tilfreds med dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Sof

Overordnet er jeg tilfreds og manden er vældig tilfreds, så det er jo fantastisk.

Jo, selvfølgelig er der ting der kunne trænge til forbedring, men det er ikke vildt nødvendigt for mig, ikke mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Kamulla

nej.. der er nogle ting jeg ville ændre... bla. min usunde livsstil.. har bare ødelagt 1½års super træning på ingen tid.. og flere års kamp med at få vægten ned.. SUK

Anmeld

20. marts 2011

Silvermist

Jeg har stemt "Næsten"

Jeg er egentlig tilfreds med alt undtagen mine bryster. Jeg har en drøm om at få råd til at få lavet dem større på et tidspunkt.

Ellers synes jeg ikke at jeg ligner én på 30 år. Jeg er slank, min mave er flad og helt uden strækmærker trods 2 graviditeter. Jeg har ingen synlige rynker. Og min mand tænder stadig på mig. Så jeg har det rigtig godt med mig selv, selvom jeg drømmer om større bryster

Anmeld

20. marts 2011

dukke

jeg er meget ked af hvordan min mave ser ud efter har født

Anmeld

21. marts 2011

Magsen

nej, det er jeg bestemt ikke .. 

kan ikke lide mit udsende, haaader min mave og ALLE mine strækmærker.. og kan slet ikke tage at mine patter er begyndt at hænge og er blevet rigtig lille efter jeg har ammet, tror faktisk slet ikke der er noget ved min krop jeg kan lide .. overhovedet 

Anmeld

21. marts 2011

Carina1977

Jeg hader mit udseende....synes jeg ser så grim ud. Først er der min store næse, den kommer altid i vejen på billeder

Så er der de sidste 15 kilo jeg lige skal af med, strækmærker som er opstået i forbindelse med en stor overvægt...ja faktisk led jeg af fedme på et tidspunkt. Så vil jeg også gerne af med det overskydende maveskind, jeg har fået efter vægttab. Brysterne måtte da også godt hænge lidt mindre

Jeg har ikke lige pengene til sådan en stor omgang, så jeg må leve med det

Anmeld

21. marts 2011

Lone Jakobsen

nej der er nogle ting jeg gerne ville ændre. som fx. den bløde mave som hænger lidt for meget ud over kanten af bukserne. men skønt jeg arbejder for det, så har jeg en lidt for stor trang til sukker.

Anmeld

21. marts 2011

Lullaby

Nope desværre. Er træt af mine lår, min mor-delle og så mine babser der pludselig er blevet påvirket af tyngdekraften.

Anmeld

21. marts 2011

Diana...

MoarJ skriver:

Jo det er med noget creme.. Sårene klør helt af h til fra udbrud, til væsken i blærene er åbne... Ved mig klør det afsindigt... 

Åhh det døjer jeg også med jeg får dem dog kun forår og efterår heldigvis men røv irriterende alligevel. 

Til TS. Nej det er jeg ikke der er meget jeg gerne vil havde ændret løftet mine bryster tabte mig de sidste kg og få strammet lidt op. Og så nogen indre tanke ting også 

Kram. 

Anmeld

21. marts 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Åhh det døjer jeg også med jeg får dem dog kun forår og efterår heldigvis men røv irriterende alligevel. 

Til TS. Nej det er jeg ikke der er meget jeg gerne vil havde ændret løftet mine bryster tabte mig de sidste kg og få strammet lidt op. Og så nogen indre tanke ting også 

Kram. 

Ja det er bare skide træls.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.