tilfreds med dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du tilfreds med dig selv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.560 visninger
54 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Mor Christa

Ja.. Sad bare lige og tænkte.. gud hvor er der egentlig mange ting jeg gerne ville lave om på mig selv ;P Eller.. Ikke MANGE ting. men lige få strammet maven op, få fjernet mine strækmærker, tabe nogle cm om lårene og måske få gjort noget ved mine hængebabser som jeg har fået efter graviditet og amning ;P
Hvad med jer? Er I fuldstændig tilfredse med jer selv? (her mener jeg bare udseende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Mira0911

Ja helt tilfreds.. 

Anmeld

20. marts 2011

Mor Christa

MoarJ skriver:

Ja helt tilfreds.. 

Elsker folk med selvtillid Det er så skønt..

Anmeld

20. marts 2011

MaliksMor

MissChrista skriver:

Ja.. Sad bare lige og tænkte.. gud hvor er der egentlig mange ting jeg gerne ville lave om på mig selv ;P Eller.. Ikke MANGE ting. men lige få strammet maven op, få fjernet mine strækmærker, tabe nogle cm om lårene og måske få gjort noget ved mine hængebabser som jeg har fået efter graviditet og amning ;P
Hvad med jer? Er I fuldstændig tilfredse med jer selv? (her mener jeg bare udseende)

Jeg har stemt - næsten.

Det eneste jeg gerne vil ha' lavet om er.

Få strammet mine lår(træning)
træne min dælle mave væk

Også det der går mig mest på - mine hænge boobis.
- Men dem skal jeg ha' lavede til August(hvis alt går efter planen)

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

Jeg er nogenlunde tilfreds med mig selv. Dog ville jeg gerne have nogle større lårmuskler, så mine lår så bare lidt pæne ud Og min mave.. Kan ikke rigtig klare at have taget 5 kg på 1½ måned. Det satte sit præg på maven

Men ellers elsker jeg alt andet ved mig selv

Anmeld

20. marts 2011

Mi

Der er vel altid et eller andet man gerne ville ændre, men jeg har jo fået tre børn og er 31 år, så må man jo ikke forvente at have den samme krop som man havde som 17 årig  Men ja, jeg er slank, uden strækmærker og eller ganske alm af udseende. Jeg ville dog gerne kunne fylde en bh ud, men man kan til gengæld ikke få hængebryster når man er en a skål

Anmeld

20. marts 2011

Mor Christa

CamillaRH skriver:

Jeg har stemt - næsten.

Det eneste jeg gerne vil ha' lavet om er.

Få strammet mine lår(træning)
træne min dælle mave væk

Også det der går mig mest på - mine hænge boobis.
- Men dem skal jeg ha' lavede til August(hvis alt går efter planen)

Ej hvor dejligt !! Hvis jeg må spørge  er det så ikke mega dyrt? Hvor skal du ha' dem lavet?
jaa.. har også lige lidt med mine lår  suk hehe

Anmeld

20. marts 2011

Mira0911

MissChrista skriver:

Elsker folk med selvtillid Det er så skønt..

Ja.. Det eneste som irritere mig, er forkølelsesår som kommer i utide... Og det kan bare ikke komme ud af kroppen... 

Når jeg har det, "lukker" jeg mig selv inde i den periode det står på... 

Anmeld

20. marts 2011

Mor Christa

MarianneSonne skriver:

Der er vel altid et eller andet man gerne ville ændre, men jeg har jo fået tre børn og er 31 år, så må man jo ikke forvente at have den samme krop som man havde som 17 årig  Men ja, jeg er slank, uden strækmærker og eller ganske alm af udseende. Jeg ville dog gerne kunne fylde en bh ud, men man kan til gengæld ikke få hængebryster når man er en a skål

Ihh. elsker din optimistiske stemning !! Hvorfor ikke bare se positivt på det?? hihi..

Anmeld

20. marts 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

Fuldstændig
Jeg er den jeg er, og det ønsker jeg ikke lavet om.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.