tilfreds med dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Aves.

MissChrista skriver:

Det har du ret i Man er noget kønnere en dag hvor man er i tip-top humør end en røvkedelig dag hvor alt går galt

Ja og så er det måske der man skal tage fat...så det på den lange bane bliver sådan også de dumme dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Troldepussen

MissChrista skriver:

Ja.. Sad bare lige og tænkte.. gud hvor er der egentlig mange ting jeg gerne ville lave om på mig selv ;P Eller.. Ikke MANGE ting. men lige få strammet maven op, få fjernet mine strækmærker, tabe nogle cm om lårene og måske få gjort noget ved mine hængebabser som jeg har fået efter graviditet og amning ;P
Hvad med jer? Er I fuldstændig tilfredse med jer selv? (her mener jeg bare udseende)

Nej. Jeg er igang med projekt vægttab, og det er 30 kg der skal væk. Så det siger jo lidt sig selv. men jeg kunne aldrig drømme om at få nogen former for kosmetisk operationer.

Anmeld

21. marts 2011

CarinaSB

Jeg er delvis tilfreds .. jeg vil sige at jeg er 85 % tilfreds .. Jeg skal lige have smidt 14 kg og have strammet mave og lår op .. mit ansigt er jeg fuld tilfreds med .. Jeg er ikke den kønneste men jeg er mig ..

Så mit mål er at inden jeg bliver 24 her d 16 juli skal jeg have tabt mig de 14 kg så jeg kan komme i pæn kjole på min føzdag ..

Anmeld

21. marts 2011

<3

Spændende spørgsmål! Faktisk synes jeg jo mere grim og gammel jeg bliver med mormave, et par næsten usynlige strækmærker og linier i ansigtet at jeg aldrig har været skønnere!Da jeg var ung og stram der var jeg meget ulykkelig med mit udseende og gik meget op i hvordan jeg så ud. Idag slapper jeg af og nyder min krop som den er modsat hvordan den burde være iflg et modelideal.

Anmeld

21. marts 2011

misslea

Inden jeg fik Wilma var jeg FULDSTÆNDIG tilfreds med mig selv. Også mens jeg var gravid...!!!

Jeg vejer det samme, som inden jeg fik min datter, men jeg trænger til at strammes lidt op. Det er ren og skær min egen skyld, at jeg ikke har fået trænet nok....!!! Så snart jeg tager mig sammen, er jeg hurtigt tilbage til min gamle krop!

Er dog spændt på, hvordan mine små babser ser ud, når jeg ikke ammer mere... heheh!!! de var små men fyldige inden jeg fødte, men er bange for, at de har ændret sig... heheh!!!

Der er egentlig ikke noget, jeg gerne vil lave om ved mig selv... såsom næse, øre, kroppen som helhed, højde osv!! Jeg er meget godt tilfreds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.