tilfreds med dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Magsen

Det samme her .. Synes bare jeg har svært ved at finde pænt tøj , som jeg kan være i 

Kæresten er ved at være ret træt af , at lyset altid skal slukkes når jeg klæder om xD

eej, slukket lys orh det må også være ærgeligt ! 

Min kæreste er den ENESTE jeg godt tør vise min krop for, han er så også af en eller anden underlig grund toootal væk i den.. kærlighed gør blind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Maja_4000

Maggieh skriver:

eej, slukket lys orh det må også være ærgeligt ! 

Min kæreste er den ENESTE jeg godt tør vise min krop for, han er så også af en eller anden underlig grund toootal væk i den.. kærlighed gør blind 

Min kæreste er også glad for mig som jeg er , men har det alligevel for dårligt til at vise mig frem :s

Hmm .. Kunne godt være man skulle tage at få gjort noget ved det 

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

hehe jeg VILLE gerne have den der holdning at jamen jeg har fået et barn så jeg har d bryster jeg endnu engang har osv.. men der er en djævel der siger "men du ville fandeme gerne ha de der stramme kanonkugler du havde før" :/ men jeg VIL ik ha dem lavet, jeg ser ud som jeg gør og dermed basta.. (og nu er djævlen der igen) suk... 

jeg siger altid jeg er tilfreds med min krop, for det er det jeg gerne vil udstråle, men jeg løber fordi jeg gerne vil have strammet op sååh, men ellers er jeg da

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

MissChrista skriver:

Ja.. Sad bare lige og tænkte.. gud hvor er der egentlig mange ting jeg gerne ville lave om på mig selv ;P Eller.. Ikke MANGE ting. men lige få strammet maven op, få fjernet mine strækmærker, tabe nogle cm om lårene og måske få gjort noget ved mine hængebabser som jeg har fået efter graviditet og amning ;P
Hvad med jer? Er I fuldstændig tilfredse med jer selv? (her mener jeg bare udseende)

Hehe...jeg troede det handlede om hvem man var og ikke bare om det ydre...men ja, jeg er tilfreds...og det blev jeg ikke ved at få lavet bryster, mave og fedtsuget...eller jo, det gør da at jeg synes det hele ser pænt ud og jeg er mere fri..men den der fornemmelse, den der hvilen i mig selv, den kom først da jeg indeni fandt ro og begyndte at elske hele mig..

Kroppen er jo bare en skal...og ja, jeg har intet problem i at tage i svømmehallen eller hoppe nøgenhop i sengen foran min dejlige elsker/kæreste....men altså, det var dælme ikek operationerne der gjorde forskellen.

Anmeld

21. marts 2011

ivfmarie

Åhh det svinger jo helt vildt, afhægigt af mit humør!

Jeg er ca 37 år  og har født to børn. Ved begge graviditeter har jeg taget ca 30 kilo på, som er tabt igen. Derudover har jeg flere gange været oppe omkring de 80-90 kilo, som så er tabt igen.. Alt denne yo-yo'en har ødelagt spændstigheden i min hud, så alt "slasker og gynger" på mig, selvom jeg er veltrænet og har et godt og fast muskelkorset.

Sådan set har jeg jo en flot krop - jeg passer en str. 36, og ser ganske godt ud med tøj på, men jeg HADER at vise mig i shorts eller badetøj fordi man så kan se alt blæveret. Hvis jeg lige vandt en million, så ville jeg have et body-lift, det synes jeg ærlig talt at jeg har fortjent... men jeg vil ikke bruge penge på det, som jeg ikke har. Hvis jeg rent faktisk kunne spare så mange pende sammen ville jeg nok hellere bruge dem på noget fedt tøj, og så ellers noget som hele familien kunne få glæde af.

Gud fader.. sikke en lang smøre.. sorry  Det er vist en overspringshandling fordi jeg skal igang med at læse til eksamen...

Anmeld

21. marts 2011

Frk. Himmelblå

Har stemt blankt, da det kommer fuldstændig an på, hvornår du spørger mig!

Den ene dag, hvor solen skinner, planerne gode, og jeg er udhvilet, vil svaret være: Fuldstændig!

...Den næste røvsyge regnvejrsdag, med dertilhørende sortrandede øjne, vil svaret være stik-modsat!

Anmeld

21. marts 2011

Mor Christa

Eva. skriver:

Hehe...jeg troede det handlede om hvem man var og ikke bare om det ydre...men ja, jeg er tilfreds...og det blev jeg ikke ved at få lavet bryster, mave og fedtsuget...eller jo, det gør da at jeg synes det hele ser pænt ud og jeg er mere fri..men den der fornemmelse, den der hvilen i mig selv, den kom først da jeg indeni fandt ro og begyndte at elske hele mig..

Kroppen er jo bare en skal...og ja, jeg har intet problem i at tage i svømmehallen eller hoppe nøgenhop i sengen foran min dejlige elsker/kæreste....men altså, det var dælme ikek operationerne der gjorde forskellen.

ih, jo, misforstå mig ikke! Selvfølgelig handler det om hvad der er "inden i" og ikke hvordan man ser ud. Da jeg oprettede tråden var det af ren og skær nysgerrighed. Altså om andre folk også har nogle ting som de måske kunne tænke sig at ændre på.. IKKE inden i men udenpå. Det er skam ikke for at nedgøre nogen, eller få nogen til at tro, at jeg synes det handler om hvad der er "uden på" Bare ren og skær nysgerrighed.

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

MissChrista skriver:

ih, jo, misforstå mig ikke! Selvfølgelig handler det om hvad der er "inden i" og ikke hvordan man ser ud. Da jeg oprettede tråden var det af ren og skær nysgerrighed. Altså om andre folk også har nogle ting som de måske kunne tænke sig at ændre på.. IKKE inden i men udenpå. Det er skam ikke for at nedgøre nogen, eller få nogen til at tro, at jeg synes det handler om hvad der er "uden på" Bare ren og skær nysgerrighed.

Nej nej.. det var slet ikke for at negliere noget ....jeg misforstod bare...men det ydre hænger jo meget sammen med det indre...svært på skrift..

Anmeld

21. marts 2011

Magsen

Maja_4000 skriver:

Min kæreste er også glad for mig som jeg er , men har det alligevel for dårligt til at vise mig frem :s

Hmm .. Kunne godt være man skulle tage at få gjort noget ved det 

tjaah, der er jo altid nogle ting man KAN gøre selv .. ..

Anmeld

21. marts 2011

Mor Christa

Eva. skriver:

Nej nej.. det var slet ikke for at negliere noget ....jeg misforstod bare...men det ydre hænger jo meget sammen med det indre...svært på skrift..

Det har du ret i Man er noget kønnere en dag hvor man er i tip-top humør end en røvkedelig dag hvor alt går galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.