SHIT..... hjælp mig lige her!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Nina-G

har en veninde der var i samme situartion, 15 mrd, forskel på hendes sønner, hun fandt ud a dette da hun var i 3 mrd,
-håber dt bedste for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

LinLin

Anonym skriver:

Ja - jeg tænker også, at muligheden/risikoen er der...!! Tog en test i morges, der var negativ.... meeeen det kan jeg jo SLET ikke regne med, da det stadig er meget tidligt at teste!

Inderst inde håber jeg ikke, at der viser sig et positivt resultat om et par dage... for det er ikke lige planen, at skulle have nr. 2 nu...!!! Men vi må jo tage den dérfra, når vi kan teste med et mere sikkert resultat....!

Vlagte du at beholde barnet?

Nej det gjorde jeg ikke... Har en dreng fra september 2010 og skulle ikke have en igen til oktober.

Anmeld

25. marts 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

Ja - jeg aner jo intet om min cyklus... har ikke set skyggen af min mens siden dec. 2010.... heheh!!!

Men ja - jeg tænker også, at det evt. kunne være den ÆL, der skulle have været der, som jeg kunne mærke! Har bare ALDDRIG følt en ÆL på den måde... plejer at blive lidt øm i underlivet, men slet ikke blive dårlig på den måde...!!!

Jeg testede i morges, og der var den negativ... men det er jo også kun 3 dage siden, jeg mærkede dét, jeg troede var ægget, der satte sig fast... så det er jo stadig lige lovlig tidligt at teste... men kunne ikke lade være... heheh

Kunne jeg heller ikke før, men især efter nr 2 kan jeg mærkede HVER gang jeg burde have ÆL, men jo ikke får det pga p-ringen....så meget at jeg flere mdr har testet fordi jeg bare havde så mange symptomer i understellet...Men nu har jeg lært at sådan føles det åbenbart bare tot for mig nu i et par dage omkring formodet ÆL tidspunkt:-)

Så vil tro du oplever det samme som mig:-)

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Kunne jeg heller ikke før, men især efter nr 2 kan jeg mærkede HVER gang jeg burde have ÆL, men jo ikke får det pga p-ringen....så meget at jeg flere mdr har testet fordi jeg bare havde så mange symptomer i understellet...Men nu har jeg lært at sådan føles det åbenbart bare tot for mig nu i et par dage omkring formodet ÆL tidspunkt:-)

Så vil tro du oplever det samme som mig:-)

Uuhh jeg håber sådan, at du har ret!!!

Jeg har ikke lyst til, at min mand og jeg skal til at tage sådan en beslutning...!

Men indtil videre er der ikke noget at se på testen, og jeg håber, det bliver sådan ved, indtil vi ønsker, at der skal være to streger...

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Nina-G skriver:

har en veninde der var i samme situartion, 15 mrd, forskel på hendes sønner, hun fandt ud a dette da hun var i 3 mrd,
-håber dt bedste for jer

Ja puha.. der ville være knap 14 mdr. mellem vores børn, hvis det viser sig, at der er bebs i maven...!!

Vi har altid gerne ville have børn med sådan nogenlunde kort mellemrum... meeeen 14 mdr. er godt nok lidt for tæt! Det ville betyde, at jeg ikke kommer tilbage på mit arbejde efter denne barsel, inden den næste begynder...! Og det kan jeg mærke, skræmmer mig en del!

Men nu må vi se... det er jo slet ikke sikkert, at der er gevinst..!!

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Nej det gjorde jeg ikke... Har en dreng fra september 2010 og skulle ikke have en igen til oktober.

Ja - det vil også blive den situation, vi kommer til at være i! Og vi er slet ikke sikre på, hvad vores valg vil blive, hvis det viser sig, at den er god nok!

Vi har gjort hvad vi kunne for at beskytte os... men man ved jo selvfølgelig også godt, at der ikke er nogle garantier her i livet!

Vi må se, hvad den næste uges tid vil vise!!

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Er der noget nyt?

Anmeld

3. april 2011

Carina1977

Anonym skriver:

orrrk nej - jeg er skam ikke i panik...!!!

Men det er dog alligevel meget rart at få luftet sine tanker lidt!!

Og så er jeg bare interesseret i at høre, om det overhovedet kan lade sig gøre, eller om det bare er min psyke, der spiller mig et pus...

Min mor blev gravid på mini-piller

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Er der noget nyt?

ikk endnu... jeg tester i morgen!!! Er lidt spændt!!!

Anmeld

3. april 2011

lykkekevin

jeg kan sige at man godt kan blive gravid meget hurtig. og også på en -p-ring.  nu står jeg med to helt vidunder børn den store er fra 09-08-09 den lille er fra 24-10-10 så der er 14 mdr 15 dage mellem

den store havd jeg p-ring men havde aftalt med lægen jeg skulle holde den ude ind til jeg havde fået min mens den kom aldrig og 14 dage efter den var taget ud testet jeg positiv.

men den lille havde jeg p-ring i og 4 mdr efter fødslen tester jeg igen positiv igen.

så det kan altså lade sig gøre..

jeg er imod abort så det han blev i maven men kan sige med 100 havde jeg vist hvordan det blev at være gravid så hurtig efter for mit vedkomme er jeg ikke sikker på jeg havde gjort det.

elsker de små over alt på denne jord men øv hvor har der enlig været et stort svigt eller hvad man skal sige over for den store. ramt ind i meget svær bækkenløsning i uge 16. har været igennem scanning af hjertet osv. rigtig øv at være gravid.

men dog kan jeg sige jeg har fået en kanon drømme fødsel på kun 2 timer 5 min fra jeg mærket den 1 vee til han lå på maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.