SHIT..... hjælp mig lige her!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

hihi.... jeg lover at give mig til kende, når jeg ved noget!!!

Det er mit ALLER første indlæg som ano... og jeg føler mig som en luske-buks...hihi!!! MEN... jeg må altså lige have klarhed, før I må vide, hvem jeg er!!

Det er fuld forståligt......

Uhh det er spændende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Det er fuld forståligt......

Uhh det er spændende!

tusind tak for dine svar.... man har faktisk alligevel lige brug for at lufte sine tanker lidt

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

tusind tak for dine svar.... man har faktisk alligevel lige brug for at lufte sine tanker lidt

Kan jeg sagtens forstå.... Men pas nu på med ikke at tro for meget på den er der, så bliver du måske skuffet, selvom det ikke lige er planen... Og ville være rigtig synd for dig!

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Kan jeg sagtens forstå.... Men pas nu på med ikke at tro for meget på den er der, så bliver du måske skuffet, selvom det ikke lige er planen... Og ville være rigtig synd for dig!

Ærligt, så vil jeg nok blive lettet, hvis det er falsk alarm...!! Vi vil gerne have flere børn... og der behøver ikke at gå lang tid imellem... meeen, 14 mdr. imellem dem, er måske ikke lige dét, der var planen.... heheh!!

Men ja, du har ret... jeg må lige slå koldt vand i blodet, til jeg kan teste...

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Er der mon andre, der har prøvet at blive gravide på minipiller, amning og ingen mens endnu???

Kan det virkelig lade sig gøre??? hmmm??

Anmeld

23. marts 2011

Ida.

Ved ikke, om det kan lade sig gøre - men jeg tænker, at det måske bare kan være din mens, der er på vej - at du måske kan mærke din ægløsning...og at det ikke behøver betyde, at ægget har sat sig fast

Anmeld

23. marts 2011

Maalene

Anonym skriver:

Det er SÅÅÅ vildt!!! Da ægget satte sig fast sidst, vågnede jeg op om natten med mega kvalme, og en virkelig underlig fornemmelse i kroppen... kunne mærke, at der skete noget!! Jeg måtte ud og kaste op, og forsøge at sove videre.

Jeg har hverken oplevet den følelse hverken før eller siden... altså lige indtil igår!! Hmm...! godt nok kastede jeg ikke op....!!

Jeg håber, at det bare er en bluffer....!!! ellers tager jeg selvfølgelig endnu en lille guldklump med i købet!! Men synes nu godt nok, at vi har gjort, hvad vi kunne for at undgå det... heheh!!!

Uhh, tror jeg ved hvem du er - kan huske du har haft skrevet det samme i en gammel tråd - men siger ingenting, før du selv offentliggør dig

Men det passer jo sammen, eftersom ægget sætter sig fast ca. en uge efter befrugtningen, så er det ikke umuligt, det er det du har mærket (hvis du altså er gravid)... Og du vil kunne teste om en uge - 14 dage efter befrugtningen

Mener at CiSo blev gravid på p-piller (Ved godt det ikke er helt det samme) - men mon ikke det andet også kan lade sig gøre så?

Hun har jo lille Cilas på 5 mdr. - så hvis det bliver aktuelt, kan du jo tage en snak med hende - hun ved om nogen hvad du går igennem

Held og lykke med det hele - håber I får det svar i ønsker

Anmeld

23. marts 2011

Kirstine85

Godaften....

Nårh... I må altså lige hjælpe mig her!

Jeg har en følelse af, at jeg er gravid IGEN. Jeg har et barn på snart ½ år, og nu har jeg altså på fornemmelsen, at der er noget i gærde!

Jeg tager minipiller, da jeg stadig ammer, og jeg har ikke set skyggen af min mens efter jeg har født.....

Kan jeg alligevel være blevet gravid???

Altså på minipiller og amning SAMT ingen mens???

Jeg aner det ikke????

Altså... det var ikke lige planen, at der skulle komme en bebs så hurtigt... men jeg tror ikke, at vi ville ikke kunne få det fjernet, så det er selvfølgelig velkomment, hvis det er.... meeeeen, har det helt dårligt lige nu, for jeg kan ikke helt overskue tanken om, at jeg ikke når tilbage på arbejdet inden næste barsel... hmm!!!!

Hvad sir' I tøser??? kan det lade sig gøre??

Det skal lige tilføjes, at vi ikke har været særligt aktive på lagnerne siden jeg fødte...faktisk er det kun blevet til 2 gange.. men den sidste gang var for 1 uge siden, og i nat havde jeg bare følelsen af, at ægget satte sig fast (jeg fik samme følelse, som dengang ægget satte sig fast sidst)!!! Idag har jeg haft rigtig ondt i lænden.... sådan en murren...!!!

Kom gerne med jeres meninger!!!!

Jeg mener at man sagtens kan blive gravid selvom man ikke har fået sin mens. endnu. Og fordi man ammer kan man sagtens bliver gravid (andet er en gammel skrøne og mener jeg har læst noget med der faktisk er større risiko for at blive gravid. Noget med nogle homoner og noget? ). Mht minipillerne har de jo den ulempe at hvis du ikke tager dem på PRÆCIS samme tidspunkt hver aften, ellers beskytter de ikke 100 procent.

Men det lyder da spændende  

Held og lykke!

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

Ved ikke, om det kan lade sig gøre - men jeg tænker, at det måske bare kan være din mens, der er på vej - at du måske kan mærke din ægløsning...og at det ikke behøver betyde, at ægget har sat sig fast

Ja - den tanke har jeg nemlig også haft...! Men der er slet ingen tegn på mens endnu...!!! Men jeg afventer og ser de næste par dage an...! Synes godt nok, at ventetiden er rimelig slem... heheh!! 

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Uhh, tror jeg ved hvem du er - kan huske du har haft skrevet det samme i en gammel tråd - men siger ingenting, før du selv offentliggør dig

Men det passer jo sammen, eftersom ægget sætter sig fast ca. en uge efter befrugtningen, så er det ikke umuligt, det er det du har mærket (hvis du altså er gravid)... Og du vil kunne teste om en uge - 14 dage efter befrugtningen

Mener at CiSo blev gravid på p-piller (Ved godt det ikke er helt det samme) - men mon ikke det andet også kan lade sig gøre så?

Hun har jo lille Cilas på 5 mdr. - så hvis det bliver aktuelt, kan du jo tage en snak med hende - hun ved om nogen hvad du går igennem

Held og lykke med det hele - håber I får det svar i ønsker

Ja - jeg tænker nemlig også, at chancen/risikoen for at blive gravid er tilstede, selvom jeg selv synes, at vi har gjort, hvad vi kunne for at undgå det... hmmm!!!

Jeg må se om en uges tid, hvad testen siger...!

Ja - der e rnok et par stykker herinde, som godt kan gætte, hvem jeg er... heheh!!! Men jeg sætter også stor pris på, at folk ikke afslører mig...

Skal nok selv give mig til kende, når jeg kender svaret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.