dog hørt fra en fyr der så den i bio at hele salen bare var totalt oppe og køre.. nej nej nej nej altså

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Haha godt så !
Så meget har jeg dog ikk hørt..
Men har dog hørt fra en fyr der så den i bio at hele salen bare var totalt oppe og køre.. nej nej nej nej altså

Ja jeg fatter det ærligt talt ikke griner... Har du så set The Entity? Det er en gammel film, men den er satme uhyggelig

Anmeld

22. marts 2011

Dansker i England

NR3ønskebarn skriver:

Heysa.. Jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg gerne vil finde ud af om jeg VIRKELIG er den ENESTE som synes at Paranormal Activity er DØDKEDELIG Selv var jeg ved at falde i søvn til den, (og jeg er normalt en af dem som bliver  nemt bange til film) så der må da være noget om det Dømmer ikke folk på deres mening, men vil bare gerne vide om jeg er den eneste som tænker: GAAAAAB når folk snakker om den film

Sussie

Jeg så de første 45 min tror jeg, og sad og ventede på, at den skulle blive uhyggelig, men da jeg stadig ikke var blevet rørt af andet end kedsomhed på det tidspunkt, fandt jeg en anden film at se. Så ja, R**kedelig vil jeg også mene, den er

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

Dansker i England skriver:

Jeg så de første 45 min tror jeg, og sad og ventede på, at den skulle blive uhyggelig, men da jeg stadig ikke var blevet rørt af andet end kedsomhed på det tidspunkt, fandt jeg en anden film at se. Så ja, R**kedelig vil jeg også mene, den er

Haha godt så

Anmeld

22. marts 2011

MissGeoh

Jeg var skræmt i flere uger efter. 

MEN jeg kan så heller ikke klare sådan noget da jeg tror på der er mere mellem himmel og jord..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.