Filmen Paranormal Activity

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Maja88

jeg synes 2eren er 100000000000000000000000000 gange bedre end 1eren... meget mere uhyggelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Dansker I Holland

MissGeoh skriver:

Jeg var skræmt i flere uger efter. 

MEN jeg kan så heller ikke klare sådan noget da jeg tror på der er mere mellem himmel og jord..

Ja ok fair nok Jeg tror osse der er mere mellem himmel og jord, men den film var godt nok LIGE en tand for kedelig. Det mest "uhyggelige" er jo de sidste 20 min eller noget af filmen.

Anmeld

22. marts 2011

Lou87

NR3ønskebarn skriver:

Ja jeg fatter det ærligt talt ikke griner... Har du så set The Entity? Det er en gammel film, men den er satme uhyggelig

Nej jeg forstår det heller ikk lige..

Hmm titilen siger mig vidst ikke lige noget, så tror det ikke..
Men den må jeg da lige ha luret efter og se så, kæresten elsker alligevel når jeg "gider" at se gyser - så vil nok glæde ham.
Jeg er lidt en hønserøv der gemmer sig bag puderne eller ham når jeg ser dem, men synes nu de skide spændende

Jeg elsker også de der psykotiske gysere som saw (dog ikk de seneste, de gir ikk mening.. ) etteren er virkelig fed!
Og også sådan noget som mona lisa smile og engle og dæmoner.. de kan være mindst lige så klamme og spændende som dem hvor man får chok! ..

Anmeld

22. marts 2011

MissGeoh

NR3ønskebarn skriver:

Ja ok fair nok Jeg tror osse der er mere mellem himmel og jord, men den film var godt nok LIGE en tand for kedelig. Det mest "uhyggelige" er jo de sidste 20 min eller noget af filmen.

Det er forresten 2'eren jeg har set.. 

Jeg har IKKE set 1'eren, og jeg  skal ALDRIG se nogen af dem igen.. NEVER!!  

Anmeld

22. marts 2011

BellaT

Hvor rart at se at man ikke er ene om at synes at den er VIRKELIG kedelig! Når nu de fleste synes at den er SÅ uhyggelig. Nej, den er ej. Gaaab!

The Ring, DEN er uhyggelig. Synes jeg.

Anmeld

22. marts 2011

4xGreve

NR3ønskebarn skriver:

Heysa.. Jeg har oprettet denne tråd, fordi jeg gerne vil finde ud af om jeg VIRKELIG er den ENESTE som synes at Paranormal Activity er DØDKEDELIG Selv var jeg ved at falde i søvn til den, (og jeg er normalt en af dem som bliver  nemt bange til film) så der må da være noget om det Dømmer ikke folk på deres mening, men vil bare gerne vide om jeg er den eneste som tænker: GAAAAAB når folk snakker om den film

Sussie

syntes ikke den var synderligt spændne men syntes den påvirket mig utrolig meget psykisk men kan hsuke at da jeg var yngre der så jeg IT (Det Onde) og syntes simpelhen at den var så kedelig og faldte i søvn til den osv. men den ramte mig bare så meget psykisk trode alle var den grimme onde klovn *lol*

Anmeld

22. marts 2011

L.J.L

TbCp skriver:

Jeg synes den var MEGA!!!! uhyggelig!!!

Så måske sammenlagt 20 min. af den film, resten af tiden turde jeg ikke kigge og manden blev bedt om at skrue ned

Enig enig enig! Skal aldrig se den igen, tror jeg

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

WiitrioeN skriver:

syntes ikke den var synderligt spændne men syntes den påvirket mig utrolig meget psykisk men kan hsuke at da jeg var yngre der så jeg IT (Det Onde) og syntes simpelhen at den var så kedelig og faldte i søvn til den osv. men den ramte mig bare så meget psykisk trode alle var den grimme onde klovn *lol*

Haha ok ja den film er godt nok osse kedelig. Nu er jeg heller ikke just glad for klovne, men den skræmte mig ikke som sådan

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

BellaT skriver:

Hvor rart at se at man ikke er ene om at synes at den er VIRKELIG kedelig! Når nu de fleste synes at den er SÅ uhyggelig. Nej, den er ej. Gaaab!

The Ring, DEN er uhyggelig. Synes jeg.

The ring?? griner.. Den synes jeg heller ikke er vildt spooky. Det eneste uhyggelige i den film, (efter min mening) er når hun kravler ud af tvet.

Anmeld

22. marts 2011

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Nej jeg forstår det heller ikk lige..

Hmm titilen siger mig vidst ikke lige noget, så tror det ikke..
Men den må jeg da lige ha luret efter og se så, kæresten elsker alligevel når jeg "gider" at se gyser - så vil nok glæde ham.
Jeg er lidt en hønserøv der gemmer sig bag puderne eller ham når jeg ser dem, men synes nu de skide spændende

Jeg elsker også de der psykotiske gysere som saw (dog ikk de seneste, de gir ikk mening.. ) etteren er virkelig fed!
Og også sådan noget som mona lisa smile og engle og dæmoner.. de kan være mindst lige så klamme og spændende som dem hvor man får chok! ..

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.