Carina1977 skriver:
Hvor ofte vasker i gulv derhjemme?
Jeg har trægulv i hele lejligheden, pånær i køkkenet hvor der er linolium og i badeværelset hvor der er klinker. Jeg havde besøg af en visitator i starten af ugen, og hun sagde så at man ikke havde krav på at få vasket gulv hver 3. uge, når hjemmehjælpen kommer.
Derfor synes jeg det kunne være interessant at høre, om det virkelig forholder sig sådan, at gulvvask kun er hver 6. uge??
Jeg får jo kun hjemmehjælp hver 3. uge nu, og hvis hun så ikke skal vaske gulv hver gang, så bliver det jo hver 6. uge, der bliver vasket gulv. Lige nu er jeg glad for at jeg ikke har et mindre barn, for det kan da nemt komme til at ligne en svinesti her nu
må se om jeg kan hive fat i noget familie, der kan hjælpe, for jeg bryder mig bare ikke om at sidde i snavs 
Havde jeg bare selv kunnet vaske gulv, så ville det være skønt, men det kan jeg bare ikke. Derfor kan man også nemt komme til at føle sig magtesløs, når der bliver skåret ned i service/ydelser rundt omkring. Jeg ved godt ressourcerne er små, så jeg har fuldt ud forståelse for det. Det er bare ikke sjovt at sidde i den situation.
Her hedder det vidst hvor sjældent...jeg gør det når jeg kan mærke(ved jeg hænger i) se(ved der er meget tydelige pletter) at det er ved at være tid og det er i hvert fald ikke hver 6. uge det sker...hehe...men altså, her ser sgu pænt nok ud, synes jeg..