lykkekevin skriver:
jeg kan sige at man godt kan blive gravid meget hurtig. og også på en -p-ring. nu står jeg med to helt vidunder børn den store er fra 09-08-09 den lille er fra 24-10-10 så der er 14 mdr 15 dage mellem
den store havd jeg p-ring men havde aftalt med lægen jeg skulle holde den ude ind til jeg havde fået min mens den kom aldrig og 14 dage efter den var taget ud testet jeg positiv.
men den lille havde jeg p-ring i og 4 mdr efter fødslen tester jeg igen positiv igen.
så det kan altså lade sig gøre..
jeg er imod abort så det han blev i maven men kan sige med 100 havde jeg vist hvordan det blev at være gravid så hurtig efter for mit vedkomme er jeg ikke sikker på jeg havde gjort det.
elsker de små over alt på denne jord men øv hvor har der enlig været et stort svigt eller hvad man skal sige over for den store. ramt ind i meget svær bækkenløsning i uge 16. har været igennem scanning af hjertet osv. rigtig øv at være gravid.
men dog kan jeg sige jeg har fået en kanon drømme fødsel på kun 2 timer 5 min fra jeg mærket den 1 vee til han lå på maven
Hejsa...
Jeg tester i morgen tidlig... mon ikke jeg så burde kunne få et svar, når det så er 2 uger siden, at jeg følte, at ægget satte sig fast??
Ja - det er nøjagtig samme aldersforskel der ville komme på mine børn så! Jeg er ikke i tvivl om, at jeg godt selv kan klare at få 2 med kort mellemrum, men puha.... jeg er SÅ bange for at svigte den store. Jeg synes at h*n fortjener min opmærksomhed... og jeg kan mærke, at jeg har brug for at "fordybe" mig h*n lidt endnu, inden der skal komme en lille mere. H'n vil ikke være stor nok til at forstå, at der kommer en lille bebs, der lige skal ammes i HUNDREDE år... puha!!
Men ja - som udgangspunkt er jeg slet ikke pjattet med abort... men i sidste ende tager jeg beslutningen udfra, hvad der er bedst for mit barn! Så nu må vi se, hvad testen viser, og så finder min mand og jeg ud af, hvad vi skal stille på!!!
Men 1000 tak for at du ville dele dine erfaring med mig...!!!