Ja.. Sad bare lige og tænkte.. gud hvor er der egentlig mange ting jeg gerne ville lave om på mig selv ;P Eller.. Ikke MANGE ting. men lige få strammet maven op, få fjernet mine strækmærker, tabe nogle cm om lårene og måske få gjort noget ved mine hængebabser som jeg har fået efter graviditet og amning ;P
Hvad med jer? Er I fuldstændig tilfredse med jer selv? (her mener jeg bare udseende)
Jeg har trykket "fuldstændig!" fordi jeg har det helt fint med mig selv! Der er intet jeg er ked af (Jo, altså, det skulle da lige være at min næse ser lidt speciel ud) Men ellers har jeg det super: jeg er tynd, jeg har intet der er malplaceret og så, uden at lyde selvfed, så får jeg meget ofte kommentarer om hvordan jeg klarer at se så sund ud 
Med det sagt, så kommer der til at ske ændringer: jeg skal have forstørret brysterne engang - når jeg har fået de børn jeg skal have
Men jeg lider ikke under at de ikke er større end de er, det andet bliver bare pænere. Og min næse gør jeg intet ved, det er 100 % sikkert, den er bare lidt speciel 
Skulle jeg gå og bruge min tid på at være ked af det over de minimale stærkmærker på min bagdel, mine små bryster og min hud der tenderer til at være en smule uren, så ville jeg sgu ikke komme langt
Anmeld