SHIT..... hjælp mig lige her!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.723 visninger
69 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2011

Anonym trådstarter

Godaften....

Nårh... I må altså lige hjælpe mig her!

Jeg har en følelse af, at jeg er gravid IGEN. Jeg har et barn på snart ½ år, og nu har jeg altså på fornemmelsen, at der er noget i gærde!

Jeg tager minipiller, da jeg stadig ammer, og jeg har ikke set skyggen af min mens efter jeg har født.....

Kan jeg alligevel være blevet gravid???

Altså på minipiller og amning SAMT ingen mens???

Jeg aner det ikke????

Altså... det var ikke lige planen, at der skulle komme en bebs så hurtigt... men jeg tror ikke, at vi ville ikke kunne få det fjernet, så det er selvfølgelig velkomment, hvis det er.... meeeeen, har det helt dårligt lige nu, for jeg kan ikke helt overskue tanken om, at jeg ikke når tilbage på arbejdet inden næste barsel... hmm!!!!

Hvad sir' I tøser??? kan det lade sig gøre??

Det skal lige tilføjes, at vi ikke har været særligt aktive på lagnerne siden jeg fødte...faktisk er det kun blevet til 2 gange.. men den sidste gang var for 1 uge siden, og i nat havde jeg bare følelsen af, at ægget satte sig fast (jeg fik samme følelse, som dengang ægget satte sig fast sidst)!!! Idag har jeg haft rigtig ondt i lænden.... sådan en murren...!!!

Kom gerne med jeres meninger!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Rockertand

Der er vel ikke andet for end at teste, når tid er - og så tage den derfra....jeg mener bare - at gå i panik, før det rent faktisk er konstateret er måske lidt overdrevet?

Krydser fingre for, at det bliver, som du vil have det.

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

Uhh, tjaaa ved dælme ikke.... Altså du skulle jo være beskyttet, men omvendt så er det jo før sket folk er blevet gravide trods beskytttelse (inkl mig selv)

Bob bob, altså må man tage mini piller hvis man er gravid, for ellers må du jo holde pause indtil du kan teste?

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Der er vel ikke andet for end at teste, når tid er - og så tage den derfra....jeg mener bare - at gå i panik, før det rent faktisk er konstateret er måske lidt overdrevet?

Krydser fingre for, at det bliver, som du vil have det.

orrrk nej - jeg er skam ikke i panik...!!!

Men det er dog alligevel meget rart at få luftet sine tanker lidt!!

Og så er jeg bare interesseret i at høre, om det overhovedet kan lade sig gøre, eller om det bare er min psyke, der spiller mig et pus...

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Uhh, tjaaa ved dælme ikke.... Altså du skulle jo være beskyttet, men omvendt så er det jo før sket folk er blevet gravide trods beskytttelse (inkl mig selv)

Bob bob, altså må man tage mini piller hvis man er gravid, for ellers må du jo holde pause indtil du kan teste?

Nej... jeg ved det faktisk ikke!!! Altså.. man må jo tage dem, når man ammer... men det er selvfølgelig ikke det samme...!!

Lad os nu sige, at ægget satte sig fast i nat... hvornår vil jeg så egentlig kunne teste???

Anmeld

22. marts 2011

Rockertand

Anonym skriver:

orrrk nej - jeg er skam ikke i panik...!!!

Men det er dog alligevel meget rart at få luftet sine tanker lidt!!

Og så er jeg bare interesseret i at høre, om det overhovedet kan lade sig gøre, eller om det bare er min psyke, der spiller mig et pus...

Altså - det kan vel altid lade sig gøre, hvis man har sex...spørgsmålet er, om det er realistisk? I har i hvert fald haft oddsene imod jer - men lad os se

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

Nej... jeg ved det faktisk ikke!!! Altså.. man må jo tage dem, når man ammer... men det er selvfølgelig ikke det samme...!!

Lad os nu sige, at ægget satte sig fast i nat... hvornår vil jeg så egentlig kunne teste???

Jamen så vil jeg mene om 14 dage vel? Så er du i hvert fald sikker.... Øhh tror jeg!

Jeg er gravid med nr 3, men tror sku aldrig jeg har oplevet at kunne mærke ægget har sat sig fast!

Ellers ring til din læge i morgen for lige at være sikker i din sag, så du ikke skader dit foster hvis nu.....

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Jamen så vil jeg mene om 14 dage vel? Så er du i hvert fald sikker.... Øhh tror jeg!

Jeg er gravid med nr 3, men tror sku aldrig jeg har oplevet at kunne mærke ægget har sat sig fast!

Ellers ring til din læge i morgen for lige at være sikker i din sag, så du ikke skader dit foster hvis nu.....

Det er SÅÅÅ vildt!!! Da ægget satte sig fast sidst, vågnede jeg op om natten med mega kvalme, og en virkelig underlig fornemmelse i kroppen... kunne mærke, at der skete noget!! Jeg måtte ud og kaste op, og forsøge at sove videre.

Jeg har hverken oplevet den følelse hverken før eller siden... altså lige indtil igår!! Hmm...! godt nok kastede jeg ikke op....!!

Jeg håber, at det bare er en bluffer....!!! ellers tager jeg selvfølgelig endnu en lille guldklump med i købet!! Men synes nu godt nok, at vi har gjort, hvad vi kunne for at undgå det... heheh!!!

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

Det er SÅÅÅ vildt!!! Da ægget satte sig fast sidst, vågnede jeg op om natten med mega kvalme, og en virkelig underlig fornemmelse i kroppen... kunne mærke, at der skete noget!! Jeg måtte ud og kaste op, og forsøge at sove videre.

Jeg har hverken oplevet den følelse hverken før eller siden... altså lige indtil igår!! Hmm...! godt nok kastede jeg ikke op....!!

Jeg håber, at det bare er en bluffer....!!! ellers tager jeg selvfølgelig endnu en lille guldklump med i købet!! Men synes nu godt nok, at vi har gjort, hvad vi kunne for at undgå det... heheh!!!

Det er man bare ikke altid selv herre over, hehe.....

Men er den der, så tillykke med det.....

Bliver spændende... Og jesus jeg er nysgerrig efter hvem du er, hehe.....

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Det er man bare ikke altid selv herre over, hehe.....

Men er den der, så tillykke med det.....

Bliver spændende... Og jesus jeg er nysgerrig efter hvem du er, hehe.....

hihi.... jeg lover at give mig til kende, når jeg ved noget!!!

Det er mit ALLER første indlæg som ano... og jeg føler mig som en luske-buks...hihi!!! MEN... jeg må altså lige have klarhed, før I må vide, hvem jeg er!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.