SHIT..... hjælp mig lige her!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Hvordan er det gået?

Beklager, hvis jeg har overset en tråd eller noget  

Den var negativ!!!

Hvis den stadig viser negativ om en lille uges tid, giver jeg mig til kende... hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Maalene

Anonym skriver:

Den var negativ!!!

Hvis den stadig viser negativ om en lille uges tid, giver jeg mig til kende... hihi

Det var jo det du håbede på Dejligt for dig/jer

Så krydser vi lige fingre en uge mere - og så er jeg spændt på at se, om du er den jeg tror du er

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Det var jo det du håbede på Dejligt for dig/jer

Så krydser vi lige fingre en uge mere - og så er jeg spændt på at se, om du er den jeg tror du er

Heheh.... ja i første omgang er det en lettelse for os!!! Havde der været 2 streger havde vi jo taget den derfra... og vi var ikke helt afvisende overfor at beholde den lille bandit!! Men indtil videre er der ikke 2 streger.....

Anmeld

5. april 2011

Maalene

Anonym skriver:

Heheh.... ja i første omgang er det en lettelse for os!!! Havde der været 2 streger havde vi jo taget den derfra... og vi var ikke helt afvisende overfor at beholde den lille bandit!! Men indtil videre er der ikke 2 streger.....

Ja, kan godt forstå, at I er lidt betænklige ved det, når den lille ikke er ældre endnu, men kunne også forestille mig, at det lige netop er derfor det er svært at vælge en evt. ny baby fra - da I jo ved hvilket dejlig vidunder der kommer ud af det

Håber ihvertfald på det bedste for jer

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Ja, kan godt forstå, at I er lidt betænklige ved det, når den lille ikke er ældre endnu, men kunne også forestille mig, at det lige netop er derfor det er svært at vælge en evt. ny baby fra - da I jo ved hvilket dejlig vidunder der kommer ud af det

Håber ihvertfald på det bedste for jer

LIGE præcis!!!

Vi har fået verdens nemmeste barn, som er glad HELE tiden...!!! Og derfor tænker vi jo også, at det selvfølgelig er en mulighed at beholde en evt. baby!!! For iiihhhh når man ser på ens lille baby, og tænker, at SELVFØLGELIG skal vi have flere af slagsen, så blir det svært at sige nej til en lille spirre i maven...

MEN... skulle vi selv beslutte tidspunktet, skulle det bestem tikke være nu!!! Derfor har vi ogå gjort alt, hvad vi kunne for at undgå det

Er også spændt på at se, om jeg er den, du tror jeg er... heheh

Anmeld

5. april 2011

signe.

off topic, men er vi to venner herinde?

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

signe. skriver:

off topic, men er vi to venner herinde?

heheh... nej, det tror jeg faktisk ikke!!! Men umiddelbart vil jeg tro, at du godt ved, hvem jeg er!!! Jeg "kender" i hvert fald godt dig herindefra

Anmeld

5. april 2011

Maalene

Anonym skriver:

LIGE præcis!!!

Vi har fået verdens nemmeste barn, som er glad HELE tiden...!!! Og derfor tænker vi jo også, at det selvfølgelig er en mulighed at beholde en evt. baby!!! For iiihhhh når man ser på ens lille baby, og tænker, at SELVFØLGELIG skal vi have flere af slagsen, så blir det svært at sige nej til en lille spirre i maven...

MEN... skulle vi selv beslutte tidspunktet, skulle det bestem tikke være nu!!! Derfor har vi ogå gjort alt, hvad vi kunne for at undgå det

Er også spændt på at se, om jeg er den, du tror jeg er... heheh

Ja, kan virkelig godt forstå dig

Hvis du er den jeg tror du er - så har I altså også den skønneste og sødeste lille pige - så hvis jeg var i jeres sted, så ville det uden tvivl være svært at fravælge en eventuel lillesøster / lillebror

Men hvis du nu er gravid - er der måske en mening med det, når I nu har taget alle forholdsregler og du så måske er blevet gravid alligevel

Anmeld

5. april 2011

signe.

Anonym skriver:

heheh... nej, det tror jeg faktisk ikke!!! Men umiddelbart vil jeg tro, at du godt ved, hvem jeg er!!! Jeg "kender" i hvert fald godt dig herindefra

okay, har nok en idé alligevel, men skal selvfølgelig nok lade være med at udbasunere det.. men du er velkommen til at skrive pb... jeg venter jo selv nr 2, og hasse er jo ikke længere i sin udvikling end til at han også er som et lille spædbarn, som hverken kan gå eller noget når vi får den nye til sep.. så skriv endelig...

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Ja, kan virkelig godt forstå dig

Hvis du er den jeg tror du er - så har I altså også den skønneste og sødeste lille pige - så hvis jeg var i jeres sted, så ville det uden tvivl være svært at fravælge en eventuel lillesøster / lillebror

Men hvis du nu er gravid - er der måske en mening med det, når I nu har taget alle forholdsregler og du så måske er blevet gravid alligevel

hahah... du har HELT sikkert gættet mig!!!!

Men ja, sådan tænker jeg faktisk også lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.