SHIT..... hjælp mig lige her!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Kirstine85 skriver:

Jeg mener at man sagtens kan blive gravid selvom man ikke har fået sin mens. endnu. Og fordi man ammer kan man sagtens bliver gravid (andet er en gammel skrøne og mener jeg har læst noget med der faktisk er større risiko for at blive gravid. Noget med nogle homoner og noget? ). Mht minipillerne har de jo den ulempe at hvis du ikke tager dem på PRÆCIS samme tidspunkt hver aften, ellers beskytter de ikke 100 procent.

Men det lyder da spændende  

Held og lykke!

Ja - jeg har nemlig godt hørt, at amning IKKE er prævention, og derfor tager jeg også de der minipiller meget omhyggeligt...! Meeeen de er jo ikke helt så sikre som alm. p-piller, og derfor tænker jeg også, at der jo reelt kan være en risiko/chance for, at jeg kan være blevet gravid...!

Min krop opfører sig i hvert fald meget mystisk... og det føles nøjagtig på samme måde som sidst, jeg var gravid...! Jeg kunne bare først teste positiv, da jeg var ret langt henne... hmm.... håber jeg kan få et svar lidt før, denne gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Kirstine85

Anonym skriver:

Ja - jeg har nemlig godt hørt, at amning IKKE er prævention, og derfor tager jeg også de der minipiller meget omhyggeligt...! Meeeen de er jo ikke helt så sikre som alm. p-piller, og derfor tænker jeg også, at der jo reelt kan være en risiko/chance for, at jeg kan være blevet gravid...!

Min krop opfører sig i hvert fald meget mystisk... og det føles nøjagtig på samme måde som sidst, jeg var gravid...! Jeg kunne bare først teste positiv, da jeg var ret langt henne... hmm.... håber jeg kan få et svar lidt før, denne gang...

Du må jo lige skrive når du ved noget så

Anmeld

24. marts 2011

Muffinmus

vil da lige sige at det faktisk er ret normalt at få lidt kign symptomer på det tidspunkt ens ÆL skulle have været der, nu har jeg ikke læst alle svar, så ved ikke om det evt kunne passetidsmæssigt i din cyklus.

Men ellers betyder det sikkert bare at din krop fortælller dig hvornår du burde have ÆL sympsomer hvis ikke du brugte pikkerne.

Så bare roligt, det betyder ikke altid graviditet, det andet er også ret set.

Anmeld

24. marts 2011

anmaj

Jeg tror godt det kan lade sig gøre.. desværre

Minipiller er jo ikke 100% og amning er en myte at det hæmmer... (mener jeg). så det er nok bedst at tage en test..

Anmeld

24. marts 2011

mullesmith2

Test lige med det samme gør!! Det er jo for nervepirrende at vente, tænk nu hvis der allerede kunne være svar  Mvh. Mulle der sidder og er ved at gå til af nysgerrighed.

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

mullesmith2 skriver:

Test lige med det samme gør!! Det er jo for nervepirrende at vente, tænk nu hvis der allerede kunne være svar  Mvh. Mulle der sidder og er ved at gå til af nysgerrighed.

Hej Mulle....

heheh... kan virkelig godt forstå, at du er nysgerrig... det er jeg OGSÅ!!!! Jeg testede her til morgen... og der var den negativ!!

Jeg kunne mærke, at jeg inderst ikke håbede, at den var negativ, for det er ærligt talt liiiige tidligt nok med nummer to.. hehe!!!

MEN jeg ved jo godt, at den ikke er ensbetydende med, at jeg ikke er gravid, for sidste gang, kunne jeg først teste positiv senere end de fleste! Det er jo også kun 3 dage siden, at jeg følte at ægget satte sig fast.... så i princippet, er det vel egentlig også for tidligt at teste..... ODER WAS

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

vil da lige sige at det faktisk er ret normalt at få lidt kign symptomer på det tidspunkt ens ÆL skulle have været der, nu har jeg ikke læst alle svar, så ved ikke om det evt kunne passetidsmæssigt i din cyklus.

Men ellers betyder det sikkert bare at din krop fortælller dig hvornår du burde have ÆL sympsomer hvis ikke du brugte pikkerne.

Så bare roligt, det betyder ikke altid graviditet, det andet er også ret set.

Ja - jeg aner jo intet om min cyklus... har ikke set skyggen af min mens siden dec. 2010.... heheh!!!

Men ja - jeg tænker også, at det evt. kunne være den ÆL, der skulle have været der, som jeg kunne mærke! Har bare ALDDRIG følt en ÆL på den måde... plejer at blive lidt øm i underlivet, men slet ikke blive dårlig på den måde...!!!

Jeg testede i morges, og der var den negativ... men det er jo også kun 3 dage siden, jeg mærkede dét, jeg troede var ægget, der satte sig fast... så det er jo stadig lige lovlig tidligt at teste... men kunne ikke lade være... heheh

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Kirstine85 skriver:

Du må jo lige skrive når du ved noget så

Jeg testede her til morgen, og der var den negativ!

Meeeeen det er jo stadig lige lovlig tidligt at teste, så tror slet ikke, at jeg kan regne med det!! Tager en test igen om et par dage... og ser, hvad den siger...

Anmeld

25. marts 2011

LinLin

Det kan i hvert fald sagtens lade sig gøre - jeg har lige været gravid selvom jeg tog p-piller!

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Det kan i hvert fald sagtens lade sig gøre - jeg har lige været gravid selvom jeg tog p-piller!

Ja - jeg tænker også, at muligheden/risikoen er der...!! Tog en test i morges, der var negativ.... meeeen det kan jeg jo SLET ikke regne med, da det stadig er meget tidligt at teste!

Inderst inde håber jeg ikke, at der viser sig et positivt resultat om et par dage... for det er ikke lige planen, at skulle have nr. 2 nu...!!! Men vi må jo tage den dérfra, når vi kan teste med et mere sikkert resultat....!

Vlagte du at beholde barnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.