Gulvvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Carina1977

M&F skriver:

Her er der gulvvask 1-2 gange om ugen - og gerne dagligt omkring spisebord og køkken. For selvom min datter spiser pænt, sker det jo nogen gange at der falder lidt mad ned ... og det er bare ikke særligt lækkert med et fedtet trægulv ... og jeg er så kluntet at jeg næsten dagligt spilder noget på gulvet i køkkenet

Ja i et køkken....det er nok der, der bliver svinet allermest

Jeg fik støvsuget mit køkken i onsdags....det kan man ikke se længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Diana...

Det er meget forskelligt her men min. en gang om ugen alt efter hvordan dagen er. Nogen dage laver vi ikke så meget så det ikke så beskidt og kan nøjes med en støvsugning. Men idag fx hvor vi har været i haven hvor er en jordplæne vi har lige pt så har vi jord i hele hytten fordi vi heller ikke har en hund der tørre poterne af og en dreng der når og gå hele hytten igennem med sine jordet sko ja så bliver der vasket gulv he he 

Jeg synes godt nok det er for dårligt at du kun får det hver 6 uge. det synes jeg sgu ikke er i orden det er godt nok lang tid. 

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

Heldigvis længe siden jeg har haft brug for oxynorm, men det er også fordi jeg går uden om de ting jeg ved jeg ikke kan klare uden flere smerter. Har ondt hele tiden, men man behøver jo ikke gøre det værre Vil også gerne arbejde 'normalt' så længe jeg kan...

Det er også Oxynorm jeg tager. Jeg tager dem også kun, hvis det er helt vanvittigt. Vil helst ikke fylde mig for meget med sådan noget

Anmeld

19. marts 2011

M&F&C

Carina1977 skriver:

Ja i et køkken....det er nok der, der bliver svinet allermest

Jeg fik støvsuget mit køkken i onsdags....det kan man ikke se længere

Hvor bor du? Får ski næsten helt lyst til at komme og hjælpe dig med en gulvklud og en støvsugning

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

M&F skriver:

Hvor bor du? Får ski næsten helt lyst til at komme og hjælpe dig med en gulvklud og en støvsugning

Hehe det behøver du ikke....men det var en virkelig sød tanke du fik der  

Og jeg bor alt for langt fra dig....midtjylland

Anmeld

19. marts 2011

M&F&C

Ja, det er desværre lidt for langt .... skulle du flytte til Aalborg en dag, så står jeg ved mit tilbud

Anmeld

19. marts 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Hvor ofte vasker i gulv derhjemme?

Jeg har trægulv i hele lejligheden, pånær i køkkenet hvor der er linolium og i badeværelset hvor der er klinker. Jeg havde besøg af en visitator i starten af ugen, og hun sagde så at man ikke havde krav på at få vasket gulv hver 3. uge, når hjemmehjælpen kommer.

Derfor synes jeg det kunne være interessant at høre, om det virkelig forholder sig sådan, at gulvvask kun er hver 6. uge??

Jeg får jo kun hjemmehjælp hver 3. uge nu, og hvis hun så ikke skal vaske gulv hver gang, så bliver det jo hver 6. uge, der bliver vasket gulv. Lige nu er jeg glad for at jeg ikke har et mindre barn, for det kan da nemt komme til at ligne en svinesti her nu  må se om jeg kan hive fat i noget familie, der kan hjælpe, for jeg bryder mig bare ikke om at sidde i snavs

Havde jeg bare selv kunnet vaske gulv, så ville det være skønt, men det kan jeg bare ikke. Derfor kan man også nemt komme til at føle sig magtesløs, når der bliver skåret ned i service/ydelser rundt omkring. Jeg ved godt ressourcerne er små, så jeg har fuldt ud forståelse for det. Det er bare ikke sjovt at sidde i den situation.

Her hedder det vidst hvor sjældent...jeg gør det når jeg kan mærke(ved jeg hænger i) se(ved der er meget tydelige pletter) at det er ved at være tid og det er i hvert fald ikke hver 6. uge det sker...hehe...men altså, her ser sgu pænt nok ud, synes jeg..

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Her hedder det vidst hvor sjældent...jeg gør det når jeg kan mærke(ved jeg hænger i) se(ved der er meget tydelige pletter) at det er ved at være tid og det er i hvert fald ikke hver 6. uge det sker...hehe...men altså, her ser sgu pænt nok ud, synes jeg..

Hehe der kan man bare se, hvor meget forskel der er. For herhjemme kan man tydeligt se at der trænger til en gulvvask i hvert fald efter mindst 10 dage. Det er så altid værst ude i køkkenet, og det er jo klart  ellers er det foran altandøren. Tror måske jeg burde få fat i en måtte der foran døren....det ville nok hjælpe en del

Anmeld

19. marts 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Hehe der kan man bare se, hvor meget forskel der er. For herhjemme kan man tydeligt se at der trænger til en gulvvask i hvert fald efter mindst 10 dage. Det er så altid værst ude i køkkenet, og det er jo klart  ellers er det foran altandøren. Tror måske jeg burde få fat i en måtte der foran døren....det ville nok hjælpe en del

Hehe...måske er det et tegn på jeg ikke laver nok i køkkenet... hehe..

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

M&F skriver:

Ja, det er desværre lidt for langt .... skulle du flytte til Aalborg en dag, så står jeg ved mit tilbud

Hehe det tror jeg min søn ville blive meget ked af, for så ville det jo kræve et skoleskift  men har det nu også fint her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.