tilfreds med dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Maja_4000

Maggieh skriver:

nej, det er jeg bestemt ikke .. 

kan ikke lide mit udsende, haaader min mave og ALLE mine strækmærker.. og kan slet ikke tage at mine patter er begyndt at hænge og er blevet rigtig lille efter jeg har ammet, tror faktisk slet ikke der er noget ved min krop jeg kan lide .. overhovedet 

Sådan har jeg det også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

K.Rehder

Er næsten fuldstændig tilfreds

Nu her små 3 uger efter jeg har født har jeg (næsten) min gamle krop tilbage allerede..er ikke længere fuld af vand, har fået mine kraveben tilbage og har smidt ca. 3 dobbelthager og har nu kun én enkelt hage nu...så nu glæder jeg mig bare til jeg må starte træning op igen så jeg lige kan få det aller sidste strammet op..og det bliver dejlig overskueligt Så jeg er meget godt tilfreds!

Anmeld

21. marts 2011

Sabina

MissChrista skriver:

Ja.. Sad bare lige og tænkte.. gud hvor er der egentlig mange ting jeg gerne ville lave om på mig selv ;P Eller.. Ikke MANGE ting. men lige få strammet maven op, få fjernet mine strækmærker, tabe nogle cm om lårene og måske få gjort noget ved mine hængebabser som jeg har fået efter graviditet og amning ;P
Hvad med jer? Er I fuldstændig tilfredse med jer selv? (her mener jeg bare udseende)

Ja fuldstændig :-)
Ville intet ændre. Kan da godt være når jeg har ammet, at jeg måske kunne finde på at få lavet babser. Men det er ikke et must

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

Jeg er tilfreds med migs elv fordi jeg er bevidst om og kan og vil arbejde med det der kan bedres...jeg håber aldrig jeg når dertil hvor jeg bare er fuldstændig tilfreds...jeg skal dælme da rykke, altid..

Anmeld

21. marts 2011

mor-til-vanessa

har stemt næsten. 

er gået i gang med at løbe igen, så nu er jeg sikker på jeg bliver tilfreds

Anmeld

21. marts 2011

Magsen

Maja_4000 skriver:

Sådan har jeg det også 

det er forfærdeligt at have det sådan  ..

men altså med tøj på, tænker jeg ikke SÅ meget over det .. 

Anmeld

21. marts 2011

Dinna88

Ja.. Sad bare lige og tænkte.. gud hvor er der egentlig mange ting jeg gerne ville lave om på mig selv ;P Eller.. Ikke MANGE ting. men lige få strammet maven op, få fjernet mine strækmærker, tabe nogle cm om lårene og måske få gjort noget ved mine hængebabser som jeg har fået efter graviditet og amning ;P
Hvad med jer? Er I fuldstændig tilfredse med jer selv? (her mener jeg bare udseende)

Jeg har trykket "fuldstændig!" fordi jeg har det helt fint med mig selv! Der er intet jeg er ked af (Jo, altså, det skulle da lige være at min næse ser lidt speciel ud) Men ellers har jeg det super: jeg er tynd, jeg har intet der er malplaceret og så, uden at lyde selvfed, så får jeg meget ofte kommentarer om hvordan jeg klarer at se så sund ud  

Med det sagt, så kommer der til at ske ændringer: jeg skal have forstørret brysterne engang - når jeg har fået de børn jeg skal have Men jeg lider ikke under at de ikke er større end de er, det andet bliver bare pænere. Og min næse gør jeg intet ved, det er 100 % sikkert, den er bare lidt speciel
Skulle jeg gå og bruge min tid på at være ked af det over de minimale stærkmærker på min bagdel, mine små bryster og min hud der tenderer til at være en smule uren, så ville jeg sgu ikke komme langt  

Anmeld

21. marts 2011

132319

Jeg er meget utilfreds med mig selv 

Ting jeg kan lave om hvis og når jeg tager mig sammen:

-Stor delle på maven 

-Appelsinhud på lårene

-Generelt bare alt for høj fedtprocent.

Ting jeg ikke kan ændre på:

-Stor grim næse

-For langt et ansigt

-Poser under øjnene (HAR allerede fået fjernet en del, men der er stadig lidt)

-Store bruskede øjenbryn

Ting der kan ændres hvis jeg havde pengene:

-Små, tarvelige bryster

-Tunge øjenlåg

-Karsprægninger OVERALT på mine ben!

Det ville bare være SÅ meget nemmere hvis jeg kunne få en helt ny krop 

Anmeld

21. marts 2011

Maja_4000

Maggieh skriver:

det er forfærdeligt at have det sådan  ..

men altså med tøj på, tænker jeg ikke SÅ meget over det .. 

Det samme her .. Synes bare jeg har svært ved at finde pænt tøj , som jeg kan være i 

Kæresten er ved at være ret træt af , at lyset altid skal slukkes når jeg klæder om xD

Anmeld

21. marts 2011

NinaNymannMadsen

der er da nogen ting jeg gerne vil ændre.

vil gerne ha lavet bryster, og strammet maven lidt ind men det må vente hvertfald til baby engang kommer til verden i oktober.
vil så også ha lavet min næse da jeg bare hader den. og gerne ha trænet så jeg får lidt flere muskler end det jeg har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.