tilfreds med dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Mor Christa

MoarJ skriver:

Ja.. Det eneste som irritere mig, er forkølelsesår som kommer i utide... Og det kan bare ikke komme ud af kroppen... 

Når jeg har det, "lukker" jeg mig selv inde i den periode det står på... 

det må heller ikke være rart da! Jeg har HELDIGVIS (7-9-13) aldrig haft et forkølelsessår!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Mor Christa

SussieThyssen skriver:

Fuldstændig
Jeg er den jeg er, og det ønsker jeg ikke lavet om.

Kærligst
Sussie

ihh søde Sussie Du er altid så glad og kaster jo simpelthen rundt med positive enegier !! Super fedt at ha' det sådan..

Anmeld

20. marts 2011

Mira0911

MissChrista skriver:

det må heller ikke være rart da! Jeg har HELDIGVIS (7-9-13) aldrig haft et forkølelsessår!

Det er virkelig også træls og belastende... Heldigvis kun i ansigtet - men bestemt ikke køn at se på i den periode... 

Er nu også læææænge siden jeg sidst har haft... over et ½ år siden... 

Anmeld

20. marts 2011

Mi

MissChrista skriver:

Ihh. elsker din optimistiske stemning !! Hvorfor ikke bare se positivt på det?? hihi..

Det bliver man jo nødt til, eller er det sku træls at have så små bryster. Og jeg som troede at de ikke kunne blive mindre, men så fik  jeg børn  

Anmeld

20. marts 2011

Mor Christa

MoarJ skriver:

Det er virkelig også træls og belastende... Heldigvis kun i ansigtet - men bestemt ikke køn at se på i den periode... 

Er nu også læææænge siden jeg sidst har haft... over et ½ år siden... 

Nå okay Skønt nok. Er det ikke også nogenlunde til at behandle?

Anmeld

20. marts 2011

Mira0911

MissChrista skriver:

Nå okay Skønt nok. Er det ikke også nogenlunde til at behandle?

Jo det er med noget creme.. Sårene klør helt af h til fra udbrud, til væsken i blærene er åbne... Ved mig klør det afsindigt... 

Anmeld

20. marts 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

ihh søde Sussie Du er altid så glad og kaster jo simpelthen rundt med positive enegier !! Super fedt at ha' det sådan..

LOOOL..jeps..jeg er håbløst og kronisk optimist.

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

MissChrista skriver:

Ja.. Sad bare lige og tænkte.. gud hvor er der egentlig mange ting jeg gerne ville lave om på mig selv ;P Eller.. Ikke MANGE ting. men lige få strammet maven op, få fjernet mine strækmærker, tabe nogle cm om lårene og måske få gjort noget ved mine hængebabser som jeg har fået efter graviditet og amning ;P
Hvad med jer? Er I fuldstændig tilfredse med jer selv? (her mener jeg bare udseende)

Har stemt næsten...
da det er svært ud fra de svar og vælge min mening

Men jeg ville da godt ændre ting, (tabte mig også 10 kg sidste år inden jeg blev gravid, så kan godt hvis jeg gider) men jeg har det ok som jeg er også...

Det er sådan det typiske tror jeg, mindre slasken her og der, og hvem ku ikk bruge et par silikone babser der bare sad perfekt!

Anmeld

20. marts 2011

Mikkel's mor <3

Nej det er jeg desværre ikke, langt fra

Anmeld

20. marts 2011

MaliksMor

MissChrista skriver:

Ej hvor dejligt !! Hvis jeg må spørge  er det så ikke mega dyrt? Hvor skal du ha' dem lavet?
jaa.. har også lige lidt med mine lår  suk hehe

hehe smiler. de unger sætter deres spor.

jeg skal ha' dem lavede på Nygart privathospital inden i København. Jo det koster en del, men det er det værd. Mener det kommer til at koste 30.000-33.000kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.